De kabel kan eindelijk open
#21
(18-01-2014, 16:13)Dimira schreef: Ik heb het altijd gezegt en je zal het zien nu er meer operators komen krijg je meer concurentie en de klant kan er enkel beter van worden.Want hij zal het goedkoopste kopen en als iedereen bij die goedkoopste operator koopt gaat of te wel deze met al het geld lopen of moeten anderen nog onder een lagere prijs verkopen.
Op gebied van internet, telefonie en GSM kan dat misschien spelen, maar op TV gebied zie ik dit toch anders.
TV Vlaanderen is ook 'goedkoper', maar je mist dan wel een pak zenders.
Mobistar zal volgens mij op die manier 'goedkoper' zijn, neem het basisaanbod, haal er dan nog een pak zenders uit, en doe er dan een paar euro'tjes vanaf.
Wie echt alleen die zenders wil zien, kan dan goedkoper af zijn, ja, maar het aantal zenders dat er minder zal inzitten zal niet in verhouding zijn tot die luttele euro's die je minder betaalt.
Antwoord
#22
we zullen het nog moeten afwachten.Maar als klant vergelijk je2 zaken ik moet zoveel € betalen voor zoveel zenders.En dan zie je maar eerst een verschil,en kan je pakketten gaan vergelijken bij verschillende operatoren wat zit er in, wat is gratis.Dus zo eenvoudig zoals jij dat daar zegt en een paar zenders ik geloof er maar wijnig van maar ja ik weet het ook niet ik zal je het voordeel van de twijfel geven.
Antwoord
#23
(17-01-2014, 17:43)zorro123 schreef: Mobistar trekt openstelling kabel op gang

De telecomoperator Mobistar betaalt 600.000 euro aan de Vlaamse kabelmaatschappij Telenet en evenveel aan haar Brussels-Waalse tegenhanger Brutélé-Tecteo. Het geld moet mee de initiële kosten voor de openstelling van de kabelwerken dekken.
De kabeloperatoren hebben nu zes maanden om de nodige technische en operationele systemen te leveren aan hun potentiële groothandelsklanten. Dat is dus om te beginnen Mobistar.

Mobistar doet daarmee ook een eerste stap om zich opnieuw om te vormen tot een’quadruple play’-speler, die tv, internet, telefonie en mobiele communicatie in een bundel aanbiedt. Eerder stopte de operator een pijnlijk mislukte poging met telefonie en internet via het Belgacom-netwerk, aangevuld met satelliettelevisie.

Mobistar is blijkbaar niet helemaal zeker dat de openstelling zonder vertraging zal verlopen. De operator roept de “verschillende bevoegde regulatoren” op om er “actief” op toe te zien dat de openmaking van de kabelwerken tot een goed einde wordt gebracht.

Een voorwaarde voor het openstellen is dat alternatieve aanbieders aan de kabelaanbieders eenmalige kosten betalen voor het voorbereiden van de wederverkoop. Daarnaast betalen ze een eenmalig tarief en een maandtarief per aansluiting. Het maandtarief is berekend volgens retail minus.

Als een toetreder een waarborg betaalt voor de voorbereidingskosten -zoals Mobistar nu heeft gedaan - is de termijn zes maanden vanaf het moment dat die intentieverklaring is getekend. Als alternatief is de termijn zes maanden na het sluiten van de overeenkomst tussen de twee bedrijven
Antwoord
#24
(19-01-2014, 01:48)zorro123 schreef:
(17-01-2014, 17:43)zorro123 schreef: Mobistar trekt openstelling kabel op gang

De telecomoperator Mobistar betaalt 600.000 euro aan de Vlaamse kabelmaatschappij Telenet en evenveel aan haar Brussels-Waalse tegenhanger Brutélé-Tecteo. Het geld moet mee de initiële kosten voor de openstelling van de kabelwerken dekken.
De kabeloperatoren hebben nu zes maanden om de nodige technische en operationele systemen te leveren aan hun potentiële groothandelsklanten. Dat is dus om te beginnen Mobistar.

Mobistar doet daarmee ook een eerste stap om zich opnieuw om te vormen tot een’quadruple play’-speler, die tv, internet, telefonie en mobiele communicatie in een bundel aanbiedt. Eerder stopte de operator een pijnlijk mislukte poging met telefonie en internet via het Belgacom-netwerk, aangevuld met satelliettelevisie.

Mobistar is blijkbaar niet helemaal zeker dat de openstelling zonder vertraging zal verlopen. De operator roept de “verschillende bevoegde regulatoren” op om er “actief” op toe te zien dat de openmaking van de kabelwerken tot een goed einde wordt gebracht.

Een voorwaarde voor het openstellen is dat alternatieve aanbieders aan de kabelaanbieders eenmalige kosten betalen voor het voorbereiden van de wederverkoop. Daarnaast betalen ze een eenmalig tarief en een maandtarief per aansluiting. Het maandtarief is berekend volgens retail minus.

