Samsung verbetert besturing televisies
#1
Samsung gaat volgend maand op de CES in Las Vegas een nieuwe Smart TV tonen met verbeterde spraaksturing. Voortaan kunnen kijkers met een commando van kanaal wisselen. Bij de huidige modellen zijn daartoe nog altijd twee stappen vereist. Ook kan de televisie worden bestuurd door met de vinger te wijzen op een onderdeel. Of Samsung daarmee de handgebaren laat vallen is niet duidelijk. Het aantal talen voor stembesturng wordt uitgebreid van elf naar 23. Het Nederlands werd reeds ondersteund. Voorbeeld.
Antwoord
#2
Ben benieuwd en wat de kostprijs zal zijn.dit is iets ik eens zou willen doen ze zo een beurs bezoeken.
Antwoord
#3
Temperatuur via tv aan te sturen

Als het aan Samsung ligt, zitten we straks de thermostaat af te stellen, de lichten aan en uit te doen en de airco in te stellen via de tv. Het bedrijf heeft software hiervoor vrijgegeven.
Het gaat om versie 5.0 van de software development kit, oftewel de programma's die ontwikkelaars nodig hebben om apps te maken voor de Smart TV's van het bedrijf. Hierdoor kunnen producenten van huishoudelijke elektronica hun apparaten laten communiceren met de tv.
Geïnterresseerde gebruikers zullen echter nog even moeten wachten. Apps die met versie 5.0 van de SDK zijn gemaakt, zullen enkel werken op Smart TV's uit 2014 of later. Deze zullen namelijk ondersteuning voor de nieuwe foefjes hebben.
Antwoord
#4
Dat zal dan eerder voor modellen van 2015 zijn denk ik.Die van mij is één van 20013 en die van 2014 waren toen amper uit.
Antwoord
#5
(30-12-2013, 21:45)natte schreef:
(30-12-2013, 11:44)Dimira schreef: Dat zal dan eerder voor modellen van 2015 zijn denk ik.Die van mij is één van 20013 en die van 2014 waren toen amper uit.

jawel dimir daarom dient juist die upgrade kit kopen dat ding

ik kan gene ezel in mijne hof zetten want ik woon op het derde.En een ander mannier zie ik niet om aan dat geld te graken,toch niet legaal.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)