CNBC Europe en WDR
#11
(20-10-2012, 18:58)master-magic schreef:
(20-10-2012, 16:10)Dimira schreef: Ligt enkel aan het bestuur van belgacom denk ik,want waarom als er dan als eens iets word toegevoegd is het fanstalig of zo een taal dat geen mens verstaat.Die mensen hebben natuurlijk ook rechten op zenders,maar laat dan voor anderen de mogelijkheid om zoals hier de keuze te laten in meerdere zenders.Dan moet belgacom desnoods de keuze maken met minder HD zenders uit te zenden zodat ze meer duitse en andere zenders kunnen aanbieden en is het probleem voor iedereen opgelost.
dit kan je naar telenet ook doortrekken hé,
welke buitenlandse zenders hebben ze het afgelopen jaar niet allemaal opgezet om maar weer een extra zender aan te bieden zodat het aantal zenders verhoogt,
want dit is wat in het oog springt van vele nieuwe klanten,
het aantal basis zenders die je er gratis bijkrijgt zonder extra te betalen voor digitaal.
maar na een maand alles gezien te hebben kijken de mensen toch maar naar de eerste 10 zenders meestal.
want wie zit er nu elke dag naar die russische nieuwszender te kijken,of die CCTV,of die andere zenders die men niet begrijpt.
master,maar ik denk dat je telenet en belgacom niet kan vergelijken want ik bedoel dus ze hebben die buitenlandse zenders wij ook maar wel wat minder denk ik.Maar van die franstalige bestaan telkens bijna HD versies en daar kan men toch beter kiezen voor een andere zender keuze.
Antwoord
#12
(20-10-2012, 19:41)master-magic schreef: er moet ook nog plaats zijn bij Tv Vlaanderen hé,
ze zijn nu al zenders aan het bijzetten die enkel in Nederland kan bekeken worden,
als je ziet hoeveel zenders ze hebben vergeleken met Nederland,scheelt een hoop.
en veel vlaamse zenders zitten er al 3 keer op,
1 keer in SD en 2 keer in MPEG4-SD.
zou mooi zijn als ze kunnen uitpakken met TNT,al zie ik het dit jaar niet meer gebeuren,
ze bieden liever een zender aan die ze in hun andere venootschappen hebben. (M7 Goep)

Ja, TV Vlaanderen moet ook altijd rekening houden met CanalDigitaal. Maar als die laatste een zender wilt toevoegen, dan heb ik de indruk dat het makkelijker gaat dan bij TV Vlaanderen.

Mvg
Antwoord
#13
(20-10-2012, 19:53)Tien schreef:
(20-10-2012, 19:41)master-magic schreef: er moet ook nog plaats zijn bij Tv Vlaanderen hé,
ze zijn nu al zenders aan het bijzetten die enkel in Nederland kan bekeken worden,
als je ziet hoeveel zenders ze hebben vergeleken met Nederland,scheelt een hoop.
en veel vlaamse zenders zitten er al 3 keer op,
1 keer in SD en 2 keer in MPEG4-SD.
zou mooi zijn als ze kunnen uitpakken met TNT,al zie ik het dit jaar niet meer gebeuren,
ze bieden liever een zender aan die ze in hun andere venootschappen hebben. (M7 Goep)

Ja, TV Vlaanderen moet ook altijd rekening houden met CanalDigitaal. Maar als die laatste een zender wilt toevoegen, dan heb ik de indruk dat het makkelijker gaat dan bij TV Vlaanderen.

Mvg
klopt,hun aantal klanten is ook groter en hebben meer geld om neer te leggen voor een zender,
is elke keer er een zender bijkomt die bij beide providers zitten voor Tv Vlaanderen,
net zoals nu met die Automotorsport HD zender,
duitse zender met veel auto en motor en sport,
maar veel heb ik er nog niet naar gekeken,
en vrees dat er nog veel zijn die er amper naar kijken.
de vlamingen vragen meer zenders die in belgie beschikbaar zijn,
geen zenders die de vlaming niet kent of geen behoefte aan heeft.
Antwoord
#14
(20-10-2012, 19:57)master-magic schreef: klopt,hun aantal klanten is ook groter en hebben meer geld om neer te leggen voor een zender,
is elke keer er een zender bijkomt die bij beide providers zitten voor Tv Vlaanderen,
net zoals nu met die Automotorsport HD zender,
duitse zender met veel auto en motor en sport,
maar veel heb ik er nog niet naar gekeken,
en vrees dat er nog veel zijn die er amper naar kijken.
de vlamingen vragen meer zenders die in belgie beschikbaar zijn,
geen zenders die de vlaming niet kent of geen behoefte aan heeft.

