privacy commisie bekijkt of de smart tvs en belgacom en telenet niks verbreekt
#1
Er is een onderzoek aan de gang van de privacy commissie die nakijkt of de smart tvs en Belgacom en Telenet geen dingen overtreed van de privacy.
Antwoord
#2
(29-01-2014, 21:07)master-magic schreef: Er is een onderzoek aan de gang van de privacy commissie die nakijkt of de smart tvs en Belgacom en Telenet geen dingen overtreed van de privacy.
Ze zouden beter de digiboxen en de digicorders eens onder de loep nemen, dat is pas gevaarlijk voor de privacy....
Antwoord
#3
Wat meer uitleg? Ik denk dat ze enkel bang kunnen zijn omdat die tv's ook film's aanbieden,maar ik denk dat ze daar toch niets kunnen op hebben,voor de rest zie ik niet veel problemen.
Antwoord
#4
(30-01-2014, 12:58)Dimira schreef: Wat meer uitleg? Ik denk dat ze enkel bang kunnen zijn omdat die tv's ook film's aanbieden,maar ik denk dat ze daar toch niets kunnen op hebben,voor de rest zie ik niet veel problemen.

In die toestellen ( kunnen ze ) bvb , microfoon en camera stoppen om te spioneren, ik zeg kunnen ze, ik zeg niet doen ze, die mogelijkheid is er en vrij gemakkelijk voor een techneut.
Antwoord
#5
Is gewoon een feit dat er tvs die aan internet hangen ook info kunnen terugsturen van wat de kijker allemaal doet op zijn tv.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)