Negen Formule 1-races live bij BBC
#1
De Britse publieke omroep BBC zendt in 2014 negen Formule 1-races live uit. Omdat BBC One bij veel Nederlandse aanbieders beschikbaar is, kan ook in Nederland hiernaar gekeken worden.

In Nederland zijn slechts drie Formule 1-races via Veronica op het open net te bekijken. Betaalzender Sport1 zendt alle races achter de decoder uit. Bij veel aanbieders is BBC One ook in HD-kwaliteit beschikbaar waardoor veel Nederlandse kijkers het racegeweld in hoogwaardige beeldkwaliteit kunnen bekijken. Naast tv-aanbieders zijn alle Britse tv-kanalen – inclusief HD-varianten – in Nederland zonder abonnement via de satelliet te ontvangen. De BBC heeft tot en met 2018 de live-uitzendrechten van een deel van de Formule 1-races.
BBC uitkomst voor F1-liefhebber
De BBC is een uitkomst voor F1-liefhebbers die geen abonnement op een betaalzender willen nemen. In 2014 zendt de BBC de volgende Formule 1-races live uit: Maleisië, Spanje, Canada, Groot Brittannië, België, Italië, Japan, Rusland en Abu Dhabi.
Antwoord
#2
Ik denk dat ik die overige wedstijden wel kan doorlussen naar mijn tv.Want je moet een wachtwoord en passwoord aanmaken en dan kan je bij elke wedstrijd de realtime zien van elke rijder.Met andere woorden je kan dus alles zijn beelden van het circuit alle tijden zoals ze in de spits zien.Prachtig om te zien.Je kan dus ook mee in de wagen zitten.Dus ik denk als liefhebber dat je niet veel moet missen.Enkel kabeltje kopen en email adres en wachtwoord en passwoord aanmaken.

www.formula1.com

Als je dan op de site bent kan je naar live timing gaan, maak daar een wacht en pass. woord aan en dan kan je alles zien wat ik vernoemd heb.
Antwoord
#3
(23-12-2013, 14:13)natte schreef:
(23-12-2013, 11:58)Dimira schreef: Ik denk dat ik die overige wedstijden wel kan doorlussen naar mijn tv.Want je moet een wachtwoord en passwoord aanmaken en dan kan je bij elke wedstrijd de realtime zien van elke rijder.Met andere woorden je kan dus alles zijn beelden van het circuit alle tijden zoals ze in de spits zien.Prachtig om te zien.Je kan dus ook mee in de wagen zitten.Dus ik denk als liefhebber dat je niet veel moet missen.Enkel kabeltje kopen en email adres en wachtwoord en passwoord aanmaken.

dimira je kan ze ook bekijken via filmon in hd heb je geen satellite meer nodig zie topics

Maar dat komt toch ook op de gewone bbc?En waarschijnlijk zullen dit ook maar 9 racen zijn of bedoel jij dat ze dan op een andere zender ook nog te zien zijn?
Antwoord
#4
laten we het hier over de BBC zenders houden en niet over andere dingen wat natte aankaart!!!!!
Antwoord
#5
(24-12-2013, 15:34)natte schreef:
(24-12-2013, 04:32)master-magic schreef: laten we het hier over de BBC zenders houden en niet over andere dingen wat natte aankaart!!!!!

maar op filmon zijn die bbczenders in hd en dan kan je daar de 9 races in hd kijken voor 14 euro de maand
Ja ik snap hem maar dat doet er in feite niet toe of ik nu op die tv zie of niet want betalen moet ik maandelijks altijd.En of ik nu die tv op zet of niet dat word toch niet aangerekend per sec.Enkel misschien de kwalliteit en op die smart heb ik die niet.
Antwoord
#6
(24-12-2013, 15:34)natte schreef:
(24-12-2013, 04:32)master-magic schreef: laten we het hier over de BBC zenders houden en niet over andere dingen wat natte aankaart!!!!!

maar op filmon zijn die bbczenders in hd en dan kan je daar de 9 races in hd kijken voor 14 euro de maand

waarom ga jij 14€ betalen voor zenders die we ook gratis via sat kunnen zien Confused
Antwoord
#7
master als ik maandelijks nu 14€ moet betalen voor al mijn zenders bij telenet het is nu wel 25€.Dan doet het er toch niet toe of ik dat zie op mijn tv,op het kanaal van de bbc.want die zitten ook inbegrepen in die prijs van 25€ die ik toch moet betalen.Ik wil doen wat natte zegt maar wat maakt het uit?Niets,mijn contract zal maandelijks even hoog blijven of in nu filmon of op mijn tv naar bbc heb gezien.Enkel de kwalliteit kan iets verschillen;En ik zeg,op deze smart zie je her nauwelijks.
Antwoord
#8
(25-12-2013, 10:13)Dimira schreef: master als ik maandelijks nu 14€ moet betalen voor al mijn zenders bij telenet het is nu wel 25€.Dan doet het er toch niet toe of ik dat zie op mijn tv,op het kanaal van de bbc.want die zitten ook inbegrepen in die prijs van 25€ die ik toch moet betalen.Ik wil doen wat natte zegt maar wat maakt het uit?Niets,mijn contract zayl maandelijks even hoog blijven of in nu filmon of op mijn tv naar bbc heb gezien.Enkel de kwalliteit kan iets verschillen;En ik zeg,op deze smart zie je her nauwelijks.

ja maar je snapt niet wat ik bedoel,hij heeft satelliet staan en kabel Telenet en vdsl Belgacom en er dan nog 14€ voor betalen,is toch overdreven,
geld uitgeven dat je al gratis ziet.
dat is weggesmeten geld he snappie.
Antwoord
#9
(25-12-2013, 10:16)master-magic schreef:
(25-12-2013, 10:13)Dimira schreef: master als ik maandelijks nu 14€ moet betalen voor al mijn zenders bij telenet het is nu wel 25€.Dan doet het er toch niet toe of ik dat zie op mijn tv,op het kanaal van de bbc.want die zitten ook inbegrepen in die prijs van 25€ die ik toch moet betalen.Ik wil doen wat natte zegt maar wat maakt het uit?Niets,mijn contract zayl maandelijks even hoog blijven of in nu filmon of op mijn tv naar bbc heb gezien.Enkel de kwalliteit kan iets verschillen;En ik zeg,op deze smart zie je her nauwelijks.

ja maar je snapt niet wat ik bedoel,hij heeft satelliet staan en kabel Telenet en vdsl Belgacom en er dan nog 14€ voor betalen,is toch overdreven,
geld uitgeven dat je al gratis ziet.
dat is weggesmeten geld he snappie.

Ja van zijn positie uit is dit de beste oplossing.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)