Dat is inderdaad ook meteen een reden dat Belgacom ook gebruikt: het aantal kijkers en abonnees. Maar als je niet durft te investeren in een aantrekkelijk zenderaanbod, zal je niet veel abonnees en kijkers trekken. Dat is ook een vicieuze cirkel hé. Je kan ook perfect een aanbod met enkel Eén, vtm en VIER aanbieden en zeggen van "dit zijn de populairste en meest bekeken zenders". Maar dan trek je quasi niemand aan. Conclusie: Belgacom en TV Vlaanderen moeten durven investeren en een goed aanbod hebben, met een goede reclamecampagne trekken ze dan van zelf mensen aan.

Bij TV Vlaanderen mogen er, net zoals bij Belgacom, meer Vlaamse zenders komen, zeker als die geen exclusiviteitscontract hebben vind ik. En dan zwijg ik over buitenlandse of radiozenders.

Mvg
Antwoord
#15
(20-10-2012, 20:03)Tien schreef:
(20-10-2012, 19:57)master-magic schreef: klopt,hun aantal klanten is ook groter en hebben meer geld om neer te leggen voor een zender,
is elke keer er een zender bijkomt die bij beide providers zitten voor Tv Vlaanderen,
net zoals nu met die Automotorsport HD zender,
duitse zender met veel auto en motor en sport,
maar veel heb ik er nog niet naar gekeken,
en vrees dat er nog veel zijn die er amper naar kijken.
de vlamingen vragen meer zenders die in belgie beschikbaar zijn,
geen zenders die de vlaming niet kent of geen behoefte aan heeft.

Dat is inderdaad ook meteen een reden dat Belgacom ook gebruikt: het aantal kijkers en abonnees. Maar als je niet durft te investeren in een aantrekkelijk zenderaanbod, zal je niet veel abonnees en kijkers trekken. Dat is ook een vicieuze cirkel hé. Je kan ook perfect een aanbod met enkel Eén, vtm en VIER aanbieden en zeggen van "dit zijn de populairste en meest bekeken zenders". Maar dan trek je quasi niemand aan. Conclusie: Belgacom en TV Vlaanderen moeten durven investeren en een goed aanbod hebben, met een goede reclamecampagne trekken ze dan van zelf mensen aan.

Bij TV Vlaanderen mogen er, net zoals bij Belgacom, meer Vlaamse zenders komen, zeker als die geen exclusiviteitscontract hebben vind ik. En dan zwijg ik over buitenlandse of radiozenders.

Mvg
klopt,zo blijven ze de groten groot houden,en de kleintjes klein.
Antwoord
#16
Belgacom heeft al geïnvesteerd in de champions leaque en laten het daarbij voorlopig mee..
Ze wachten af en kijken of ze daar mee winst kunnen halen.
Kan toch niet?
Grtz
xXx
Antwoord
#17
Daarom dat ik ook al heb gezegd dat die hun voetbal niet gratis kunnun blijven weggeven.
Antwoord
#18
Sport10 blijft in SD in het basisaanbod, een magere troost. Als je Eva van Belgacom moet geloven dan gaan er nooit zenders toegevoegd worden. Telkens als je er iets aan vraagt, zegt zij dat er geen zenderuitbreiding komt. Het straffe is dat ze dat een maand geleden ook zei en toen kwam Rai News erbij en Rai 2 +3 gingen weg.
Maw: je kunt Eva eigenlijk maar voor 1 dag geloven, de dag dat je het vraagt dan klopt enkel het antwoord van haar.

Al wie verandering in het zenderaanbod van Belgacom TV wil, gelieve dit te liken: www.facebook.com/zenderaanbodbelgacom
Samen kunnen een sterk signaal geven!

Mvg
Antwoord
#19
Tien ik heb het je op het andere forum toch ook gezechd dat ikdenk dat dit zozeer Eva haar fout niet is.Zij kan kan daar allemaal wijnig aan doen vroeger toen ik nog bij julie zat heb ik ook voor die duitse zenders aan Eva gevraagd via een persoonlijke mail.Maar ze moet ook enkel naar die pijpen dansen van die grote pieten die daar zitten.Het zelfde is dat hier met Charlotte.
Antwoord
#20
(26-10-2012, 10:21)Dimira schreef: Tien ik heb het je op het andere forum toch ook gezechd dat ikdenk dat dit zozeer Eva haar fout niet is.Zij kan kan daar allemaal wijnig aan doen vroeger toen ik nog bij julie zat heb ik ook voor die duitse zenders aan Eva gevraagd via een persoonlijke mail.Maar ze moet ook enkel naar die pijpen dansen van die grote pieten die daar zitten.Het zelfde is dat hier met Charlotte.

Ik had ook al lang door dat Eva niet de grote schuldige is, dat zijn haar bazen die met Belgacom TV bezig zijn. Maar hetgeen wat Eva zegt, klopt niet altijd helaas. Eva kan weinig doen inderdaad, maar ze kan wel bij haar bazen aankloppen.

Mvg
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)