"nieuwe" zender Plattelandstv kanaal 22
#41
(24-12-2013, 21:02)natte schreef:
(24-12-2013, 18:42)zorro123 schreef: De trailer die momenteel loopt op plattelands tv is in HD

beste zorro tv kijken is meer dan naar trailers kijken op telenet hoor. op nichetv kan je al de inhoud bewonderen van hun zender.veel herhaling je zal zien. net zoals die just en beetel. nee dan ben ik blij dat er ook andere tvdinges zijn dan helikopterbeelden bekijken

natte sorry dat ik het moet herhalen maar daar geloof ik geen barst van.Ik zou dit wel eens eerst met mijn eigen ogen willen zien dat dit allemaal herhalingen zijn plattelands tv. heb ik ook gezien daarstraks dat van die paarden viermaal per week voorbij komt.Maar ga jij me nu vertellen dat er op één niiet de 5 keer de zelfde aflevering van de kampioenen is uitgezonden of op 2B al de zo veelste herhaling van CSI is gegeven of één van die andere series?of wanneer er op 2B een film is komt hij er 2 weken nadien wel op 4 en dan een paar dagen later op 5.net zoals just je doet precies of er bestaat enkel maar satelliet en niets ander is nog goed genoeg meer.
Antwoord
#42
ik heb nu eens een stuk van die plattelands tv gezien, slecht is het niet,
alleen aan de uitleg van dit of dat, dacht ik al dat ik terug op school zat,
dit is en trekvogel en dit is enz.
Antwoord
#43
Plattelands tv is dat nu al van start gegaan want aan die balken kan ik somige dagen niet goed volgen.

(06-01-2014, 01:59)zorro123 schreef: ik heb nu eens een stuk van die plattelands tv gezien, slecht is het niet,
alleen aan de uitleg van dit of dat, dacht ik al dat ik terug op school zat,
dit is en trekvogel en dit is enz.

Is dat niet goed,zo blijf je jongTongue
Antwoord
#44
Iederes goesting zeker
Antwoord
#45
(07-01-2014, 09:23)murdock schreef: Iederes goesting zeker

Wil ook niet zeggen dat die zender slecht is.Je hoeft er geen uren naar te zien.
Antwoord
#46
Wat is dat niche tv?Iedereen is ook niet op het zelfde moment thuis,dus ik vind dat goed dat er herhalingen zijn.Ik denk dat er geen één zender is zonder herhalingen.Als je een film ziet heb je hem al gezien of series worden ook maandelijks of jaarlijks herhaald om kosten te drukken.
Antwoord
#47
een nieuw programma : wat een zeer goede is, op plattelands tv is namelijk hun documentaire op zondag
(wat herhaald wordt op donderdag 23.00u), naargelang je er tijd voor hebt
Antwoord
#48
(09-01-2014, 18:12)natte schreef: inderdaad zorro die heb ik ook gezien. en moet zeggen redelijk goed beeld

maar geen HD Wink
met zenders te wissen enzo is er wat ruimte vrijgekomen kennelijk Wink
Antwoord
#49
(10-01-2014, 16:58)natte schreef: inderdaad geen hd maar kan je van een nichetv ook niet verwachten uitzondering sport10 en culture7
Sport 10 bestaat niet meer Wink
Antwoord
#50
in ieder geval deze docu : wat beeld betreft zeer goed en vooral de kleurschakeringen,
nogal wat anders (veel beter) dan op sommige zenders
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)