Sony gaat waarschijnlijk de 3D tv productie stoppen
#1
Sony ziet nu dat de verkoop van 3D tv's toch zo geen succes heeft zoals ze hadden verwacht en zetten hun zinnen op connected tv's.
of beter gezegd,tv's die via internet verbonden zijn.
daarmee vrees ik dat ze zullen stoppen met de productie van 3D tv's en dat er dan nog meer merken zullen volgen.
Antwoord
#2
Vraag mij af of dat nog gaat wijzigen op het moment dat ze ze kunnen zo produceren dat je geen brilletje meer nodig hebt.
Antwoord
#3
vrees ervoor als sony al tegenvallende verkoop heeft van het 3D tv product,
vind persoonlijk ook dat dit een technologie is dat je in de bios moet bekijken,en niet op je tv.
in de bios komt het meestal beter over.
Antwoord
#4
Het grote probleem is het brilletje.
Mensen willen thuis niet uren met zo'n brilletje op hun neus zitten, daarom dat ik mij afvraag wat het zal geven op het moment dat ze met systemen afkomen waar je geen brilletje meer voor nodig hebt.
Antwoord
#5
(21-11-2013, 22:51)master-magic schreef: Sony ziet nu dat de verkoop van 3D tv's toch zo geen succes heeft zoals ze hadden verwacht en zetten hun zinnen op connected tv's.
of beter gezegd,tv's die via internet verbonden zijn.
daarmee vrees ik dat ze zullen stoppen met de productie van 3D tv's en dat er dan nog meer merken zullen volgen.

Is dit dan de toekomst.Wat word hiermee bedoeld?Want ik las deze week ook weer een bericht dat er bij internet tv ook weer virussen kunnen insluipen of spreken we hier niet over smart tv's?Smart tv's hebben trouwen normail altijd die 3D functie die je aan of uit kan schakelen dus ik zie er geen probleem in waarom anders één deze zouden uit hun bestand zouden doen?
Antwoord
#6
(22-11-2013, 13:38)Dimira schreef:
(21-11-2013, 22:51)master-magic schreef: Sony ziet nu dat de verkoop van 3D tv's toch zo geen succes heeft zoals ze hadden verwacht en zetten hun zinnen op connected tv's.
of beter gezegd,tv's die via internet verbonden zijn.
daarmee vrees ik dat ze zullen stoppen met de productie van 3D tv's en dat er dan nog meer merken zullen volgen.

Is dit dan de toekomst.Wat word hiermee bedoeld?Want ik las deze week ook weer een bericht dat er bij internet tv ook weer virussen kunnen insluipen of spreken we hier niet over smart tv's?Smart tv's hebben trouwen normail altijd die 3D functie die je aan of uit kan schakelen dus ik zie er geen probleem in waarom anders één deze zouden uit hun bestand zouden doen?
omdat 3D niet aanslaat en er meer een smarttv kopen,en op niet elke smart tv zit er 3D.
Antwoord
#7
(21-11-2013, 23:30)boulder schreef: Vraag mij af of dat nog gaat wijzigen op het moment dat ze ze kunnen zo produceren dat je geen brilletje meer nodig hebt.

Die hebben ze al, samsug heeft zulke tv,s

Ik vind dat ook maar niks 3d ik zie me niet zitten met 2 brillen op.als ik moet kiezen dan kies ik een smart tv die ook een media player heeft zodat ik mijn films via mijn hdd kan zien. Nu heb ik ervoor een aparte media player.
Maar deze week zag ik een tv van samsung en daar stond bij ook 3d zonder extra bril
Antwoord
#8
(21-11-2013, 22:51)master-magic schreef: Sony ziet nu dat de verkoop van 3D tv's toch zo geen succes heeft zoals ze hadden verwacht en zetten hun zinnen op connected tv's.
of beter gezegd,tv's die via internet verbonden zijn.
daarmee vrees ik dat ze zullen stoppen met de productie van 3D tv's en dat er dan nog meer merken zullen volgen.

voor de rijke mensen : de Sony VPL-VW500 4K (Ultra HD) 3D Projector,
ne gewone mens kan zoiets niet eens zetten,

en toch zijn er die erin geloven (om te verkopen ???)

Over vier jaar ondersteunt ruim helft van de tv’s 3D-weergave
Al tijden roepen analisten dat 3D-televisie nagenoeg dood is. Wie echter naar de verkoopcijfers kijkt, zou echter geneigd zijn anders te concluderen. Steeds vaker gaan consumenten over tot de aanschaf van een 3D-toestel. Dan toch puur voor 3D Blu-ray, want qua televisiecontent houdt het zeker niet over.
Verwacht wordt dat in 2017 wereldwijd dik 157 miljoen 3D-schermen in de huiskamers staan. Een forse toename van het huidige aantal van 59,3 miljoen op dit moment. Dat becijfert Futuresource Consulting in recent onderzoek. Daarmee zou over minder dan vier jaar ruim de helft (58 procent) van het aantal televisieschermen 3D-weergave ondersteunen.
Het aantal toestellen mag dan fors toenemen, het aanbod van programma’s in 3D blijft flink achter, zo stellen de onderzoekers. Televisiezenders als de BBC en ESPN zijn inmiddels gestopt met aanbieden van 3D-content. Andere zenders hebben juist aangegeven toch nog verder te willen experimenteren. Maar het lijkt erop dat contentaanbieders veel meer brood zien in 4K-initiatieven.

Met andere woorden: bezitters van een 3D-toestel lijken vooral aangewezen op content vanaf Blu-ray of bijvoorbeeld via VOD-aanbieders.
Antwoord
#9
(23-11-2013, 02:52)murdock schreef:
(21-11-2013, 23:30)boulder schreef: Vraag mij af of dat nog gaat wijzigen op het moment dat ze ze kunnen zo produceren dat je geen brilletje meer nodig hebt.

Die hebben ze al, samsug heeft zulke tv,s

Ik vind dat ook maar niks 3d ik zie me niet zitten met 2 brillen op.als ik moet kiezen dan kies ik een smart tv die ook een media player heeft zodat ik mijn films via mijn hdd kan zien. Nu heb ik ervoor een aparte media player.
Maar deze week zag ik een tv van samsung en daar stond bij ook 3d zonder extra bril

En prijs,ook navenant zeker,Ik heb 3D functie ook nog niet gebruikt gewoon omdat het misschien slecht voor mijn gezondheid is (epilepsie) ik zal het resultaat wel eens uit testen.Ik neem pillen dus dat zal hopelijk wel wat onderdrukt worden.
Antwoord
#10
natte,ik weet niet of je dat weet maar ik denk op 80% van de eerste uitgebrachte smart tv's zit die functie op.Die kan je instellen of uitschakelen.En daar hoef je dus niets extra bij voor te betalen want die prijs is al bepaald in je tv.In kleindere tv's misschien zoals die van jou is dat misschien niet.Of is dit maar vanaf bepaalde inch dit kan ook.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)