aansluiting tussen telenet decoder en die van belgacom
#1
Weet soms iemand hoe je een verbinding legt tussen deze twee decoders.Gisteren is die kwiet geweest van telenet,maar ik heb nu geen verbinding meer sinds gisteren met belgacom.Ik had al gisteren naar telenet gebelt en daar zeggen ze dan dat ze dan niets kunnen doen dat belgacom het maar moet oplossen.Ik bel dan vandaag terug om te zeggen dat ik sporting niet moet hebben zis daar niemand aanwezig.
Antwoord
#2
Als je uwe modem van Belgacom nog online hebt dan zal je geen problemen hebben maar zou eens kijken of je Belgacom box nog een IP adres heeft Enzo.
Antwoord
#3
master die heeft gewoon alle draden die in die box van belgacom zaten gebruikt voor die box van telenet,wat duidelijk niet de bedoeling was.Met als resultaat dat mijn decoder van belgacom geen beeld meer geeft.Ik heb al twee maal voor dat probleem gebeld naar telenet,want het zijn zij die verantwoordelijk zijn voor dat probleem en niet belgacom.Het enigste wat die van telenet dan zegt is of telenet gaat en dat ik een klacht kan neerleggen tegen de instellateur want deze mag niet aan de produkten van een andere operator komen,wat hij dus wel degelijk heefd gedaan.Ik heb nu al contakt met belgacom opgenomen maar ik weet nu ook niet wanneer ik die kan bereiken en ik vraag voor een slimme instellateur die zijn job kent.Zodat belgacom kan constateren dat er aan het toestel geknoeid is en een klacht kan neerleggen bij telenet.Want ik snap het niet dat je op verschillende forums mensen hebt die belgacom en telenet hebben en dat gaat zo maar,maar ik zit hier altijd maar met knoeiers.Toen ik bij belgacom ging heb ik ook 2 weken zonder tv gezeten omdat er problemen waren met modem en decoder.
Antwoord
#4
je moet gewoon een extra utp kabel bij aansluiten op uw router van belgacom en je kan weer kijken......
Antwoord
#5
(30-05-2014, 17:57)master-magic schreef: je moet gewoon een extra utp kabel bij aansluiten op uw router van belgacom en je kan weer kijken......

Ik heb dit ook al geprobeerd maar dit lost niets op ik denk dat die iets aan die modem heeft gedaan want deze morgen branden er drie lichtjes en nu weer 4 zoals altijd.Dus door die modem van telenet te bevestigen heefd die iets verkeert gedaan daarom moet belgacom maar komen voor die installatie in orde te brengen want telenet trekken hun handen er van af zodat belgacom klacht tegen telenet kan inbrengen.En anders zal het ook testaankoop worden vrees ik,want die gaan mij niet op kosten jagen.Daarbij volgens mij hoefd die ethernet kabel die van de muur naar mijn belgacomdecoder liep nu niet ineen naar maan telenet decoder gestoken worden.Want dat is toch de telefoon kabel?Wat heeft telenet daar mee te maken als ik 2 decoders heb moeten zei van mijn materiaal blijven.
Antwoord
#6
Ik zal mijn adres geven dan kan je langs komen en nog iets verdienen ook.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)