groepsvorderingen voor consumenten
#1
Eindelijk binnenkort ook in België mogelijk

http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Consume...bank.dhtml

Naar de consument toe is dat zeer positief..
Antwoord
#2
(17-12-2013, 14:55)adizal32 schreef: Eindelijk binnenkort ook in België mogelijk

http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Consume...bank.dhtml

Naar de consument toe is dat zeer positief..

En waar ga jij 'n groep telecom klanten vinden met hetzelfde probleem dat niet opgelost geraakt.
50.000 handtekeningen tegen Telenet hun limietten(voor velen 'n probleem) heeft ook niet geholpen,enkele jaren terug.
[Afbeelding: 3145283980.png]
Antwoord
#3
Hier heb je misschien niet zoveel problemen maar als die bij belgacom eens wat slimmer zouden zijn.Ze zouden er misschien wel kunnen van profiteren.Want daar zitten ze nog al met problemen genoeg.Maar het is onze taak niet om hen dat te zeggen trouwens ze weten best dat dit forum ook toegankelijk is voor alle leden van andere operators om dat er ook over ander operators soms gepost word.
Antwoord
#4
Hier niet veel problemen,
Bij elke aanbieder zijn er wel problemen,en op alle vlakken,
Maar als iemand zich kan verbereren dan moet die dat doen he,
Voor alles zijn er voor en nadelen Wink
Antwoord
#5
(17-12-2013, 15:10)tarzan schreef:
(17-12-2013, 14:55)adizal32 schreef: Eindelijk binnenkort ook in België mogelijk

http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Consume...bank.dhtml

Naar de consument toe is dat zeer positief..

En waar ga jij 'n groep telecom klanten vinden met hetzelfde probleem dat niet opgelost geraakt.
50.000 handtekeningen tegen Telenet hun limietten(voor velen 'n probleem) heeft ook niet geholpen,enkele jaren terug.
[Afbeelding: 3145283980.png]

Het is niet de bedoeling dat ik personen ga vinden.
Ik heb alleen een link geplaatst naar dit onderwerp en gezegd dat ik dit positief vind naar de consument toe...
Heb ik daar iets verkeerd met gezegd ??

Dat uw poging met 50.000 handtekeningen niks heeft opgeleverd, daar kan ik niks aan verhelpen....
Antwoord
#6
(18-12-2013, 18:16)tarzan schreef:
(18-12-2013, 15:34)adizal32 schreef: Het is niet de bedoeling dat ik personen ga vinden.
Ik heb alleen een link geplaatst naar dit onderwerp en gezegd dat ik dit positief vind naar de consument toe...
Heb ik daar iets verkeerd met gezegd ??

Dat uw poging met 50.000 handtekeningen niks heeft opgeleverd, daar kan ik niks aan verhelpen....
Waar staat geschreven dat ik die poging heb ondernomen???.
Trouwens Telenet is nog niet zo slecht,want jij blijft toch ook.
Zelfs test aankoop kan niks veranderen aan Telenet hun handelswijze.
Wie niet tevreden is,kan gratis vertrekken.
[Afbeelding: 3145283980.png]

Het schijn dat gij een van de eerste was om uw handtekening in te dienen...
Antwoord
#7
(18-12-2013, 18:53)adizal32 schreef: Het schijn dat gij een van de eerste was om uw handtekening in te dienen...
Dan heeft het voor mij toch wat afgedaan,niet
Het loopt hier als een trein.
Zie mijn snelheid en vlot 1650GB in de maand zonder smalband gezeur.


[Afbeelding: 3145283980.png]
Antwoord
#8
(18-12-2013, 19:02)tarzan schreef:
(18-12-2013, 18:53)adizal32 schreef: Het schijn dat gij een van de eerste was om uw handtekening in te dienen...
Dan heeft het voor mij toch wat afgedaan,niet
Het loopt hier als een trein.
Zie mijn snelheid en vlot 1650GB in de maand zonder smalband gezeur.
Heb je dat gekregen voor je sint ter klaas ?
Antwoord
#9
(19-12-2013, 09:34)adizal32 schreef: Heb je dat gekregen voor je sint ter klaas ?

Zaag jij op elk fora zo.
Ik heb het best naar mijn zin bij mijn provider,jij blijkbaar niet!
Er zal weinig veranderen.
Sinterklaas wordt wel zo geschreven.

[Afbeelding: 3145283980.png]
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)