Als een toetreder een waarborg betaalt voor de voorbereidingskosten -zoals Mobistar nu heeft gedaan - is de termijn zes maanden vanaf het moment dat die intentieverklaring is getekend. Als alternatief is de termijn zes maanden na het sluiten van de overeenkomst tussen de twee bedrijven

En binnenkort Base nog.Gaat een plezant onderonsje wordenSmile
Antwoord
#25
(19-01-2014, 12:34)Dimira schreef:
(19-01-2014, 01:48)zorro123 schreef:
(17-01-2014, 17:43)zorro123 schreef: Mobistar trekt openstelling kabel op gang

De telecomoperator Mobistar betaalt 600.000 euro aan de Vlaamse kabelmaatschappij Telenet en evenveel aan haar Brussels-Waalse tegenhanger Brutélé-Tecteo. Het geld moet mee de initiële kosten voor de openstelling van de kabelwerken dekken.
De kabeloperatoren hebben nu zes maanden om de nodige technische en operationele systemen te leveren aan hun potentiële groothandelsklanten. Dat is dus om te beginnen Mobistar.

Mobistar doet daarmee ook een eerste stap om zich opnieuw om te vormen tot een’quadruple play’-speler, die tv, internet, telefonie en mobiele communicatie in een bundel aanbiedt. Eerder stopte de operator een pijnlijk mislukte poging met telefonie en internet via het Belgacom-netwerk, aangevuld met satelliettelevisie.

Mobistar is blijkbaar niet helemaal zeker dat de openstelling zonder vertraging zal verlopen. De operator roept de “verschillende bevoegde regulatoren” op om er “actief” op toe te zien dat de openmaking van de kabelwerken tot een goed einde wordt gebracht.

Een voorwaarde voor het openstellen is dat alternatieve aanbieders aan de kabelaanbieders eenmalige kosten betalen voor het voorbereiden van de wederverkoop. Daarnaast betalen ze een eenmalig tarief en een maandtarief per aansluiting. Het maandtarief is berekend volgens retail minus.

Als een toetreder een waarborg betaalt voor de voorbereidingskosten -zoals Mobistar nu heeft gedaan - is de termijn zes maanden vanaf het moment dat die intentieverklaring is getekend. Als alternatief is de termijn zes maanden na het sluiten van de overeenkomst tussen de twee bedrijven

En binnenkort Base nog.Gaat een plezant onderonsje wordenSmile

waar staat dat base volgt?????
Antwoord
#26
Eergisteren of gisteren gelezen of gehoord en geen gerucht zoals verleden week.Heb het Trouwens vandaag nog eens gehoord.Of het al een bevestigt bericht is weet ik niet maar base gaat ook digitale tv aanbieden.En anders is die informatie die men geeft foutief,maar ik zeg dat is nog geen bevestigd bericht.
Antwoord
#27
(19-01-2014, 22:08)Dimira schreef: Eergisteren of gisteren gelezen of gehoord en geen gerucht zoals verleden week.Heb het Trouwens vandaag nog eens gehoord.Of het al een bevestigt bericht is weet ik niet maar base gaat ook digitale tv aanbieden.En anders is die informatie die men geeft foutief,maar ik zeg dat is nog geen bevestigd bericht.

ze doen het al met snow Wink
Antwoord
#28
(19-01-2014, 22:09)master-magic schreef:
(19-01-2014, 22:08)Dimira schreef: Eergisteren of gisteren gelezen of gehoord en geen gerucht zoals verleden week.Heb het Trouwens vandaag nog eens gehoord.Of het al een bevestigt bericht is weet ik niet maar base gaat ook digitale tv aanbieden.En anders is die informatie die men geeft foutief,maar ik zeg dat is nog geen bevestigd bericht.

ze doen het al met snow Wink

Ja,maar als ik me nog goed herinner was hier over maanden terug,niet op het forum welliswaar ook al sprake van dat base van plan was digitale televisie te brengen.Zelfs voor ik iets wist dat mobistar er ging mee beginnen.
Antwoord
#29
(24-01-2014, 11:02)Dimira schreef:
(19-01-2014, 22:09)master-magic schreef:
(19-01-2014, 22:08)Dimira schreef: Eergisteren of gisteren gelezen of gehoord en geen gerucht zoals verleden week.Heb het Trouwens vandaag nog eens gehoord.Of het al een bevestigt bericht is weet ik niet maar base gaat ook digitale tv aanbieden.En anders is die informatie die men geeft foutief,maar ik zeg dat is nog geen bevestigd bericht.

ze doen het al met snow Wink

Ja,maar als ik me nog goed herinner was hier over maanden terug,niet op het forum welliswaar ook al sprake van dat base van plan was digitale televisie te brengen.Zelfs voor ik iets wist dat mobistar er ging mee beginnen.
base heeft toch digitale tv via snow Huh
Antwoord
#30
(25-01-2014, 13:02)natte schreef: master snow is van kpn

dan moet je eens goed opzoeken in google,want dat is van dezelfde tak,
Base-KPN Belgie Wink

zie hier de link --> http://www.kpngroup.be/nl/x/110/base
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)