Telenet verhoogt tarieven
#11
(10-12-2013, 16:29)Dimira schreef: En zo zal alles binnenkort gaan blijven stijgen dat een mens die alleen woont geen nagel meer heeft om aan zijn gat te krabben.nu ze alles gaan afronden op 0,5.
Als je ziet wat een auto kost,benzine,verzekering,wegentaks,electriciteit,alcohol,huur,wekelijks entre voetbal ticket enz dan is de verhoging van internet nog weinigSmile
Antwoord
#12
(10-12-2013, 16:36)tarzan schreef: Als je ziet wat een auto kost,benzine,verzekering,wegentaks,electriciteit,alcohol,huur,wekelijks entre voetbal ticket enz dan is de verhoging van internet nog weinigSmile
Kan niet zijn want de inflatie heeft in jaren niet zo laag gelegen.
Antwoord
#13
(09-12-2013, 22:35)Icymichel schreef:
(09-12-2013, 21:49)Kris schreef: En ze mogen dan ook nog eens goede nieuwe zenders toevoegen ipv er constant te verwijderen. Graag WDR terug, hiervoor zullen veel mensen graag deze stijging aanvaarden.
Als ze WDR , Sat1 en Pro7 terug in hun aanbod opnemen wil ik de verhoging ook wel betalen.

zijn al buitenlandse zenders genoeg

(09-12-2013, 20:50)chukky2 schreef:
(09-12-2013, 20:29)zorro123 schreef: Telecombedrijf Telenet verhoogt op 26 januari een aantal tarieven voor vaste diensten met 2 procent, wegens de stijging van de kosten voor levering en ontwikkeling van die diensten. De kabelprijs wordt dan ook voor het volledige afzetgebied van Telenet gelijkgetrokken en vastgelegd op 15,35 euro. Telenet zal zijn klanten hierover per brief of per e-mail op de hoogte brengen.
Telenet wil met de harmonisatie van de kabelprijs de historisch gegroeide geografische verschillen wegwerken. "Deze gelijktrekking levert Telenet geen extra inkomsten op", zo luidt het.

De tarieven van een aantal vaste diensten zullen dan weer verhoogd worden met 1,97 procent. Het gaat daarbij om breedbandinternet, vaste telefonie en bundels, om de huur van een digicorder en om zenderpakketten. Zo zal bijvoorbeeld Basic Internet 26,00 euro per maand kosten (in plaats van 25,50 euro), Whop 54,15 euro (in plaats van 53,25 euro) en Whoppa 64,60 euro (in plaats van 63,50 euro - zonder huur van HD Digicorder). De huur van een HD digicorder zal 8,35 euro per maand bedragen in plaats van 8,20 euro.

Telenet voert geen wijzigingen door voor alle tariefplannen voor mobiele telefonie, alle tarieven per minuut en opties voor vaste telefonie, Rex & Rio, Sporting Telenet Dagpas, Passion XL, BeTV, RTL Séries Pass, VRT Net Gemist, de huur van de HD/SD Digibox en de SD Digicorder, en de Teletenne.
hln

Iedereen aub naar tv Vlaanderen , zij geven wel de klant met de kerst een scherpe prijs . Zelf ben ik nog bij telenet

bij slecht weer zonder tv zitten, neen dank u. Ik ken mensen die dit voorhebben.

Waar moeten we naartoe? Belgacom slaat ook zijn prijzen op, maar probleem is de internet snelheid.mijn schoonouders zijn overgegaan naar scarlet mooie beeld op tv,maar de snelheid van internet is laag 19mbps. Er is wel 1 pluspunt je kan daar vrij gebruik maken van het net en s,avonds downloaden.
een 2de recorder kost daar maar 4 euro is van belgacom die vragen het dubbele, en telenet is nog duurder.maar hoe kom je te weten hoe ver je woont van een centrale?
zijn er hier mensen die scarlet of snow, belgacom hebben, en wat zijn je bevindingen?
Antwoord
#14
(10-12-2013, 08:02)tarzan schreef: Niet alleen Telenet.
Belgacom verhoogt haar tarieven ook op 1 februari.Undecided

