Helft Smart TV's gebruikt internet niet
#21
(27-12-2013, 14:13)natte schreef:
(27-12-2013, 02:21)master-magic schreef:
(27-12-2013, 01:11)Dimira schreef:
(26-12-2013, 22:40)natte schreef:
(26-12-2013, 16:46)Dimira schreef: En naar een tijd zal je toch zien dat die mogelijkheden van smart tv's zich zullen uitbreiden.Gewoon omdat er minstens 2 maal per jaar al een update is die een verbetering aanbrend voor je toestel en soms meer mogelijk heden.
voor jouw tv geen probleem ik denk dat je een kit kan kopen die je garantie geeft dat al futures voor uw tv blijven gelden
Hoe bedoel je?

hij bedoeld wss zo een voegkit om uwe tv aan de muur te hangen hahahahahaahhahahaha

is kit speciaal voor samsungtv om ze up to date houden

Daar had ik nog niet van gehoord.Maar zit nu met andere problemen die eerst moeten gebeuren namelijk mijn pc valt regelmatig uit doet al maanden geen back-up meer live stream valt regelmatig uit en verleden week is hij al eens gecrascht.Dus zal weer een nieuwe worden.
Antwoord
#22
Sony en Panasonic stoppen OLED productie

Sony en Panasonic hebben hun 18 maanden durende samenwerking op het gebied van de productie van OLED panelen stopgezet. Naar verluidt wil men zich alleen nog richten op LED 4K schermen. De samenwerking werd in juni 2012 aangekondigd. Men zou gezamenlijk schermen maken voor monitoren en televisies. Kennelijk lukt het niet zo met de verkoop van de dure OLED schermen en wordt de productie teruggeschaald. Afzonderlijk gaan Sony en Panasonic nog wel met OLED verder. OLED schermen zijn zuiniger, maar LED 4K schermen zijn goedkoper.
Antwoord
#23
Wie denkt hieraan bij een Smart Tv :

TP Vision schendt privacy met Philips Smart tv’s

De fabrikant van Philips Smart tv’s, TP Vision, is volgens het College bescherming persoonsgegevens (CBP) in overtreding van de privacywet. Het bedrijf zou gebruikers van Philips Smart tv’s niet duidelijk maken welke informatie er verzameld wordt en waarvoor deze informatie gebruikt wordt.

Smart tv’s zijn zogenaamde ‘slimme’ tv’s die verschillende functies bevatten waarmee gegevens verzameld kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van apps en de ingebouwde web browser. Volgens het CBP kan het kijkgedrag ‘een indringend beeld geven van iemands gedrag en belangstelling’ en daarom is de privacywet hierop van toepassing.

Smart tv’s die geproduceerd zijn door TP Vision en de naam van Philips dragen worden volgens een rapport van het CBP gebruikt om gegevens te verzamelen over onder meer de apps die gebruikt worden, de zenders die bekeken worden, de programma’s die opgenomen worden, de websites die bezocht worden en de indeling van de zenders op de tv. Daarnaast wordt het ip-adres van de gebruiker opgeslagen.

