Eersteklassers verkopen tv-rechten collectief tot 2020
#5
(20-10-2012, 17:57)Roland schreef:
(20-10-2012, 17:32)Dimira schreef: Ik denk dat het dus gewoon wil zeggen dat dat er infeite niks veranderd en dat we infeite met die zelfde zever als altijd zullen blijven zitten.Ik geloof nooit dat bv op dit moment base bovoorbeeld akknoord zou gaan dat enkel belgacom en telenet die hoofdbrok van het voetbal zouden hebben en dat zei niets meer in de pap te brok hebben.Trouwens zolang die zaak met die kabel nog niet rond is kan er nog veel gebeuren,want dan kan mobistar ook nog een spelbreker worden.

A ok, maar dit systeem kan niet blijven duren, eerst kon je alleen alles zien bij belgacom daarna om alles te zien moet je beide hebben en nu kan je alles zien bij telenet en de helft bij belgacom, leven is duur genoeg om omde zoveel jaar te veranderen
Ja ,moet je mij niet vertellen ik ben ook verschillende keren al overgeschakelt.Blijf nu bij telenet zitten omdat de overige zenders er beter zijn.Dat is mijn persoonlijke visie toch.Wat die voetbal betekend dat versta ik onder dat bericht,er zal nog wel iemand antwoorden hoop ik.
Antwoord


Berichten in dit topic
Eersteklassers verkopen tv-rechten collectief tot 2020 - door sportgraag - 20-10-2012, 12:43
RE: Eersteklassers verkopen tv-rechten collectief tot 2020 - door Dimira - 20-10-2012, 18:54



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)