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/...en.html#h5

Dat stond hier op het forum al lang gemeld ook dat je het niet moet herhalen van andere sites,
Je kan ook de link van hier melden.
En gelieve eens juist om te springen met quote's Enzo.
Zie hier veel fouten soms door enkele
Antwoord
#15
(10-12-2013, 08:46)boulder schreef:
(10-12-2013, 08:02)tarzan schreef: Niet alleen Telenet.
Belgacom verhoogt haar tarieven ook op 1 februari.Undecided

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/...en.html#h5
Vandaar dat ik zeg, de telecomsector.
Is het niet vreemd dat de prijzen van de meeste goederen en diensten met de crisis bijna niet meer veranderden, maar Telecom toch weer steeds duurder wordt ?

Zijn ook diensten waar de meeste gebruik van maken en niks anders kunnen dan het te blijven betalen,
Velen weten niet wat ze betalen daarvoor omdat ze oogkleppen op hebben meestal
Ze blijven bij een Telenet of een Belgacom omdat ze niks anders kennen.
Antwoord
#16
(11-12-2013, 00:26)murdock schreef: bij slecht weer zonder tv zitten, neen dank u. Ik ken mensen die dit voorhebben.

Waar moeten we naartoe? Belgacom slaat ook zijn prijzen op, maar probleem is de internet snelheid.mijn schoonouders zijn overgegaan naar scarlet mooie beeld op tv,maar de snelheid van internet is laag 19mbps. Er is wel 1 pluspunt je kan daar vrij gebruik maken van het net en s,avonds downloaden.
een 2de recorder kost daar maar 4 euro is van belgacom die vragen het dubbele, en telenet is nog duurder.maar hoe kom je te weten hoe ver je woont van een centrale?
zijn er hier mensen die scarlet of snow, belgacom hebben, en wat zijn je bevindingen?

Hebben die met tvv dan een schotel van 80 cm doorsnede of staat die wel perfect afgesteld op de Astra 19.2 transponder met de Vlaamse zenders ????
Zo nee.dat ze daar eens naar kijken,zijn veel mensen die hen tvv setje kopen met veel te kleine schotel bij en die dan deze problemen hebben,
Ik heb met mijn 90 cm geen problemen.
Veel hangt af van afstelling,gebruikte kabel,goeie lnb met weinig verlies,goeie ontvanger.

En laten we het on topic houden nu,
Vragen over de andere providers kunnen in een ander topic gedaan worden,
Maak er een nieuwe voor aan voor uw vraag!!!!!
Antwoord
#17
Ok meneer de agent lol
Antwoord
#18
(11-12-2013, 02:09)murdock schreef: Ok meneer de agent lol

naar mijn telenet gaan, je logt in en onderaan zie je de volgende zin :
Is de prijsaanpassing voor u van toepassing? Dan krijgt u van ons een brief of e-mail met meer info.
en nu komt het :
Maar u kunt nu al bekijken wat er voor u persoonlijk verandert,
je klikt op deze regel, en je krijgt alle details wat er voor u zelf verandert, ZEER duidelijk uitgelegd
Antwoord
#19
Het zit zo bij telenet ineen,zij zetten liever iedereen onder druk om over te stappen naar iets anders en vanaf dit is gebeurd zal je telkens zien dat degene die dat hebben gedaan er het slechts aan toe zijn.Zoals nu weer REX en RIO want je ziet het wel wat voor profeit die ander er nog 14 dagen nu nog uithalen.Maar dan zal hun kaars ook eens uitgaan hoop ik en die zenders van HD XL ook zodat iedereen weer een gelijk aanbod heeft,want het begint hier juist weer op het spelleke van indi te lijken.
Antwoord
#20
Ik ben alles stilletjes in orde aan het maken, de vu duo 2 is besteld
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)