Telenet denkt aan eigen voetbalzender
#41
(14-02-2014, 11:20)tontol36 schreef: Ik vind het straf dat een italiaan gaat beslissen wat hier of beter bij wie het belgisch voetbal op de buis komt.Anderzijds kan het mij geen bal schelen, ik keek er haast nooit naar. Tn kan die centen beter spenderen aan buitenlands voetbal, daar krijg je meer waar voor je geld.

Het kan die Italianen zeker niet schelen bij wie dat op de buis komt of wie er bij hun komt aan kloppen om geld te komen neer leggen.Daar draait het nu eenmaal om,de centjes.
#42
(14-02-2014, 16:57)Dimira schreef:
(14-02-2014, 11:20)tontol36 schreef: Ik vind het straf dat een italiaan gaat beslissen wat hier of beter bij wie het belgisch voetbal op de buis komt.Anderzijds kan het mij geen bal schelen, ik keek er haast nooit naar. Tn kan die centen beter spenderen aan buitenlands voetbal, daar krijg je meer waar voor je geld.

Het kan die Italianen zeker niet schelen bij wie dat op de buis komt of wie er bij hun komt aan kloppen om geld te komen neer leggen.Daar draait het nu eenmaal om,de centjes.

nog zoiets : wie gaat dit nu in beeld brengen
#43
(14-02-2014, 19:03)natte schreef:
(14-02-2014, 16:48)Dimira schreef: Ik vind dit voor het Belgische voetbal een zeer spijtige zaak vinden.En ook vooral voor de kijker die er misschien weer de dupe van gaat worden.Van waar gaat hij zijn favoriete matchen zien?Voor enkele seizoenen bij die operator en dan weer bij die.Zo kreeg ik gisteren van telenet nog te horen waarom ga je weg.ik heb hun eerlijk geantwoord dat hun voetbal abonnement veel te duur is en dat dit bij belgacom veel goedkoper is.Bij telenet is men verplicht al het buitenlands voetbal er bij te nemen.En als je daar geen interesse in hebt betaal je daar wel voor.

ik zie telenet en belgacom samen nog een bod uitbrengen bij die italianen.ofwel maken ze zelf twee kanalen en verhuren deze aan meerdere providers zoals bij de hollanders

droom verder Wink
#44
in ieder geval die stap die ik gezet heb valt dan nog niet tegen hoe het ook vallen mag.Tweede klase gratis en ik kan dan nog spaans voetbal zien als ik wil.als ik er terug beter voor zit kom ik misschien terug als telenet ooit het voetbal heeft en die prijzen heeft aangepast,maar dat is ook nog de vraag.
#45
uit snap.telenet

inge smidts

We betreuren het dat de Pro League de voetballiefhebber zo in de onzekerheid houdt. We blijven achter ons initiële voorstel staan waarbij we iedereen willen laten genieten van het Belgische voetbal. Het is dan ook vanuit deze filosofie dat we de gesprekken met MP&Silva zullen aanvliegen.

