opzeg vergoeding
#1
Iemand een gedacht wat de dag van vandaag een opzegvergoeding nog kan kosten.Vroeger was het in ieder geval veel toen die nieuwe wet nog niet in voegen was getreden.Toen heb ik meer dan 600€ aan belgacom moeten betalen.
Antwoord
#2
Voorlopig lneem ik enkel voetbal en basis paket bij belgacom.En als ik er financiëel beter voor zit denk ik aan de schotel voor tv vlaanderen en ook canal digitaal misschien.Binnen 2 jaar komt al dat voetbal toch ook naar belgacom,die zitten er nu al op te azen ik heb de berichten al gelezen dus telenet zal nog moeten uitkijken willen ze zelf met hun alles binnen halen,want ze zouden het wel eens aan hun neus voorbij kunnen zien gaan.
Antwoord
#3
(01-02-2014, 17:57)Dimira schreef: Voorlopig lneem ik enkel voetbal en basis paket bij belgacom.En als ik er financiëel beter voor zit denk ik aan de schotel voor tv vlaanderen en ook canal digitaal misschien.Binnen 2 jaar komt al dat voetbal toch ook naar belgacom,die zitten er nu al op te azen ik heb de berichten al gelezen dus telenet zal nog moeten uitkijken willen ze zelf met hun alles binnen halen,want ze zouden het wel eens aan hun neus voorbij kunnen zien gaan.

Telenet wil het juist voor iedereen toegankelijk maken Angel
Antwoord
#4
wat heeft dit met de opzegvergoeding te maken??????
Antwoord
#5
(02-02-2014, 15:27)natte schreef: via min telenet kan je ook vele paketten opzeggen

Ja,maar ik heb eerst een bericht naar telenet gestuurd om te vragen of ik in de tijd niet iets gekocht heb gsm (huur).Behoud wel internet bij telenet want mijn televisie heeft wifi via de verbinding van telenet.En heb daar al één maal problemen mee gehad om er iemand bij te halen van die winkel waar ik hem gekogd had.Die wou dat eerst niet doen.Uitijndelijk wel,en zelf ken ik daar niets van dus kan ik het maar beter zo laten ik heb toch maar basic.
Antwoord
#6
(02-02-2014, 22:53)natte schreef: als je opzegd duidelijk zeggen dat het alleen digitaletv is. bij ons ma telenet alles afgesloten

Ik ga het telefonisch opzeggen.Misschien deze week nog.Moet zien naar m'n geld want het is een korte maand.
Antwoord
#7
Normaal moet het aangetekend gebeuren
Antwoord
#8
(02-02-2014, 23:59)master-magic schreef: Normaal moet het aangetekend gebeuren

ja,ze hadden reeds gisteren andwoord gegeven via facebook.Het gaat ook nog eens via 2 telefonische wegen en dan aangetekend zoals je al zei.
Antwoord
#9
(02-02-2014, 23:59)master-magic schreef: Normaal moet het aangetekend gebeuren

Ja,ik heb dit ook al gelezen.Zal dat wel telefonisch doe is goedkoopsteBig Grin stelde het zelfs zelf voor.Heb de pagina bij m'n favorieten ge zet.Op facebook van telenet moet je het bericht nog vinden,want het is van gisteren.
Antwoord
#10
(03-02-2014, 20:16)natte schreef: laat belgacom dit toch doen voor je


zal dat wel zelf doen voor er iets mis loopt.Is toch een gratis nr.Bij murdock is er al eens iets verkeerd gelopen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)