geen eurosport meer vanaf 01/01/2014
#1
Dit staat vermeld op mijn laatste aanrekening:

De contracten met Eurosport lopen af. We zijn niet tot
een nieuwe overeenkomst gekomen. De uitzendingen
stoppen op 01/01/2014. Vindt u zich niet terug in deze
zenderwijziging, dan kunt u uw diensten uitgezonderd
de mobiele diensten kosteloos opzeggen t.e.m.
28/2/2014 via de Telenet-klantendienst. Dat kan
telefonisch, per brief of via onze website.
Antwoord
#2
Zou dit niet gaan om Eurosport HD ?

Over het stopzetten van Eurosport heb ik anders nog niets gelezen of gehoord.
Antwoord
#3
Als dit ooit zover moest komen zullen we toch eens aan een schotel moeten beginnen te denken.
Antwoord
#4
Dan zal denk ik niet veel volk hier nog blijven.Dan weet ik direct wat doen en dat is de schotel nemen.Ik ga s'effens Rio verwijderen want je bent er toch niets mee.Het waren allemaal loze beloften.
Antwoord
#5
ik zie dit toch nergens staan hoor, bij de afrekeningen ?
Antwoord
#6
(07-11-2013, 16:00)tontol36 schreef: Als dit ooit zover moest komen zullen we toch eens aan een schotel moeten beginnen te denken.

Zelfde hier, als dit doorgaat, zeg ik onmiddellijk Telenet op en schakel ik over op schotel.
Antwoord
#7
Ik ga nog een week wachten tot ik iets lees.Dat zou meer iets voor belgacom zijn,maarvoor telenet ligt dit ook wat anders.Ook Moeten we daar om nog niet de tread starter serieus nemen.Want die kan een bericht posten wat hij wil.Duswil ik wel eens een bevestiging horen van iemand die ik vertrouw.
Antwoord
#8
(07-11-2013, 16:44)Dimira schreef: Ik ga nog een week wachten tot ik iets lees.Dat zou meer iets voor belgacom zijn,maarvoor telenet ligt dit ook wat anders.Ook Moeten we daar om nog niet de tread starter serieus nemen.Want die kan een bericht posten wat hij wil.Duswil ik wel eens een bevestiging horen van iemand die ik vertrouw.

Ja, want ik heb deze tekst zelf verzonnen Angry

het is een copy paste uit de pdf die ik vandaag heb ontvangen van telenet
Antwoord
#9
Ja dat kan goed zijn,maar ik hoor hier voor het eerst iets van van iemand die een 4 de bericht plaatste.Dan moet jij ook wel begrijpen dat ik dit niet o serieus kan nemen.Of jij dit nu zo gezegd van telenet bevestigd hebt gekregen of niet.Je kan ons dan nog zeggen wat je wil.Ik heb die bevestiging niet gehat,en zorro ook al niet.
Antwoord
#10
(07-11-2013, 13:58)eevee schreef: Dit staat vermeld op mijn laatste aanrekening:

De contracten met Eurosport lopen af. We zijn niet tot
een nieuwe overeenkomst gekomen. De uitzendingen
stoppen op 01/01/2014. Vindt u zich niet terug in deze
zenderwijziging, dan kunt u uw diensten uitgezonderd
de mobiele diensten kosteloos opzeggen t.e.m.
28/2/2014 via de Telenet-klantendienst. Dat kan
telefonisch, per brief of via onze website.

is het geen phishing ?,
als er gevraagd wordt ergen op te klikken, zeker niet doen,
in heb de laatste 5 aanrekeningen eens doorgenomen, en nergens een letter van terug te vinden,

heb je het over een aanrekening van 10de maand naar de 11de maand,
of van de 11de maand naar de 12de maand ??,
in het laatste geval zal ik er nog een moeten krijgen, met dergelijke tekst
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)