gsm abo
#1
Enkele weken geleden heb ik mij laten ompraten om met alles en aangepaste abo's bij tn te gaan dus moest m'n proximus abo opgezegd worden. Geen probleem zei men in hoboken, alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar.Maar wat kreeg ik gisteren in mijn brievenbus? juist een boete van proximus om mijn lopende kontrakt verbroken te hebben! Bedankt tn medewerker om dat niet vermeld te hebbenSad
Antwoord
#2
Dat is niet de taak van telenet hé tontol?Die zouden misschien gedacht hebben dat jij dit wist.Ik denk dat je dus elk abonnement maandelijks kan opzeggen maar zolang deze niet om is moet je dus die achterstallige betaling nog betalen.
Antwoord
#3
of anders lees hier maar bij : Wanneer overstappen?
Antwoord
#4
Maar ben je al over gestapt?Want normaal hoef je daar zelf niets meer voor te doen.Stap naar belgacom/telenet/base/proximus eender wat als je in zo een winkel binnenstapt en je zegt ik zit nu bij de concurent maar ik zou hier een abonnement willen zij regelen alles zelf.Die papieren worden vanaf de winkel dan naar je oude leverancier opgestuurd.
Antwoord
#5
Je kan zomaar veranderen maar goed de overeenkomsten lezen van je vroegere provider voor gsm.
Antwoord
#6
(16-01-2014, 16:03)zorro123 schreef: of anders lees hier maar bij : Wanneer overstappen?

Bedankt zorro,ik heb dat nu ook op de achterkant van m'n overschrijving gelezen, in minuscule kleine lettertjes.Ik had nochtans vermeld dat ik onlangs mijn lopende verbintenis had verlengt.Maar ja das dan weer 65€ weggegooid geldSad
Antwoord
#7
(16-01-2014, 21:10)natte schreef: heb dit zelfs gekregen als ik van belgacompackt overstapte naar proximus 5 jaar geleden. leg dat maar eens uit

omdat toen die wet nog niet bestond en Proximus en Belgacom officieel 2 aparte bedrijven zijn Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)