zoeken op de telenet website
#1
Vandaag gebruikte ik de zoekfunctie op de telenet website

Ik vulde het woord ' klantvriendelijkheid in'

Uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd

EINDELIJK !!! iets gevonden dat correct werkt bij TELENET

_____________________________________________

Ik plaatste dat op TIK.vzw
en ze hebben het verwijderd.

Het spijt me, maar dit is eigenlijk ongepast. Heb uw bericht verwijderd.

Bij Tik.vzw mag men dus niet grappen ook al is het de waarheid.

Waarheid zeggen mag wel, maar het moet respectvol blijven.
Wat u schreef was alles behalve respectvol en constructief.

Ik wist niet dat een grap respectvol en constructief moest zijn.
Antwoord
#2
Maar zoals je ook wel zal weten is dit niet rechtstreeks een telenet forum.Het was de oorspronkelijke bedoeling zoals je ook kan zien dat allerlei klanten van verschillende forums hier tercht konden met hun vragen.Vroeger had je enkel het digitaal café of hoe het daar noemde,maar dat is door spam te loor gegaan.Hier kan je dus ook berichten posten over andere operators,maar het lijkt er op of mensen van andere klanten die stap niet durven wagen.
Antwoord
#3
(07-11-2013, 18:11)natte schreef:
(07-11-2013, 12:06)Dimira schreef: Maar zoals je ook wel zal weten is dit niet rechtstreeks een telenet forum.Het was de oorspronkelijke bedoeling zoals je ook kan zien dat allerlei klanten van verschillende forums hier tercht konden met hun vragen.Vroeger had je enkel het digitaal café of hoe het daar noemde,maar dat is door spam te loor gegaan.Hier kan je dus ook berichten posten over andere operators,maar het lijkt er op of mensen van andere klanten die stap niet durven wagen.

ik hier trouwe klant hoor

ja,versta dat nu weer niet verkeerd.ik kan er hier nog zetten Guy/dimira/tonton/master/en al die anderen die ik hier vergeten ben.Daar gaat het nu niet over want dat zijn allen klanten van telenet.Ik weet dat jij hier na je werk op het forum een trouwe klant bent,ik bedoelde dat dit forum bedoeld was voor alle forum leden van alle operators maar dat er tot noch toe maar weinig van in huis is gekomen.Enkel in de begin perioden.
Antwoord
#4
(06-11-2013, 19:36)adizal32 schreef: Vandaag gebruikte ik de zoekfunctie op de telenet website

Ik vulde het woord ' klantvriendelijkheid in'

Uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd

EINDELIJK !!! iets gevonden dat correct werkt bij TELENET

_____________________________________________

Ik plaatste dat op TIK.vzw
en ze hebben het verwijderd.

Het spijt me, maar dit is eigenlijk ongepast. Heb uw bericht verwijderd.

Bij Tik.vzw mag men dus niet grappen ook al is het de waarheid.

Waarheid zeggen mag wel, maar het moet respectvol blijven.
Wat u schreef was alles behalve respectvol en constructief.

Ik wist niet dat een grap respectvol en constructief moest zijn.

Waarom ben jij nog steeds Telenet klant.Angry
Je doet niets liever dan Telenet afbreken op 'Tik fora'
Ga dan naar adsl of vdsl2,keuze genoeg.
En maak jezelf niet steeds belachelijk.
http://www.speedtest.net/result/3052445674.png
Antwoord
#5
(08-11-2013, 12:51)tarzan schreef:
(06-11-2013, 19:36)adizal32 schreef: Vandaag gebruikte ik de zoekfunctie op de telenet website

Ik vulde het woord ' klantvriendelijkheid in'

Uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd

EINDELIJK !!! iets gevonden dat correct werkt bij TELENET

_____________________________________________

Ik plaatste dat op TIK.vzw
en ze hebben het verwijderd.

Het spijt me, maar dit is eigenlijk ongepast. Heb uw bericht verwijderd.

Bij Tik.vzw mag men dus niet grappen ook al is het de waarheid.

Waarheid zeggen mag wel, maar het moet respectvol blijven.
Wat u schreef was alles behalve respectvol en constructief.

Ik wist niet dat een grap respectvol en constructief moest zijn.

Waarom ben jij nog steeds Telenet klant.Angry
Je doet niets liever dan Telenet afbreken op 'Tik fora'
Ga dan naar adsl of vdsl2,keuze genoeg.
En maak jezelf niet steeds belachelijk.
http://www.speedtest.net/result/3052445674.png

Als telenet goed levert waarvoor ik betaal, dan plaats ik ook positieve reacties, dus jij bent verkeerd ingelicht.
Uw houding, van minimaliseren en ontkennen sporen mij aan om negatieve uitlatingen te doen.
Als je mijn reacties niet wil lezen , negeer mij dan.
Maar je leest het graag en je reageert er zelfs op.
Wie is hier nu die belachelijke ?
Antwoord
#6
Citaat:Als telenet goed levert waarvoor ik betaal, dan plaats ik ook positieve reacties, dus jij bent verkeerd ingelicht.
Uw houding, van minimaliseren en ontkennen sporen mij aan om negatieve uitlatingen te doen.
Als je mijn reacties niet wil lezen , negeer mij dan.
Maar je leest het graag en je reageert er zelfs op.
Wie is hier nu die belachelijke ?

