harde schijven
#1
Het lijkt er net op of je staat hier op de beach van Copa Copana,want met die harde schijven wordt tegenwoordig rond je oren gegooid.Deze week zag ik er nog één liggen van 2TB voor 129€ in de Carrefour.Kreeg ik deze week het reclaam stond er daar weer één in van 3TB voor nog geen 200€.En naar mijn weten was een harde schijf vroeger veel duurder.
Antwoord
#2
(03-12-2013, 15:15)Dimira schreef: Het lijkt er net op of je staat hier op de beach van Copa Copana,want met die harde schijven wordt tegenwoordig rond je oren gegooid.Deze week zag ik er nog één liggen van 2TB voor 129€ in de Carrefour.Kreeg ik deze week het reclaam stond er daar weer één in van 3TB voor nog geen 200€.En naar mijn weten was een harde schijf vroeger veel duurder.
Carrefour is veel te duurAngry

Externe core USB 3 Terabyte 89 euro netto
Computerbeurs enkele weken terug Expo hallen Antwerpen
Antwoord
#3
Sorry tarzan dat ik je moet verbeteren maar ben jij wel zeker.Of was dit niet iemand die daar met zijn 2 de hands schijven stond want die prijs kan onmogelijk zo laag zijn.
Antwoord
#4
(03-12-2013, 19:33)Dimira schreef: Sorry tarzan dat ik je moet verbeteren maar ben jij wel zeker.Of was dit niet iemand die daar met zijn 2 de hands schijven stond want die prijs kan onmogelijk zo laag zijn.

Nee want je kan ze nog kopen in Sint-Michielsgestel computer winkel tegen Den-Bosh
Die gast staat op elke computerbeurs.
Spiksplinternieuw in een blauw zwarte door.
3 TB.
Heeft er ook van 2 TB die zijn nog beterkoop.
garantie,sticker verwijderd,garantie wegShy
Antwoord
#5
(04-12-2013, 21:30)natte schreef:
(03-12-2013, 15:15)Dimira schreef: Het lijkt er net op of je staat hier op de beach van Copa Copana,want met die harde schijven wordt tegenwoordig rond je oren gegooid.Deze week zag ik er nog één liggen van 2TB voor 129€ in de Carrefour.Kreeg ik deze week het reclaam stond er daar weer één in van 3TB voor nog geen 200€.En naar mijn weten was een harde schijf vroeger veel duurder.

koop dierect ne goeie van lacie dimi iets duurder veel beter

Of dat je nu een duurdere of een goedkope koopt,kapot gaan ze allemaal,
Heb al veel dure gekocht en gaan ook snel kapot zoals goedkopere.
Antwoord
#6
natte schreef:koop dierect ne goeie van lacie dimi iets duurder veel beter

Jij geloofd nog in sprookjes zeker,komen bijna allemaal van dezelfde fabrikantSad
Antwoord
#7
(05-12-2013, 00:50)master-magic schreef:
(04-12-2013, 21:30)natte schreef:
(03-12-2013, 15:15)Dimira schreef: Het lijkt er net op of je staat hier op de beach van Copa Copana,want met die harde schijven wordt tegenwoordig rond je oren gegooid.Deze week zag ik er nog één liggen van 2TB voor 129€ in de Carrefour.Kreeg ik deze week het reclaam stond er daar weer één in van 3TB voor nog geen 200€.En naar mijn weten was een harde schijf vroeger veel duurder.

koop dierect ne goeie van lacie dimi iets duurder veel beter

Of dat je nu een duurdere of een goedkope koopt,kapot gaan ze allemaal,
Heb al veel dure gekocht en gaan ook snel kapot zoals goedkopere.

Het is nu ook weer niet de bedoeling dat ik die ga dubbel plooien hè master.Maar wil je nu zeggen dat de kwalliteit nog slechter is dan een gewone cd.
Antwoord
#8
(05-12-2013, 10:33)Dimira schreef:
(05-12-2013, 00:50)master-magic schreef:
(04-12-2013, 21:30)natte schreef:
(03-12-2013, 15:15)Dimira schreef: Het lijkt er net op of je staat hier op de beach van Copa Copana,want met die harde schijven wordt tegenwoordig rond je oren gegooid.Deze week zag ik er nog één liggen van 2TB voor 129€ in de Carrefour.Kreeg ik deze week het reclaam stond er daar weer één in van 3TB voor nog geen 200€.En naar mijn weten was een harde schijf vroeger veel duurder.

koop dierect ne goeie van lacie dimi iets duurder veel beter

Of dat je nu een duurdere of een goedkope koopt,kapot gaan ze allemaal,
Heb al veel dure gekocht en gaan ook snel kapot zoals goedkopere.

Het is nu ook weer niet de bedoeling dat ik die ga dubbel plooien hè master.Maar wil je nu zeggen dat de kwalliteit nog slechter is dan een gewone cd.

Het gaat hier over externe harde schijven en geen cd’s he
Antwoord
#9
Ik begrijp nu ook weer nietgoed hoe ik op een andere manier anders mijn vraag duidelijker kan stellen dan op deze manier?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)