Nieuwe Yelo aankondiging = Horizon TV van UPC ?
#1
Op de blog van telenet staat een nieuwe http://blog.telenet.be/2012/10/yelo-tv-e...-ervaring/
"Yelo TV" aankondiging.

Is dit de aankondiging van de nieuwe Horizon TV (HW + apps) van Liberty Global ?

Dat wil dan zeggen :
- DLNA mogelijkheden
- Tablet/GSM = afstandbediening van je digicorder
- etc ...

HLN weet te melden dat de nieuwe software op de nieuwere Digicorder zal werken maar niet op de oudere
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia...jken.dhtml
Dus samengevat (speculatie) :

1) DC-AD2100 : upgrade naar Horizon TV mogelijk
2) Digicorder voor DC-AD2100 : Horizon TV niet mogelijk, omruilen naar Samsung Box
3) Samsung Box : Horizon TV reeds ingebakken


Samsung/Horizon TV Digicorder specs : http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/912
Antwoord
#2
dacht dat er al personen waren die hem teste in belgie,
dus was te verwachten dat die ging komen,
alleen vraag ik me af of iedereen er goed zal mee kunnen werken met al die nieuwe snufjes op die box (al oude opties voor de kenners).
Antwoord
#3
Niet voor windows 7? Das een minpuntje vind ik.
Voor de rest; laat maar komen, ik heb een 2100 HD digicorder.
Antwoord
#4
zoals ik het lees op de HLN site is het enkel op yelo dat dit komt en er een koppeling komt met de Digicorder zoals het nu al is voor binnenshuis voor de nieuwste digicorders.
maar de digicorder zal daarmee niet aangepast worden denk ik,
enkel koppeling zodat je binnenshuis naar je opname's kan kijken op je pc,laptop,enz.
van de horizon lees ik nog niks daar.

Citaat: Het Mechelse telecombedrijf Telenet zal vanaf 2013 software aanbieden waarbij verschillende gezinsleden via mobiele toestellen elk hun eigen tv-zender en tv-opnames simultaan kunnen bekijken en herbekijken. Het bedrijf stelde vandaag de daarvoor ontwikkelde applicatie Yelo TV voor.

Tot nu toe konden Telenet-klanten via de bestaande Yelo-applicatie lineair naar sommige digitale tv-kanalen kijken die ook via de digibox te bekijken zijn. Maar volgens woordvoerster Evelyn Nieuwland wenst de consument meer flexibiliteit: "Uit marktonderzoek blijkt dat mediagebruikers zowel lineair tv willen zien, als opnames herbekijken. Met de nieuwe Yelo-TV-apllicatie zullen ze dat op zowel de pc, laptop, tablet als de smartphone kunnen, op eender welk moment."

Via een eengemaakte interface over de verschillende toestellen heen zullen klanten tv-opnames ook kunnen programmeren of wissen.
Gebruikers van de applicatie zullen ook muziek, video's en foto's die op de mobiele apparaten staan, kunnen beluisteren en bekijken op hun tv-toestel.

Telenet lanceert Yelo TV begin 2013. De software zal beschikbaar zijn voor toestellen die draaien op Windows 8, iOs en Android. Meer dan de helft van de huidige digiboxen kan de nieuwe technologie aan, en voor oudere exemplaren zal een ruilprogramma opgestart worden. Over de prijs van de applicatie of welke zenders erop te bekijken zullen zijn, is op dit moment nog niets geweten.
Antwoord
#5
Eerst zal het nog gratis zijn, maar als de echte Yelo TV op poten staat, zal er een prijskaartje zijn van +- 3 euro (ben voorzichtig).

Er is nog steeds oorlog tussen Telenet en VTM ivm de toekenning van geld en de zenders vtm & 2be op Yelo.
Dat had allang op Yelo moeten staan en zeker de NL zenders en het liefst in HD.
Antwoord
#6
(19-10-2012, 11:31)sportgraag schreef: Eerst zal het nog gratis zijn, maar als de echte Yelo TV op poten staat, zal er een prijskaartje zijn van +- 3 euro (ben voorzichtig).

Er is nog steeds oorlog tussen Telenet en VTM ivm de toekenning van geld en de zenders vtm & 2be op Yelo.
Dat had allang op Yelo moeten staan en zeker de NL zenders en het liefst in HD.

weet wel dat HD zenders via yelo meer verbruik hebben hé,
dat gaat allemaal van uw maandelijkse GB'S,
stel je eens voor dat je met je smartphone HD opname's ofzo bekijkt via wifi,
dat zal dan al snel moeten gaan die wifi snelheid en dan zal uw smartphone ook HD moeten aankunnen en zwaar genoeg zijn voor die HD beelden te kunnen verwerken zonder haperingen.
als dat +-3€ gaat kosten kan je beter op uw tv blijven kijken of via andere opties die bestaan en die ook goedkoop zijn.
Antwoord
#7
Ik ben op Mijn Telenet een foto van de nieuwe digicorder tegengekomen:
[Afbeelding: ad2100.jpg]

Toevallig staat deze op de foto met de DC-AD2100, kan iemand met een 2000 eens kijken of hij/zij ook deze foto krijgt of weldegelijk een foto van de 2000. Dat zou namelijk kunnen betekenen dat er intern waarschijnlijk weinig zal veranderen.

Een nieuwe digibox staat er (nog) niet [Afbeelding: ad210.jpg]
Antwoord
#8
(01-11-2012, 02:31)warregubbi schreef: Ik ben op Mijn Telenet een foto van de nieuwe digicorder tegengekomen:
[Afbeelding: ad2100.jpg]

Toevallig staat deze op de foto met de DC-AD2100, kan iemand met een 2000 eens kijken of hij/zij ook deze foto krijgt of weldegelijk een foto van de 2000. Dat zou namelijk kunnen betekenen dat er intern waarschijnlijk weinig zal veranderen.

Een nieuwe digibox staat er (nog) niet [Afbeelding: ad210.jpg]
even kijken,
stond deze week nog steeds dezelfde als in begin.
[attachment=2]
Antwoord
#9
(17-10-2012, 17:03)master-magic schreef: dacht dat er al personen waren die hem teste in belgie,
dus was te verwachten dat die ging komen,
alleen vraag ik me af of iedereen er goed zal mee kunnen werken met al die nieuwe snufjes op die box (al oude opties voor de kenners).

Dan moet je hem maar naar 8 opgreaden hé apo.Big Grin
Antwoord
#10
1GB per uur verbruikt yelo nu wetende dit nog niet eens over mijn volledig iPhone scherm word getoond.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)