Het wordt volgens het CBP onvoldoende duidelijk gemaakt dat deze gegevens verzameld worden en waarvoor ze verzameld worden. Zo gebruikt TP Vision de gegevens om je als gebruiker relevante advertenties te kunnen voorschotelen. Inmiddels heeft het bedrijf al wat aanpassingen doorgevoerd maar het CBP benadrukt dat consumenten nog steeds beter geïnformeerd moeten worden over het verzamelen van de gegevens. Daarbij moeten gebruikers de mogelijkheid krijgen om hier niet mee in te stemmen.
Antwoord
#24
Als ik ooit nog een smart koop zal hij waarschijnlijk groter zijn dan deze dus waarschijnlijk één van 160 cm maar zeker geen Philips.Dit kan dan een oersoonlijke instelling zijn.Maar ik heb altijd gehoord dat Philips zo een merk is dat nog al vkug kapot gaat.En daarom hecht ik mijn geloof daar niet aan.Het kan misschien veel mogelijkheden hebben maar daarom is het nog niet goed.Wat ik dan wel zou nemen,ofwel blijf ik gewoon bij samsung want ik ben best te vreden en anders zal het nog wat zoeken worden.
Antwoord
#25
ik vind dat 46 ich al groot genoeg is voor een normale woning, als je naar de 50 inch en meer gaat moet je al in een kasteel wonen niet?
als je zeer groot gaat dan moet je steeds met je hoofd draaien om het volledige beeld nog te kunnen zien.
Philips komt er hier niet meer in voor audio en video brol is het ik heb er in het verleden teveel miserie met gehad.
als ik een smart tv zou kopen,zou dit zijn omdat deze een media player heeft en dat vind ik super handig om mijn films te kunnen kijken,ik weet wel niet of de tv dan ook het dolby HD of DTS HD doorgeeft naar de home cinema receiver?
ik heb nu een Sony LCD en denk de volgende een Samsung zal zijn,ik ben zeer tevreden van mijn Sony maar is omdat ik reeds Samsung heb als smartphone en tablet.
Antwoord
#26
Ik denk dat ik een 54" heb 138 cm maar ik vind dat hij bij mij nog een beetje te klein uitkomt.Het is natuurlijk hoe je zelf woont en hoe je je tv kan plaatsen dit weet ik niet.Als ik in de toekomst een volgende koop zal die zeker groter zijn.160 cm of meer.Wat je daar zegt over telkens je hoofd draaien is niet waar hoor.Ik kan me dit nu wel voorstellen bij schermen van twee meter maar niet bij deze,als je de kijkafstand maar respecteerd.Ik denk dat je toch geen cycloop bent.Je weet dat je altijd welkom bent.
Antwoord
#27
(28-12-2013, 15:36)natte schreef:
(28-12-2013, 15:02)Dimira schreef: Ik denk dat ik een 54" heb 138 cm maar ik vind dat hij bij mij nog een beetje te klein uitkomt.Het is natuurlijk hoe je zelf woont en hoe je je tv kan plaatsen dit weet ik niet.Als ik in de toekomst een volgende koop zal die zeker groter zijn.160 cm of meer.Wat je daar zegt over telkens je hoofd draaien is niet waar hoor.Ik kan me dit nu wel voorstellen bij schermen van twee meter maar niet bij deze,als je de kijkafstand maar respecteerd.Ik denk dat je toch geen cycloop bent.Je weet dat je altijd welkom bent.

dat is iik mijn droom een eigen cinemazaalke. twijfel nog tussen grote tv en scherm met beamer.heb al kamer gevonden. nu nog coalitepartner overtuigen

Droom maar verderBig Grin
Antwoord
#28
Is toch ook te zien hoeveel meter jij van je tv zit? Ik zit een 3 a 4 meter van men tv, ik ben ook fan van grote
Schermen maar ik ben beetje bang een groter te groot zou zijn. Ik heb er ook een prachtige home cinema instalatie waarvan het kloppend hart pioneer is.
Antwoord
#29
Dat klopt natte. Er bestaan zoveel merken en smaken verschilen.
Antwoord
#30
(29-12-2013, 02:42)murdock schreef: Is toch ook te zien hoeveel meter jij van je tv zit? Ik zit een 3 a 4 meter van men tv, ik ben ook fan van grote
Schermen maar ik ben beetje bang een groter te groot zou zijn. Ik heb er ook een prachtige home cinema instalatie waarvan het kloppend hart pioneer is.

Kom eens af volgend jaar hé,zoek eens op google de ideale kijkafstand.Ik zit nu op een dikke 3m05cm.Als ik dus ooit nog gtoter moets gaan moet ik wel zien of ik nog plaats heb want ik heb niet zoveel plaats meer over.Zelf heb ik het ook maar geschat.Ik denk dat jij te ver zit,maar dat kan zijn door de kwaliteit van het beeld ik heb dus led full HD 3D beeld ik weet niet het jouw.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)