Telenet verhoogt tarieven
#31
Wat is er voor jullie geen probleem?
Antwoord
#32
(14-12-2013, 01:04)murdock schreef: Wat is er voor jullie geen probleem?

Telenet zal voor het eerst sinds 2011 de bijdrage voor de auteursrechten aanpassen. Deze zal vanaf 26 januari maandelijks € 3,70 bedragen.
Kijker
betaalt aan...
Kabelmaatschappij (o.a. Telenet)
stort door aan...
Televisiezenders en beheersmaatschappijen
betalen aan...
Rechthebbenden (o.a. auteurs van tv-programma of muziek)

zoiets gebeurt bij elke aanbieder hoor
Antwoord
#33
(13-12-2013, 19:50)adizal32 schreef: Prijsverhoging heb je overal, maar het ergste vind ik dat telenet mee doet met deze prijzenpolitiek wetende dat duizenden klanten hun ongenoegen hebben kenbaar gemaakt over het kosten plaatje van hun producten.
Het is vanwege Telenet een bewijs van minachting voor de klant, de klant word als het ware frontaal in het gezicht geslagen.

Als jij zakenman moest zijn,je was na 'n half jaar failliet.
Klanten klagen dat jou prijzen te hoog zijn,en jij zou ze metteen verlagen zekerHuh
Voor Telenet heb je zelf gekozen, niet.En toen waren ze mischien nog duurder dan nu.Zeker Fibernet100.
Als je niet tevreden bent,vertrek dan gewoon,alternatieven genoeg.
Of zijn die ook zo duur.
Antwoord
#34
(14-12-2013, 10:19)tarzan schreef:
(13-12-2013, 19:50)adizal32 schreef: Prijsverhoging heb je overal, maar het ergste vind ik dat telenet mee doet met deze prijzenpolitiek wetende dat duizenden klanten hun ongenoegen hebben kenbaar gemaakt over het kosten plaatje van hun producten.
Het is vanwege Telenet een bewijs van minachting voor de klant, de klant word als het ware frontaal in het gezicht geslagen.


Voor Telenet heb je zelf gekozen, niet.
Als je niet tevreden bent,vertrek dan gewoon,alternatieven genoeg.
Of zijn die ook zo duur.

Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.
Antwoord
#35
(14-12-2013, 10:37)adizal32 schreef: Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.

Ik werk helemaal niet voor Telenet.
En jou zouden ze zeker niet aanwerven.
Jij klaagt op ieder fore.
Wat heb je er mee verdiend. NIETS.
Vertrek toch gewoon bij Telenet,als het elders beter en goedkoper is,is dat zo moeilijk.
Ik ken geen enkele provider die mij hetzelfde levert wat ik nu heb aan een lagere prijs.Shy
Antwoord
#36
(14-12-2013, 10:41)tarzan schreef:
(14-12-2013, 10:37)adizal32 schreef: Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.

Ik werk helemaal niet voor Telenet.
En jou zouden ze zeker niet aanwerven.
Jij klaagt op ieder fore.
Wat heb je er mee verdiend. NIETS.
Vertrek toch gewoon bij Telenet,als het elders beter en goedkoper is,is dat zo moeilijk.
Ik ken geen enkele provider die mij hetzelfde levert wat ik nu heb aan een lagere prijs.Shy

U zegt, ik klaag op elk fora, wel ik schrijf de waarheid en jij steekt alleen je kop in het zand. Jij bent zo het typetje dat langs de lijn staat en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..
Antwoord
#37
(14-12-2013, 11:55)adizal32 schreef: U zegt, ik klaag op elk fora, wel ik schrijf de waarheid en jij steekt alleen je kop in het zand. Jij bent zo het typetje dat langs de lijn staat en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..

Maar jou waarheid? posten die al maanden duurt,steeds maar weer hetzelfde,heeft totaal niets opgeleverd.
Waarom zou ik klagen,ben zeer tevreden over mijn provider.
Mischien krijgen we op het laatst van 2013 wel een film gratis.Tongue
En dan hebben de klagers ook iets gehad zal Telenet denken.
Antwoord
#38
Citaat:
Citaat:en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..

Maar jou waarheid? posten die al maanden duurt,steeds maar weer hetzelfde,heeft totaal niets opgeleverd.
Waarom zou ik klagen,ben zeer tevreden over mijn provider.
Mischien krijgen we op het laatst van 2013 wel een film gratis.Tongue
En dan hebben de klagers ook iets gehad zal Telenet denken.

Goed bedoeld en ik weet dat ik soms wel overmatig reageer op dezelfde klachten.
Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
Ik vit op telenet omdat ze te duur zijn en ondertussen hun prijzen verhogen die logica klopt niet, het zou eerder al een gebaar zijn dat zij erkennen te duur te zijn en hun verhoging eenmalig laten vallen.
Maar neen, zij slaan liever de klant in het gezicht...
Ik ben ook tevreden met hetgeen ik heb bij telenet en ik moet wel tevreden zijn omdat er geen andere mogelijkheid is hier in belgie.
Maar dat wil niet zeggen dat ik punten die tegen telenet spelen niet naar voor ga brengen, dat doet iedereen maar ik reageer en anderen doen dat niet dat is het verschil.
Antwoord
#39
(14-12-2013, 12:28)adizal32 schreef: Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
En wat mag dat beloofde dan wel allemaal zijn.(zoveelHuh.Wat ze niet nakomen.
Heb je daar bewijzen van.
Als ja A zegt moet je ook B durven zeggen.
Antwoord
#40
Voor telenet hebben de meeste gekozen omdat ze toen goedkoper waren en kijk nu? Nu zijn ze nog duurder.
Ware het niet zij zo een hoge download snelheid hadden was ik ook weg.
ook hun yelo werk niet eens op mijn vrouw haar samsung tab3 pfffff
mijne maat is gisteren overgegaan naar wop hij neemt er een produkt bij telefoon meer krijgt geen bon van 70 euro enkel als je whoppa neemt
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)