voetbal
#1
Ik had een specifieke vraag.Hoeveel jaar duurt het als je nu in 1 ste nationale speelt,en elk jaar de kans krijgt om over te gaan om dan in eerste terecht te komen.
Antwoord
#2
je bedoeld waarschijnlijk 1ste provinciale zeker? reken uit he van 1 naar 4de,van 4de nr 3de van 3de nr 2de en van 2de nr eerste, das 4 jaar zeker.
Antwoord
#3
Sorry;ik denk dat ik even mijn kluts kwijt was,ja dan moet ik nog wel even wachten. .Dan ben ik al over de 50,en kan ik mij maar beter gaan oriënteren op een andere sport zoals snooker daar doet onze landgenood Brecel het meer dan behoorlijk.En wie weet zie je mij binnen enkele jaren in een poker toernooi spelen.
Antwoord
#4
Met een beetje geluk kan je vanaf volgend jaar uw geliefde club(beerschot-wilrijk) in uitwedstrijden aan het werk zien op een you tube kanaal,dat zijn toch tenminste de plannen van sportbeat.
Antwoord
#5
(16-12-2013, 12:40)tontol36 schreef: Met een beetje geluk kan je vanaf volgend jaar uw geliefde club(beerschot-wilrijk) in uitwedstrijden aan het werk zien op een you tube kanaal,dat zijn toch tenminste de plannen van sportbeat.

Dank je voor de hint.
Antwoord
#6
Nog ff dit, je kan nu, dit seizoen, al de samenvattingen bekijken van alle wedstrijden op ivr media, beerschot tv, als ge het nog niet moest weten.
Antwoord
#7
(16-12-2013, 20:29)tontol36 schreef: Nog ff dit, je kan nu, dit seizoen, al de samenvattingen bekijken van alle wedstrijden op ivr media, beerschot tv, als ge het nog niet moest weten.

Bedankt,ja je weet nu toch op voorand dat ze alles winnen op één of twee machen na die ze eens gelijk spelen.In ieder geval beter dan dat potte gestamp van den Anderlecht en Club Brugge van de laatste weken.
Antwoord
#8
(28-12-2013, 16:09)natte schreef:
(15-12-2013, 13:48)Dimira schreef: Ik had een specifieke vraag.Hoeveel jaar duurt het als je nu in 1 ste nationale speelt,en elk jaar de kans krijgt om over te gaan om dan in eerste terecht te komen.

troost je wij al 30 jaar uit eerste en spelen nu in zesde klasse

Ik ken da supporter van standart,en volgend jaar van een ander ploeg die vooraan staat.Zo zijn de meesten maar hebben ze al ooit ne bal gezien. Nee?Gij waarschijnlijk elke avond in uw wieg Big Grin Maar nu mogen ze in 1 ste provinciale ziten ze staan toch al goe eerste.En beter dat dan pottestampers waar dat ik elke week nog voor betaal.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)