EXQI Sport-Culture wordt Sport10 en Culture7
#11
Ja idd, maar ik denk wel dat het productiehuis nu meer nieuwe programma's zal maken en er een eind zal komen aan de meeste herhalingen. Ook meer reclame, want er is een reclameregie (dezelfde als bij Acht). Het gaat nog goed komen mss met Sport10 en Culture7 Smile

Mvg
Antwoord
#12
(20-10-2012, 20:24)Tien schreef: Ja idd, maar ik denk wel dat het productiehuis nu meer nieuwe programma's zal maken en er een eind zal komen aan de meeste herhalingen. Ook meer reclame, want er is een reclameregie (dezelfde als bij Acht). Het gaat nog goed komen mss met Sport10 en Culture7 Smile

Mvg

ja,wie weet,al twijfel ik nog,
wie is er zo dom om er geld te blijven in steken,
je hoort constant negatieve dingen van de exqi groep,
nu weer 2 apparte zenders,
ze zullen wel eens lachen bij de vrt en vmma groep ermee.
zie ze tegen volgend jaar weer als 1 zender starten omdat hun planneke niet lukte voor 2 apparte zenders.
mensen zijn het exqi plus fenomeen niet vergeten dat ze niet van de grond kregen.
Antwoord
#13
Je mag al blij zijn dat het eens niet voor één keer de kampioenen zijn.
Antwoord
#14
Het is wel zo dat op de 2 aparte kanalen nu wel programma's gaan uitgezonden door een andere media gigant ;-)
de Eqxi baas heeft niets meer in de pap te brokken !!
Antwoord
#15
Maar die zenders moeten altijd herhalingen gaan geven dek ik.Zou anders niet weten waar ze die nieuwe programa's vandaan gaan halen.Kunnen nooit 24/24 uitzenden.
Antwoord
#16
(22-10-2012, 20:45)Dimira schreef: Maar die zenders moeten altijd herhalingen gaan geven dek ik.Zou anders niet weten waar ze die nieuwe programa's vandaan gaan halen.Kunnen nooit 24/24 uitzenden.

zie de zender Live TV,
hoeveel keer dat ze daar iets herhalen,
je kan dat niet vergelijken met een VRT die in de zomerperiode waneer er minder kijkers zijn ze programma's tonen die al enkele malen zijn getoond.
nu doen ze dit toch niet meer in prime time Confused
die Exqi en Life TV en consoorten doen niks anders dan herhalen heel het jaar door 24/24.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)