Telenet verhoogt tarieven
#51
(14-12-2013, 16:34)tarzan schreef:
(14-12-2013, 16:07)adizal32 schreef: Ik heb er een opname van op video met geluid, ze zaten pal voor de verborgen camera en misschien zet ik het wel op you tube, kan iedereen meekijken hoe vals ze zijn bij telenet.

Zie maar dat je niet tegen de lamp loopt,je mag zomaar niet iemand stiekem filmen zonder hun toestemming(schending privacy) en zeker al niet op YouTube plaatsen.
Het eerste zonder te plaatsen is al strafbaar.Ook al is het op jou eigendom.

Iedereen kan hier jou berichten lezen,ook Telenet.

Beste, ik ken mijn rechten, wat in mijn huis gefilmd of opgenomen is valt niet onder privacy recht.
privacy recht telt alleen op openbare plaatsen...
Ik hoef dus geen toestemming te hebben om te filmen, al is het stiekem.
Ook als ik dat op Yo tube plaats is dat geen schending van het privacy recht, want de opnames zijn gebeurd in privé vertrekken.
Doordat zij vrijwillig in mijn privé vetrekken vertoeven, vervalt hun recht op privacy schending en doe ik daarmee wat ik wil...
En ik zal dat doen als ze geen billijke compensatie geven voor de door mij geleden schade. Dus nog even geduld, misschien komen ze nog over de brug, want ze lezen mee niet ?
Antwoord
#52
Ik wacht met ongeduld op jou daden.
Eens kijken of je thuis kan doen wat je wil met jou camera en vreemde niets vermoedende mensen met goede bedoelingen stiekem zit te filmen.
Is het daarom dat er al verschillende tegen de lamp zijn gelopen met filmpjes op YouTube zonder toestemming te plaatsen.
Antwoord
#53
(14-12-2013, 18:05)tarzan schreef: Ik wacht met ongeduld op jou daden.
Eens kijken of je thuis kan doen wat je wil met jou camera en vreemde niets vermoedende mensen met goede bedoelingen stiekem zit te filmen.
Is het daarom dat er al verschillende tegen de lamp zijn gelopen met filmpjes op YouTube zonder toestemming te plaatsen.

we zullen zien, als ik die stok achter de deur moet gebruiken zal ik hem gebruiken...
Antwoord
#54
(14-12-2013, 16:07)adizal32 schreef: Waarom zijn er dan niet meer kiekens ?
Omdat er niet mag gekakeld worden .....

Omdat ze de weg niet vinden miss en er sommige bijzitten die elders gemeden worden.
Al heeft het forum veel bezoeken en staat het bij de eerste linken in google.
Antwoord
#55
(14-12-2013, 17:12)murdock schreef: voel zeer duidelijk het verschil, de pagina, s gaan veel sneller open bij mij dan bij schoonouders, en ook voel je het als je met 2of 3 tegelijk op internet vertoeft.

En waarom openen'mijn sites nu veel sneller dan toen ik bij Telenet zat,en dit met dezelfde PC en kabels,enkel de modem is anders.
Als je iets vergelijkt moet je het al doen met net hetzelfde van apparatuur en dezelfde kabels en deze PC en site ene.
Dan kan je het testen op een vol waardige manier.
En als je bij Telenet bv 120 heb van snelheid en bij Scarlet 50 bv.
Maar de server waar de site op draait die leverd bv maar 50 van snelheid dan zal je met je Telenet snelheid niet sneller surfen er op.
Je gebruikt maar 50 van je 120.
Antwoord
#56
heb ik gedaan met de zelfde aperatuur ,met mijn mijn ultrabook en via draadloos int en ik merk een verschil tijdens het surfen.
toen de snelheid hier door telenet is verhoogd van 60 naar 120MBPS merkte ik ook alles sneller werkt. ik merk dus wel het verschil. ik kan er ook niks aan doen jullie bij belgacom zo geen hoge snelheid kunnen krijgen,Wink
Antwoord
#57
(14-12-2013, 20:15)murdock schreef: heb ik gedaan met de zelfde aperatuur ,met mijn mijn ultrabook en via draadloos int en ik merk een verschil tijdens het surfen.
toen de snelheid hier door telenet is verhoogd van 60 naar 120MBPS merkte ik ook alles sneller werkt. ik merk dus wel het verschil. ik kan er ook niks aan doen jullie bij belgacom zo geen hoge snelheid kunnen krijgen,Wink

Dan moet je mij eens vertellen waarom ik nu sneller de sites open dan toen ik bij Telenet zat.
Veel heeft ook te maken met hoe je lijn is bij je provider.
En als je lijn niet goed is of overbevolkt savonds op de rode uren dan mag je nog zo een snelle Telenet hebben,
Via edpnet merk ik geen vertraging op uren dat het bij Telenet trager gaat.
Antwoord
#58
Maar dat heeft al niks meer met de verhoging van de kosten te maken.
Antwoord
#59
Telenet past zijn prijzen voor vaste diensten aan door de stijging van de kosten verbonden aan de levering en ontwikkeling van deze diensten. Telenet wil zijn klanten steeds de beste kwaliteit leveren door continu zijn producten en dienstverlening te verbeteren. Telenet heeft het afgelopen jaar ook verder geïnvesteerd om klanten de beste internet-, telefonie- en tv-ervaring te geven. Daarnaast wil het bedrijf in 2014 en daarna ook verder werken aan de ontwikkeling van een nog betere kijk-, surf en belervaring voor alle klanten.
Klanten van wie het tarief wordt aangepast, kunnen kosteloos overstappen naar een ander tariefplan of hun desbetreffend contract stopzetten.

Over Telenet
Telenet is een toonaangevende provider van media- en telecommunicatiediensten. Het bedrijf spitst zich toe op het aanbieden van kabeltelevisie, hogesnelheidsinternet en vaste en mobiele telefoniediensten aan hoofdzakelijk residentiële klanten in Vlaanderen en Brussel. Telenet levert bovendien diensten aan bedrijven in België en Luxemburg.
persberichten telenet

bij de collega reus belgacom betaal je voor upgrade of downgrade nog altijd 6 euro 20 cent,
dan is telenet op dit gebied een heel stuk klantvriendelijker
Antwoord
#60
(14-12-2013, 22:14)zorro123 schreef: Telenet past zijn prijzen voor vaste diensten aan door de stijging van de kosten verbonden aan de levering en ontwikkeling van deze diensten

Dat is toch niet meer normaal ? Ik heb geen telefoon en internet van Telenet, is het wel normaal dat Sporting Telenet van €16,25 nu plots €26,95 gaat kosten. Wat maakt dat nu uit of je internet en telefoon hebt om tv zenders te bekijken. Een schande is het!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)