Telenet verhoogt tarieven
#21
(11-12-2013, 18:57)natte schreef:
(09-12-2013, 20:50)chukky2 schreef:
(09-12-2013, 20:29)zorro123 schreef: Telecombedrijf Telenet verhoogt op 26 januari een aantal tarieven voor vaste diensten met 2 procent, wegens de stijging van de kosten voor levering en ontwikkeling van die diensten. De kabelprijs wordt dan ook voor het volledige afzetgebied van Telenet gelijkgetrokken en vastgelegd op 15,35 euro. Telenet zal zijn klanten hierover per brief of per e-mail op de hoogte brengen.
Telenet wil met de harmonisatie van de kabelprijs de historisch gegroeide geografische verschillen wegwerken. "Deze gelijktrekking levert Telenet geen extra inkomsten op", zo luidt het.

De tarieven van een aantal vaste diensten zullen dan weer verhoogd worden met 1,97 procent. Het gaat daarbij om breedbandinternet, vaste telefonie en bundels, om de huur van een digicorder en om zenderpakketten. Zo zal bijvoorbeeld Basic Internet 26,00 euro per maand kosten (in plaats van 25,50 euro), Whop 54,15 euro (in plaats van 53,25 euro) en Whoppa 64,60 euro (in plaats van 63,50 euro - zonder huur van HD Digicorder). De huur van een HD digicorder zal 8,35 euro per maand bedragen in plaats van 8,20 euro.

Telenet voert geen wijzigingen door voor alle tariefplannen voor mobiele telefonie, alle tarieven per minuut en opties voor vaste telefonie, Rex & Rio, Sporting Telenet Dagpas, Passion XL, BeTV, RTL Séries Pass, VRT Net Gemist, de huur van de HD/SD Digibox en de SD Digicorder, en de Teletenne.
hln

Iedereen aub naar tv Vlaanderen , zij geven wel de klant met de kerst een scherpe prijs . Zelf ben ik nog bij telenet

chukky doe zoals ik en neem canaldigitaal met hbo en film1 goede aanvulling op rio en belgacomtv

(11-12-2013, 00:46)master-magic schreef:
(10-12-2013, 08:46)boulder schreef:
(10-12-2013, 08:02)tarzan schreef: Niet alleen Telenet.
Belgacom verhoogt haar tarieven ook op 1 februari.Undecided

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/...en.html#h5
Vandaar dat ik zeg, de telecomsector.
Is het niet vreemd dat de prijzen van de meeste goederen en diensten met de crisis bijna niet meer veranderden, maar Telecom toch weer steeds duurder wordt ?

Zijn ook diensten waar de meeste gebruik van maken en niks anders kunnen dan het te blijven betalen,
Velen weten niet wat ze betalen daarvoor omdat ze oogkleppen op hebben meestal
Ze blijven bij een Telenet of een Belgacom omdat ze niks anders kennen.

voor ons geen probleem hee master
Zet die ploat af.
Antwoord
#22
(11-12-2013, 20:11)chukky2 schreef: Ik ben alles stilletjes in orde aan het maken, de vu duo 2 is besteld
Word ook mijn volgende Wink
Antwoord
#23
met het bieden op een nieuw voetbalcontract, dat nog niet rond is : wie nu met de rechten van de jupiler pro league gaat lopen,
schijnt telenet zeker te zijn van iets, aangezien men de prijs van sporting telenet ook lichtjes verhoogt ?
Antwoord
#24
(11-12-2013, 23:24)zorro123 schreef: met het bieden op een nieuw voetbalcontract, dat nog niet rond is : wie nu met de rechten van de jupiler pro league gaat lopen,
schijnt telenet zeker te zijn van iets, aangezien men de prijs van sporting telenet ook lichtjes verhoogt ?

Als ze niet opletten loopt de vos ermee weg,dan zitten ze nog veel verder van huis.
Antwoord
#25
(11-12-2013, 23:30)master-magic schreef:
(11-12-2013, 23:24)zorro123 schreef: met het bieden op een nieuw voetbalcontract, dat nog niet rond is : wie nu met de rechten van de jupiler pro league gaat lopen,
schijnt telenet zeker te zijn van iets, aangezien men de prijs van sporting telenet ook lichtjes verhoogt ?

