2 nieuwe zenders bij telenet
#11
(25-10-2012, 19:42)natte schreef:
(20-10-2012, 01:02)master-magic schreef:
(19-10-2012, 19:01)Tien schreef:
(19-10-2012, 12:45)Dimira schreef: In ieder geval op de site waar hij zo gezegd het bericht heeft gezien heb ik niets zien staan dus denk ik dat het een belgacommer is die voor een keertje weer eens leuk wou overkomen.Want het nieuws kwam trouwens van de site van belgacom.

Op deze site beweert dezelfde Peter dat zijn broer bij Telenet werkt en het dus zou weten. Ik vind het hoe dan ook zeer opmerkelijk dat die zenders nu al bekend zouden zijn. (Uiteraad loopt Belgacom achter.)

Mvg
vind dat ook dat ze het al maanden op voorhand weten,
dacht dat dezelfde persoon dit ook gemeld had van de Rai zenders buiten brussel in het digitaal aanbod.
vraag me wel af waar ze die gaan blijven zetten,
er zijn nog 2 Muxen vrij voor 20 SD zender of 10 HD zenders.
en wat met de beloofde dingen als het volledig in handen is van de amerikanen.
zou zeggen,eerst zien en dan pas geloven.
ziet dat telenet maar niet verdwijnt zie totaal tv telenet binnekort ripSad
komt met laatste nieuws af,is al weken geweten.
#12
En RTP is weg? zomaar, zonder aankondiging. Niet dat ik dat heel erg vind maar misschien wel weer wat plaats voor een andere (interessante) zender?
#13
(02-12-2012, 10:49)natte schreef:
(26-10-2012, 00:25)master-magic schreef:
(25-10-2012, 19:42)natte schreef:
(20-10-2012, 01:02)master-magic schreef:
(19-10-2012, 19:01)Tien schreef:
(19-10-2012, 12:45)Dimira schreef: In ieder geval op de site waar hij zo gezegd het bericht heeft gezien heb ik niets zien staan dus denk ik dat het een belgacommer is die voor een keertje weer eens leuk wou overkomen.Want het nieuws kwam trouwens van de site van belgacom.

Op deze site beweert dezelfde Peter dat zijn broer bij Telenet werkt en het dus zou weten. Ik vind het hoe dan ook zeer opmerkelijk dat die zenders nu al bekend zouden zijn. (Uiteraad loopt Belgacom achter.)

Mvg
vind dat ook dat ze het al maanden op voorhand weten,
dacht dat dezelfde persoon dit ook gemeld had van de Rai zenders buiten brussel in het digitaal aanbod.
vraag me wel af waar ze die gaan blijven zetten,
er zijn nog 2 Muxen vrij voor 20 SD zender of 10 HD zenders.
en wat met de beloofde dingen als het volledig in handen is van de amerikanen.
zou zeggen,eerst zien en dan pas geloven.
ziet dat telenet maar niet verdwijnt zie totaal tv telenet binnekort ripSad
komt met laatste nieuws af,is al weken geweten.

awel dimira hoe zit met kabel1 en rtl2???rai 2 en 3???.
wanneer komen alle duitse zenders van zdf en ard erbij?
kan jij antwoorden aub
dank
Waar heb ik dat ergens beweerd dat die er kwamen?Zal dan wel op een bericht van iemand anders zijn.
#14
Vandaag is wel eentje verdwenen nl de Duitse zender WDR , waarom weet ik niet. Krijg op het scherm een mededeling dat de zender niet meer beschikbaar is.
AngryAngry
#15
Als we maar ni dezelfde zever krijgen als bij belgacom.Anders verdwijnen nog alle duitse zenders.Of zou er misschien een andere duitse voor in de plaats komen?
#16
Zie http://www.tv-digitaal.info/Thread-WDR-u...isieaanbod




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)