BBC Entertainment stopt mogelijks in maart 2024
#1
De Engelse zender BBC Entertainment zou volgens enkele sites er ook mee stoppen in maart 2024,
De BBC moet bezuinigen en de rechten dat in Luxemburg zitten voor de Benelux zullen hen ook minder geld opbrengen dan ze dachten.
Iedereen kijkt meer via internet wat een nadeel is voor de gewone tv zenders.
Deze zender zat ook nog in SD kwaliteit wat in een tijd van veel 4K tv’s op de markt ook een nadeel was.
Antwoord
#2
Ik vind enkel NL sites. Is er al een bevestiging van België en of Telenet?
Jan
Antwoord
#3
(04-01-2024, 08:34)jr212 schreef: Ik vind enkel NL sites. Is er al een bevestiging van België en of Telenet?

nog niet maar er is een uitzendlicentie voor de Benelux onder andere en daardoor komt de zender in belgie ook in het gedrang, of telenet moet meer willen betalen, maar we zullen snel meer nieuws krijgen.
telenet meld ook al sinds begin december niks meer van zender aanpassingen en binnen enkele dagen komt Play Crime erbij.
Antwoord
#4
Vandaag bevestigd bbc dat ze de zender bbc entertainment gaan stoppen op 31 maart 2024 in alle landen.
Geen gemis denk ik zo voor een SD zender.
BBC zet wel nog de zenders bbc One en Two verder en bbc first buiten de uk.
Antwoord
#5
Op zondag 31 maart stopt de BBC met het uitzenden van zender BBC Entertainment. Dit kanaal wordt niet vervangen. Vanaf 1 April worden kijkers geïnformeerd via een boodschap op het scherm bij Telenet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)