fox in belgie en nederland ????
#1
in hoever zou dit oud nieuws nog eens waarheid kunnen worden (30/7/2013) :

Mediatycoon Rupert Murdoch zou interesse hebben in een overname van het Finse bedrijf Sanoma, via zijn bedrijf 21st Century Fox. Dat meldt althans de Nederlandse gratis krant Metro. Sanoma "bevestigt noch ontkent".
De interesse zou, aldus Metro, voornamelijk uitgaan naar de televisiezenders van het Finse mediabedrijf Sanoma. In België is die firma onder meer actief met magazines als Humo, Libelle en Flair. Het bedrijf heeft, net als Corelio en het duo Wouter Vandenhaute/Erik Watté, ook een aandeel van 33 procent in in De Vijver Mediaholding. Die bezit, naast Humo, ook de tv-zenders VIER en VIJF en het productiehuis Woestijnvis.

in nederland klinkt hetzelfde verhaal

Het Finse mediabedrijf Sanoma is mede-eigenaar van SBS6, Net5 en Veronica. FOX is naar verluidt erg in de zenders geïnteresseerd en wil daarom Sanoma overnemen. Althans dat heeft de krant Metro maandag geschreven. Noch FOX of Sanoma ontkennen het bericht. Maar geen van beide partijen wil ook toegeven dat ze met elkaar flirten.

En aangezien sanoma belgie te koop staat, wie weet neemt fox de belangen in vier en vijf over van sanoma ????
Antwoord
#2
Zou niet slecht zijn moest er dan bij telenet een zender onder de naam FOX komen met sport en al in.
Antwoord
#3
er is al een zender bij telenet van de Fox stal,
Foxlife en NGC Wink
Antwoord
#4
Ja,dat weet ik.Maar dan kan dit toch beter in één zender komen?Je hoeft toch niet een zender te hebben die FOX SPORT noemt en een zender die Foxlive heet.Deze zenders kunnen misschien voortaan in één grote zender FOX zitten.Als je begrijpt wat ik bedoel.
Antwoord
#5
(21-11-2013, 10:40)Dimira schreef: Ja,dat weet ik.Maar dan kan dit toch beter in één zender komen?Je hoeft toch niet een zender te hebben die FOX SPORT noemt en een zender die Foxlive heet.Deze zenders junnen misschien voortaan in één grote zender FOX zitten.Als je begrijpt <at ik bedoel.

ik begrijp je,maar in nederland hebben ze ook nog steeds 2 zenders,
Foxlife en de gewone Fox,alsook in andere landen is dit zo.
de programma's zijn totaal verschillend van beide.
buiten de eigen producties.
Antwoord
#6
Als fox de belgische competitie binnenhaalt dan zijn ze op het netwerk van telenet concurrentie voor hun eigen sportzender.
Antwoord
#7
(22-11-2013, 01:00)Dva schreef: Als fox de belgische competitie binnenhaalt dan zijn ze op het netwerk van telenet concurrentie voor hun eigen sportzender.

moet kunnen vind ik.
het telenet monopolie mag eens doorbroken worden.
Antwoord
#8
(22-11-2013, 01:00)Dva schreef: Als fox de belgische competitie binnenhaalt dan zijn ze op het netwerk van telenet concurrentie voor hun eigen sportzender.

Ik denk dat dit nu ook wel zo zal zijn want er zal veel geld mee gemoeid zijn en ik denk dat er weinig tegenover in te brengen is.

(21-11-2013, 22:45)master-magic schreef:
(21-11-2013, 10:40)Dimira schreef: Ja,dat weet ik.Maar dan kan dit toch beter in één zender komen?Je hoeft toch niet een zender te hebben die FOX SPORT noemt en een zender die Foxlive heet.Deze zenders junnen misschien voortaan in één grote zender FOX zitten.Als je begrijpt <at ik bedoel.

ik begrijp je,maar in nederland hebben ze ook nog steeds 2 zenders,
Foxlife en de gewone Fox,alsook in andere landen is dit zo.
de programma's zijn totaal verschillend van beide.
buiten de eigen producties.
master;maar wat niet is kan toch in een ander land verwezelijkt worden.Gewoon alles onder één noemer, ofliever gezecht één zender plaatsen?
Antwoord
#9
Maar of ze er ook zoveel matchen gaan uitzenden is wat anders!
Antwoord
#10
(24-11-2013, 22:45)Dva schreef: Maar of ze er ook zoveel matchen gaan uitzenden is wat anders!

zou dat 1 miljoen euro contract zoals belgacom de vorige keer en telenet een jaar later, deze keer ook nog tellen ??
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)