Vandaag hebben we nog geen klaar inzicht in de plannen van MP&Silva met de Belgische televisieaanbieders. De beslissing heeft evenwel geen gevolgen voor het huidige voetbalseizoen. Tot eind mei 2014 blijven we de Belgische voetbalcompetitie uitzenden. Alle Sporting Telenet-klanten zullen dus kunnen blijven genieten van de ontknoping van de voetbalcompetities in binnen- en buitenland en de spannende play-offs in België.
#46
Communicatiefout
Volgens Pro Leaguevoorzitter Michel Dupont was er een goede maand geleden sprake van een miscommunicatie in de media. “Het klopt dat MP & Silva de bovenhand heeft genomen in de zaak rond de tv-rechten, maar het klopt niet dat de Italianen alle rechten gekocht hebben”, legt Dupont uit.
“Wij, de bestuursleden van de Pro League, hebben MP & Silva aangesteld als adviseur voor de tv-rechten. Hun rol is om ons advies te geven over de eventuele verkoop ervan, zowel in binnen- als buitenland. MP & Silva betaalt ons een minimumgarantie om dat advies te mogen geven.”
En het werkt, zo blijkt, want al uit meer dan dertig landen kwam interesse om minstens een deel van de rechten te kopen. Ook de providers uit eigen land kijken trouwens gretig naar mogelijkheden om enkele rechten binnen te halen.
“Die regeling zal veel beter zijn voor het voetbal én de consument”, vervolgt Dupont. “We geven een serieuze garantie op het kijken van voetbal en er zal alleen maar een positief verhaal aan vast hangen. Iedereen is heel blij, maar eigenlijk is er ad se niet veel veranderd. De rechten blijven voorlopig eigendom van de Pro League.”
Welke gevolgen dat alles nu zal hebben voor de televisiekijkende voetballiefhebber, kan Dupont helaas nog niet zeggen. “Daarvoor is het nog te vroeg. We zitten momenteel in de verkenningsfase en de verkoopprocedure moet nog starten. Pas later kunnen we zeggen of er ook daadwerkelijk iets zal veranderen. Een termijn kan ik daar niet op plakken, neen.”
voetbal24 21 maart 2014

in ieder geval het duurt lang eer je hier iets over hoort
#47
(14-02-2014, 18:34)zorro123 schreef:
(14-02-2014, 16:57)Dimira schreef:
(14-02-2014, 11:20)tontol36 schreef: Ik vind het straf dat een italiaan gaat beslissen wat hier of beter bij wie het belgisch voetbal op de buis komt.Anderzijds kan het mij geen bal schelen, ik keek er haast nooit naar. Tn kan die centen beter spenderen aan buitenlands voetbal, daar krijg je meer waar voor je geld.
Ja nu kan ik ook naar spaans en italliaans voetbal zien voor nog geen 10€ en belgisch eerste en tweede klasse is gratis.Je ziet er wel minder wedstrijden maar je betaald er wel veel minder.En nu nog hopen dat beerschot naar 2 de komt en het feest kan helemaal beginnen.

Het kan die Italianen zeker niet schelen bij wie dat op de buis komt of wie er bij hun komt aan kloppen om geld te komen neer leggen.Daar draait het nu eenmaal om,de centjes.

nog zoiets : wie gaat dit nu in beeld brengen
#48
(19-02-2014, 16:09)natte schreef: wat de ontknoping gaat zijn voor volgend seizoen is minder voorspelbaar. misschien tv vlaanderen?

Ja dat kan maar dan nog zullen zij denk ik de beelden aan elkaar verdelen.En elke operator zal zijn deel betalen aan diegene die het volle bedrag aan die Itallianen heeft betaalt.Dus of wel bied je mee,en betaal je de volle pot.En anders bestaat er een mogelijkheid om alles te verdelen onder de gegadigden achteraf,en betaal je dus minder.Maar als je bied zal je misschien dus iets exclusief hebben.Ik weet het ook niet.ik denk dat belgacom wel zal bieden,en als belgacom bied zal telenet wel meedoen.
#49
Hopelijk kijkt er geen kat naar zal ze leren verkopen aan buitenlanders
#50
(24-03-2014, 13:29)murdock schreef: Hopelijk kijkt er geen kat naar zal ze leren verkopen aan buitenlanders

In ieder geval ik denk dat belgacom er enkel de beste papieren aan over houd.Ik denk dat ze zeker een overeenkomst met die itallianen kunnen sluiten,en wat telenet betreft moet ik me nu niets meer van aan trekken.Voetbal is hier nu in ieder geval veel interesanter met het spaans en italiaans en tussendoor dat Belgisch dat tevens gratis is.En zoals je zei bij mij moet ik van beeld kwaliteit toch niet klagen.Ik zit namelijk met vdsl.




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)