Telenet goede voornemens 2014
#1
Eind november 2013 zo 2 maand geleden toen de rond je tafel gesprekken werden afgerond, heeft telenet beloofd binnen enkele weken met de uitslag naar voor te komen.
Heeft ondertussen al iemand iets gehoord?
Zijn we er nu met zijn allen beter of voordeliger mee geworden of word de zaak stilletjes in de vergeethoek gedrukt.

hela, niet te rap, ik wil niet op telenet spuwen, ik vraag alleen maar of telenet zijn beloften nakomt of heeft het zijn klanten nogmaals openbaar in de luren gelegd?

Toch een beleefde vraag he...
Antwoord
#2
Dat niet maar lees goed alle berichten want er zitten er tussen die fameus willen profiteren van telenet en hoe zoek je maar zelf uit.Enkel de goede tread vinden.
Antwoord
#3
(29-01-2014, 20:39)Dimira schreef: Dat niet maar lees goed alle berichten want er zitten er tussen die fameus willen profiteren van telenet en hoe zoek je maar zelf uit.Enkel de goede tread vinden.

Ik zie dit toch niet als profiteren hoor Huh
De hd zenders gaan met de tijd nog enkel bestaan,ze gaan de SD zenders met de tijd verwijderen.
Antwoord
#4
(29-01-2014, 20:39)Dimira schreef: Dat niet maar lees goed alle berichten want er zitten er tussen die fameus willen profiteren van telenet en hoe zoek je maar zelf uit.Enkel de goede tread vinden.

Ik had nog al de zenders , maar dat is vanaf vandaag ook gedaan ;-) ben officieel op tv Vlaanderen en canaldigitaal overgestapt .

Of ik de kabel volledig op doek ben ik nog niet uit
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)