windows 8.1 opstarten met bureaublad
#21
Normaal zou dit er dan bij mij automatisch moeten opkomen want die updates gebeuren automatisch.Ik zal seffens eens kijken want ik heb ook een bericht gepost over die apps die ik niet meer kan bekijken sinds gisteren.
Antwoord
#22
Ik denk dat hij er bij mij op geïnstalleerd is enkel is dit niet 3555 bij mij maar 355.
Antwoord
#23
sinds vandaag ook op windows 8.1 op een pc,en moet zeggen,
ben nog niet overtuigd,
start traag op en update's worden traag verwerkt en zo meer.
na lang zoeken ook gevonden dat ik die enerverende achtergronden kon wegdoen en een kleur nemen als achtergrond waardoor mijn programma's veel soepeler draaien.
zit nochtans 16GB ram in en is een quadcore pc met 4 ghz prossessor in.
dus snel denk ik zo.
en nu word het testen hoe alles werkt.
na de update voor 8.1 is het wel beter met de beeldscherm optie en apps optie dat je kan uit kiezen.
dus hier is dat probleem opgelost dat ik toch grotendeels het vertrouwde scherm heb.
Antwoord
#24
(30-05-2014, 22:54)natte schreef:
(30-05-2014, 21:03)master-magic schreef: sinds vandaag ook op windows 8.1 op een pc,en moet zeggen,
ben nog niet overtuigd,
start traag op en update's worden traag verwerkt en zo meer.
na lang zoeken ook gevonden dat ik die enerverende achtergronden kon wegdoen en een kleur nemen als achtergrond waardoor mijn programma's veel soepeler draaien.
zit nochtans 16GB ram in en is een quadcore pc met 4 ghz prossessor in.
dus snel denk ik zo.
en nu word het testen hoe alles werkt.
na de update voor 8.1 is het wel beter met de beeldscherm optie en apps optie dat je kan uit kiezen.
dus hier is dat probleem opgelost dat ik toch grotendeels het vertrouwde scherm heb.
master je moet verder updaten naar win 8.1.1 en al je vraagtekens zijn weg. alles werkt hier nu zeer behoorlijk en heb maar 4 gb

ik weet niet waar jij die 8.1.1 haalt,maar zie hier nog steeds 8.1 staan en alle update's zijn geinstalleerd. Wink
Antwoord
#25
ter verduidelijking het gaat hier over windows 8.1 update 1, met windows 8.1 alleen,
verkrijg je geen beveiligings-updates meer, vandaar de update 1,
Windows 8.1 Update 1 kan via Windows Update gedownload worden.
Antwoord
#26
dan moet ik die al hebben want kan geen update's meer downloaden momenteel,
alles staat er op.
de linkse knop is met zo 4 ruitjes die als start knop dient of om naar de apps te gaan,
als je op die knop rechts klikt zie je ook meer opties Wink
dus denk wel dat ik de juiste heb.
Antwoord
#27
(31-05-2014, 17:35)natte schreef:
(30-05-2014, 23:45)zorro123 schreef: ter verduidelijking het gaat hier over windows 8.1 update 1, met windows 8.1 alleen,
verkrijg je geen beveiligings-updates meer, vandaar de update 1,
Windows 8.1 Update 1 kan via Windows Update gedownload worden.

awel 8.1.1

die bestaat niet natte Wink
Antwoord
#28
(31-05-2014, 00:11)master-magic schreef: dan moet ik die al hebben want kan geen update's meer downloaden momenteel,
alles staat er op.
de linkse knop is met zo 4 ruitjes die als start knop dient of om naar de apps te gaan,
als je op die knop rechts klikt zie je ook meer opties Wink
dus denk wel dat ik de juiste heb.

Wie de belangrijke update voor Windows 8.1 die in april uitkwam nog niet geïnstalleerd heeft, zal de toekomstige patches en bugfixes voor het besturingssysteem niet kunnen installeren.

Dit werd vandaag opnieuw bevestigd naar aanleiding van de Patch Tuesday-updates die deze avond uitgerold zullen worden. Het is een duidelijk teken dat Microsoft de Update – met hoofdletter – wil gebruiken als kantelpunt voor alle komende updates en patches.

met andere woorden : wie updates krijgt heeft ofwel nog windows 8,
of de windows 8.1 update 1
Antwoord
#29
eens kijken of er de nieuwe update er al opstaat Wink
is toch gewoon worden die win8.1 versie.
vind die apps overbodig in de windows.
Antwoord
#30
13 update's weer gehad Huh krijg altijd zoveel update's,en check nogtans alle dagen eens en toch zoveel in 1 keer vanavond.
raar die windows 8.1
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)