Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
android mini tv pc
ha mannen heb ne androit minitv pc gekocht.
een vereder aanvulling van smarttv.
je kan vele apps van google downloaden.
goede aanvulling voor films en zo
wie nog ervaring?
Antwoord
Natte, heb jij daar geen foto van? U mag het altijd mailen naar mij.
ben je tevreden van je aankoop? Vergeet niet een antivirus te gebruiken want is wel nodig bij android ik heb dat deze week nog gelezen op zdnet.
Antwoord
(14-12-2013, 17:54)murdock schreef: Natte, heb jij daar geen foto van? U mag het altijd mailen naar mij.
ben je tevreden van je aankoop? Vergeet niet een antivirus te gebruiken want is wel nodig bij android ik heb dat deze week nog gelezen op zdnet.

murdock ik ben er zeker tevreden over zo heb je pas echte smarttv en ongelofelijk goed beeld en vergeet xmbc niet gratis bij. je kan vele apss downloaden zoals op smartphones. heb ook appletv geeft ook zeer goed beeld. bij android tv wel netflix heb gekocht op androidtv.nl maar ook bij conrad en coolblue en altsat zijn ze te koop alhoewel pluggy tv gene vette is . ga nu nog roku3 bestellen
Antwoord
Heb jij er soms een link van via coolbleu? Ik heb daar ook al zeer veel gekocht, ook een zeer goede service naverkoop.
Antwoord
(28-12-2013, 22:20)murdock schreef: Heb jij er soms een link van via coolbleu? Ik heb daar ook al zeer veel gekocht, ook een zeer goede service naverkoop.

nee hoor maar ze hebben vele websites en is coolblue even googlen of kies bv mediaplayer.be enz is allemaal van die winkel. misschien iets duurder maar ze hebben beste service
Antwoord