Aan gebruiker Dimira
#1
Jij stuurde via een pm mij een bericht, maar bij het beantwoorden komt de melding dat jij het ontvangen van pm niet toestaat.
Antwoord
#2
natte kan zijn dat het bij mij niet juist staat ergens.Maar wat moet ik aanklikken om die berichten te kunnen ontvangen?Want gisteren was dit bij murdock ook al en vroeger lukte het bij master altijd wel dus vind het een beetje vreemd.
Antwoord
#3
Volgens mij staat dat allemaal juist snap het ook niet.
Antwoord
#4
wel zien dat je op tijd je persoonlijke berichten map eens leegt,
de verwijderde dus,
als je aan een bepaald aantal berichten zit kan het zijn dat hij het ziet als vol.
Antwoord
#5
(30-12-2013, 04:05)master-magic schreef: wel zien dat je op tijd je persoonlijke berichten map eens leegt,
de verwijderde dus,
als je aan een bepaald aantal berichten zit kan het zijn dat hij het ziet als vol.

Ook als hij niet vol staat?Ik zal hem legen.Ik weet ook niet hoe het komt dat er nu al zo veel berichten in staan.Ik denk dat er hier een spammer aan het werk is Cool
Antwoord
#6
Er is toch iets dat niet klopt.Ik heb nu alles er uit gedaan maar nu blijft dat op 23% staan,en dat blad ziet helemaal wit.Ik zal eens een test sturen.
Antwoord
#7
(30-12-2013, 21:38)natte schreef:
(30-12-2013, 17:23)Dimira schreef: Er is toch iets dat niet klopt.Ik heb nu alles er uit gedaan maar nu blijft dat op 23% staan,en dat blad ziet helemaal wit.Ik zal eens een test sturen.

ik heb niets ontvangen hoor dimira

Niet aan jouw kieken,aan masterTongue
Antwoord
#8
(30-12-2013, 17:23)Dimira schreef: Er is toch iets dat niet klopt.Ik heb nu alles er uit gedaan maar nu blijft dat op 23% staan,en dat blad ziet helemaal wit.Ik zal eens een test sturen.

ook in de map verwijderde leeg maken dan Wink
Antwoord
#9
(31-12-2013, 07:17)master-magic schreef:
(30-12-2013, 17:23)Dimira schreef: Er is toch iets dat niet klopt.Ik heb nu alles er uit gedaan maar nu blijft dat op 23% staan,en dat blad ziet helemaal wit.Ik zal eens een test sturen.

ook in de map verwijderde leeg maken dan Wink

Ja,dank je heb het ondertussen gevonden.Denk je dat dat echt iets te maken kan hebben ermee?Nu staat hij nog op 18%.Ik denk eerder dat de fout ergens anders ligt.

(29-12-2013, 02:53)bartmaniac schreef: Jij stuurde via een pm mij een bericht, maar bij het beantwoorden komt de melding dat jij het ontvangen van pm niet toestaat.

Normaal zou de fout opgelost moeten zijn.
Antwoord
#10
(31-12-2013, 16:10)natte schreef:
(31-12-2013, 15:43)Dimira schreef:
(31-12-2013, 07:17)master-magic schreef:
(30-12-2013, 17:23)Dimira schreef: Er is toch iets dat niet klopt.Ik heb nu alles er uit gedaan maar nu blijft dat op 23% staan,en dat blad ziet helemaal wit.Ik zal eens een test sturen.

ook in de map verwijderde leeg maken dan Wink

Ja,dank je heb het ondertussen gevonden.Denk je dat dat echt iets te maken kan hebben ermee?Nu staat hij nog op 18%.Ik denk eerder dat de fout ergens anders ligt.

(29-12-2013, 02:53)bartmaniac schreef: Jij stuurde via een pm mij een bericht, maar bij het beantwoorden komt de melding dat jij het ontvangen van pm niet toestaat.

Normaal zou de fout opgelost moeten zijn.

das goed dimira kan je terug pimmen

Ik denk dat er gewoon niets fout was,want tussen mij en master lukte het altijd.Dus zal ergens anders wel de fout wel te vinden zijn.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)