Ik post niets op Tik.
Het valt wel op dat het steeds dezelfde zijn daar,die liefst Telenet in het slecht daglicht plaatsen.En liefst alles gratis willen.Telenet is geen liefdadigheids instelling.Wel een gezond bedrijf.
Zo ook dommellaar M.T die er dagelijks uren rondhangt op de Telenet topic.
En van Telenet internet geen bal afweet.
Antwoord
#7
(09-11-2013, 14:59)tarzan schreef: Als telenet goed levert waarvoor ik betaal, dan plaats ik ook positieve reacties, dus jij bent verkeerd ingelicht.
Uw houding, van minimaliseren en ontkennen sporen mij aan om negatieve uitlatingen te doen.
Als je mijn reacties niet wil lezen , negeer mij dan.
Maar je leest het graag en je reageert er zelfs op.
Wie is hier nu die belachelijke ?

Ik post niets op Tik.
Het valt wel op dat het steeds dezelfde zijn daar,die liefst Telenet in het slecht daglicht plaatsen.Zo ook dommellaar MaT.

Wel het zijn ook altijd diezelfden die alles minimaliseren en ontkennen
Kijk eens goed rond op andere fora en bij de ombudsdienst telecommunicatie, die vele duizenden die benadeeld worden door de gebrekkige service van telenet.
Hetgeen waar is mag gezegd en bekritiseerd worden dat is een democratisch recht.
En vooral omdat het de slachtoffers in hun geldbeugel raakt en Telenet zelden compensaties geeft.
Telenet stelt zichzelf in een slecht daglicht, door klanten geen goede en oprechte service te leveren, wat een bedrijf zoals telenet betaamd.
Antwoord
#8
Citaat:Wel het zijn ook altijd diezelfden die alles minimaliseren en ontkennen
Kijk eens goed rond op andere fora en bij de ombudsdienst telecommunicatie, die vele duizenden die benadeeld worden door de gebrekkige service van telenet.
Hetgeen waar is mag gezegd en bekritiseerd worden dat is een democratisch recht.
En vooral omdat het de slachtoffers in hun geldbeugel raakt en Telenet zelden compensaties geeft.
Telenet stelt zichzelf in een slecht daglicht, door klanten geen goede en oprechte service te leveren, wat een bedrijf zoals telenet betaamd.


Waarom blijf je dan nog bij Telenet.
Neem dan adsl of vdsl2 .Wat houd je tegen.
Hoeveel krijgen er daar de snelheid waarvoor ze betalen,niet eens de helft,krijgen die ook compensatie.Wel de volle pot betalenAngry
Of onbeperkt,maar geraken niet vooruit.Voor de meeste zeer beperkt in snelheid.
Antwoord
#9
(09-11-2013, 15:40)tarzan schreef: Wel het zijn ook altijd diezelfden die alles minimaliseren en ontkennen
Kijk eens goed rond op andere fora en bij de ombudsdienst telecommunicatie, die vele duizenden die benadeeld worden door de gebrekkige service van telenet.
Hetgeen waar is mag gezegd en bekritiseerd worden dat is een democratisch recht.
En vooral omdat het de slachtoffers in hun geldbeugel raakt en Telenet zelden compensaties geeft.
Telenet stelt zichzelf in een slecht daglicht, door klanten geen goede en oprechte service te leveren, wat een bedrijf zoals telenet betaamd.


Waarom blijf je dan nog bij Telenet.
Neem dan adsl of vdsl2 .Wat houd je tegen.
Hoeveel krijgen er daar de snelheid waarvoor ze betalen,niet eens de helft,krijgen die ook compensatie.Wel de volle pot betalenAngry
Of onbeperkt,maar geraken niet vooruit.Voor de meeste zeer beperkt in snelheid.

Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service
Slechte service zoals ik nu krijg van telenet van vrijdag jl...
Ik heb woppa 120 en ik haal momenteel down 80.00 en upload is niet te meten wegens time out.
Ik heb alles nagekeken wat ik kan nakijken snelheid gemeten rechtstreeks op een geresette modem.
Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
Nu moet jij dat eens oplossen voor mij en voor mij eens telenet contacteren.
Ge zult dan merken met welke ziekelijke organisatie je te maken krijgt bij telenet.
Antwoord
#10
Citaat:Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service
Slechte service zoals ik nu krijg van telenet van vrijdag jl...
Ik heb woppa 120 en ik haal momenteel down 80.00 en upload is niet te meten wegens time out.
Ik heb alles nagekeken wat ik kan nakijken snelheid gemeten rechtstreeks op een geresette modem.
Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
Nu moet jij dat eens oplossen voor mij en voor mij eens telenet contacteren.
Ge zult dan merken met welke ziekelijke organisatie je te maken krijgt bij telenet.
___________________________________________________________
Ik ben al jaren(12 jaar) een tevreden klant.
Haal al jaren de beloofde snelheid.Nog NOOIT problemen gehad.
4 x een upgrade gedaan.Steeds probleemloos verlopen.Ook de facturatie.
Zit nu met Fibernetxl 150/6Mbps.Haal vlot 142/6Mbps ook savonds in de drukke uren.Meermaals bewezen op de fora's.
Als de fout niet bij jou ligt,wat je zeker weet,laat technieker komen,en ligt de fout bij Telenet is het gewoon gratis.NietSleepy
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)