De kabel kan eindelijk open
#11
Mobistar trekt openstelling kabel op gang

De telecomoperator Mobistar betaalt 600.000 euro aan de Vlaamse kabelmaatschappij Telenet en evenveel aan haar Brussels-Waalse tegenhanger Brutélé-Tecteo. Het geld moet mee de initiële kosten voor de openstelling van de kabelwerken dekken.
De kabeloperatoren hebben nu zes maanden om de nodige technische en operationele systemen te leveren aan hun potentiële groothandelsklanten. Dat is dus om te beginnen Mobistar.

Mobistar doet daarmee ook een eerste stap om zich opnieuw om te vormen tot een’quadruple play’-speler, die tv, internet, telefonie en mobiele communicatie in een bundel aanbiedt. Eerder stopte de operator een pijnlijk mislukte poging met telefonie en internet via het Belgacom-netwerk, aangevuld met satelliettelevisie.

Mobistar is blijkbaar niet helemaal zeker dat de openstelling zonder vertraging zal verlopen. De operator roept de “verschillende bevoegde regulatoren” op om er “actief” op toe te zien dat de openmaking van de kabelwerken tot een goed einde wordt gebracht.
Antwoord
#12
(17-01-2014, 17:53)natte schreef: ik verheug me al binnekort nog mobistar kaske onder de tv dank zorro goed neiuws ga morgen bestellen

Wat ga morgen bestellen? En als het gaat dan zijn het zenders die telenet ook verdeeld hoor !
Antwoord
#13
Mobistar zal hetzelfde aanbieden als Telenet,er gaan niet ineens andere zenders opgezet worden,
Telenet verwijderd er nu al zoveel :p
of zou dit voor die openmaking dienen allemaal Wink
Antwoord
#14
(17-01-2014, 23:08)master-magic schreef: Mobistar zal hetzelfde aanbieden als Telenet,er gaan niet ineens andere zenders opgezet worden
Ik denk dat ze minder zullen aanbieden dan Telenet.
Prime en dergelijke, daar gaat Telenet exclusiviteit voor behouden.
Ik verwacht dus een deel van het basispakket, aan een iets lagere prijs.
Antwoord
#15
(17-01-2014, 23:17)boulder schreef:
(17-01-2014, 23:08)master-magic schreef: Mobistar zal hetzelfde aanbieden als Telenet,er gaan niet ineens andere zenders opgezet worden
Ik denk dat ze minder zullen aanbieden dan Telenet.
Prime en dergelijke, daar gaat Telenet exclusiviteit voor behouden.
Ik verwacht dus een deel van het basispakket, aan een iets lagere prijs.

zoveel minder zal die prijs nu ook weer niet zijn.
Antwoord
#16
als ze met vroeger aanbod afkomen, gaan ze bij telenet nogal wat moeten veranderen
Antwoord
#17
(17-01-2014, 23:59)master-magic schreef: Ik verwacht dus een deel van het basispakket, aan een iets lagere prijs.
zoveel minder zal die prijs nu ook weer niet zijn.
Precies wat ik zeg, dus.
Een iets lagere prijs voor een kariger aanbod.
Antwoord
#18
(18-01-2014, 00:24)boulder schreef:
(17-01-2014, 23:59)master-magic schreef: Ik verwacht dus een deel van het basispakket, aan een iets lagere prijs.
zoveel minder zal die prijs nu ook weer niet zijn.
Precies wat ik zeg, dus.
Een iets lagere prijs voor een kariger aanbod.

de vraag is of dit klanten zal aantrekken,met een CI module bij Telenet krijgen ze ook bijna evenveel.
Antwoord
#19
telenet en mobistar dezelfde telefoon + nu telenet en mobistar op dezelfde kabel en ? mobistar en telenet dezelfde internetverbinding ? : lijkt allemaal hetzelfde,

wie weet volgt ooit base nog met snow hetzelfde als mobistar ?
Antwoord
#20
Ik heb het altijd gezegt en je zal het zien nu er meer operators komen krijg je meer concurentie en de klant kan er enkel beter van worden.Want hij zal het goedkoopste kopen en als iedereen bij die goedkoopste operator koopt gaat of te wel deze met al het geld lopen of moeten anderen nog onder een lagere prijs verkopen. Spannende tijden.Binnenkort Base nog en wie gaat er nog volgen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)