Ik heb het je gezegd ik zou die gewoon het laten komen oplossen.Zij worden daar immers voor betaald.Hoe lang zit je daar nu al te sukkelen? En op den duur ben je meer kwijt met van alles te gaan kopen dat je iemand laat komen.Is daar bij u geen center in de buurt?Anders kan je daar best rechtstreeks een afspraak maken,want aan de telefoon gaan ze je misschien nog afwimpelen met allerlei uitvluchten.Zo zou ik het toch doen.
maar ik heb geen verlof meer! dan kan ik ten vroegste 2 januari iemand doen komen want pas achter nieuwjaar kan ik terug verlof nemen
Kan er niemand van je familie of vrienden je soms helpen.Ik begrijp dat dit moeilijk is,en dat je waarschijnlijk ook daarom deze installatie gekozen hebt.Maar eerlijk gezegd versta ik nog altijd niet goed hoe telenet dan met zijn klanten omgaat.Die zou er moeten zijn om ze te moeten helpen,en niet telkens om ze nog dieper in de put te draaien.Zoals nu bij u en onlangs bij mij.
Ik had dat hier vermeld zeker? Maar dat was in verband met mijn moeder haar decoder.En ze heeft er nog steeds problemen mee.Volgens mij hebben ze haar in het zak gezet want ik denk dat ze reeds drie jaar klant is en dan had ze bij het veranderen van haar box recht op een nieuwe versie een nu zit ze weer met zo een oud gedrocht dat niet goed werkt.
Ja,ze moet die bijna elke dag terug opstarten.Die draden er uit trekken en er terug in steken en dan macheerd die wel terug maar volgens mij is die verkeerd geïnstalleerd door die installateur.Ook kan zij niet met een kastje werken en moet ze altijd dat van de tv gebruiken voor het geluid stiller en harder te zetten.
Ze heeft een samsung maar zelf heb ik dat ook al geprobeerd met die code maar dat gaat langs geen kant.Volgens mij is die verkeerd aangesloten.Die die is komen installeren heeft toen raad komen vraag aan diegene die mij mij boven ook de aansluiting van telenet was aan het doen.Die mens kon er niets van.