Kanaal Z biedt 3 nieuwe gratis diensten via rode knop
#1
Kanaal Z biedt via Belgacom TV en Telenet Digital TV 3 gratis 3 interactieve diensten aan via de rode knop 3

Z-on demand
gratis de belangrijkste programma’s van Kanaal Z, zoals ‘Z-Nieuws’, ‘De Markten’ of ‘Z-Expert’, bekijken of herbekijken.

Z-beurs
de beurs (BEL 20, buitenlandse beurzen, wisselmarkten,…) in realtime volgen op het tv-toestel.
ook kan men een eigen portefeuille samenstellen van 16 favoriete aandelen en de evolutie er van volgen

Z-Immovlan TV
Huizen of appartementen te koop en te huur, openbare verkopen, bouwgronden en alle advertenties van de notarissen kunnen gevonden worden bij Z-Immovlan TV.

Paul
Antwoord
#2
Heb het bericht gisteren ook doorgekregen.Er was ook nog een bericht bij geloof ik van die zender op 12 maar het juiste bericht er over weet ik niet meer.
Antwoord
#3
(14-10-2012, 10:23)Dimira schreef: Heb het bericht gisteren ook doorgekregen.Er was ook nog een bericht bij geloof ik van die zender op 12 maar het juiste bericht er over weet ik niet meer.

Ja ik had het ook gelezen op deze site. Ik vind dat van Kanaal Z super handig moet ik zeggen. Een mooi overzicht, handig en gemakkelijk qua gebruik. Ik hoop dat het lang beschikbaar zal blijven!

Mvg
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)