Als ze niet opletten loopt de vos ermee weg,dan zitten ze nog veel verder van huis.
juist daarom, het is nog niet rond, en men verhoogt lichtjes ? (of zouden ze ineens genoeg geboden hebben, en betaal je al het mogelijke contract),
vossen zijn sluw : zou john porter dit ook weten
Antwoord
#26
Ha, het is een indexatie. Ik dacht dat het diende om de onkosten te dekken voor de gesprekken met 400 klanten waar men ging vragen waarmee zij de klanten een plezier konden doen. Kan mij moeilijk inbeelden dat één iemand zich gelukkig gaat voelen met deze verhoging. Alle nieuwigheden (Whop/Whoppa - Rex/Rio) zorgden reeds voor een prijsverhoging. Nu dit weer. Wanneer gaat het eens ophouden ?
Antwoord
#27
(12-12-2013, 16:01)RV1409 schreef: Ha, het is een indexatie. Ik dacht dat het diende om de onkosten te dekken voor de gesprekken met 400 klanten waar men ging vragen waarmee zij de klanten een plezier konden doen. Kan mij moeilijk inbeelden dat één iemand zich gelukkig gaat voelen met deze verhoging. Alle nieuwigheden (Whop/Whoppa - Rex/Rio) zorgden reeds voor een prijsverhoging. Nu dit weer. Wanneer gaat het eens ophouden ?

dacht je nu echt : dat andere providers hun prijzen nooit verhogen ?, en van dat telecom nieuwigheid (King-Kong), heeft telenet zijn collega reus toch wakker gemaakt
Antwoord
#28
(12-12-2013, 16:01)RV1409 schreef: Ha, het is een indexatie. Ik dacht dat het diende om de onkosten te dekken voor de gesprekken met 400 klanten waar men ging vragen waarmee zij de klanten een plezier konden doen. Kan mij moeilijk inbeelden dat één iemand zich gelukkig gaat voelen met deze verhoging. Alle nieuwigheden (Whop/Whoppa - Rex/Rio) zorgden reeds voor een prijsverhoging. Nu dit weer. Wanneer gaat het eens ophouden ?
Nooit.Shy
Antwoord
#29
(13-12-2013, 18:48)tarzan schreef:
(12-12-2013, 16:01)RV1409 schreef: Ha, het is een indexatie. Ik dacht dat het diende om de onkosten te dekken voor de gesprekken met 400 klanten waar men ging vragen waarmee zij de klanten een plezier konden doen. Kan mij moeilijk inbeelden dat één iemand zich gelukkig gaat voelen met deze verhoging. Alle nieuwigheden (Whop/Whoppa - Rex/Rio) zorgden reeds voor een prijsverhoging. Nu dit weer. Wanneer gaat het eens ophouden ?
Nooit.Shy

Prijsverhoging heb je overal, maar het ergste vind ik dat telenet mee doet met deze prijzenpolitiek wetende dat duizenden klanten hun ongenoegen hebben kenbaar gemaakt over het kosten plaatje van hun producten.
Het is vanwege Telenet een bewijs van minachting voor de klant, de klant word als het ware frontaal in het gezicht geslagen.
Antwoord
#30
(13-12-2013, 19:50)adizal32 schreef:
(13-12-2013, 18:48)tarzan schreef:
(12-12-2013, 16:01)RV1409 schreef: Ha, het is een indexatie. Ik dacht dat het diende om de onkosten te dekken voor de gesprekken met 400 klanten waar men ging vragen waarmee zij de klanten een plezier konden doen. Kan mij moeilijk inbeelden dat één iemand zich gelukkig gaat voelen met deze verhoging. Alle nieuwigheden (Whop/Whoppa - Rex/Rio) zorgden reeds voor een prijsverhoging. Nu dit weer. Wanneer gaat het eens ophouden ?
Nooit.Shy

Prijsverhoging heb je overal, maar het ergste vind ik dat telenet mee doet met deze prijzenpolitiek wetende dat duizenden klanten hun ongenoegen hebben kenbaar gemaakt over het kosten plaatje van hun producten.
Het is vanwege Telenet een bewijs van minachting voor de klant, de klant word als het ware frontaal in het gezicht geslagen.

je komt dichter bij de waarheid : als je begint bij bron : namelijk de zenders (voorbeeld : eurosport), en filmmakers die steeds meer geld vragen,
nog een voorbeeld : jupiler pro league vraagt ook steeds meer geld,
het is nu december en : De Algemene Vergadering van de Pro League heeft beslist dat de eerste speeldag van het nieuwe seizoen al in het laatste weekend van juli 2014 zal afgewerkt worden.

En dan maar afvragen waarom telenet, belgacom en co, steeds meer vragen
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)