wie live voetbalbeelden 1 op 1 wilt zien...
#1
live feed van de voetbal

20.0°W 12684, H, 7200 8PSK FEC Auto WPA HD SNG UE 2 D 322 (WPA HD SNG UE 2 D 322) 4:2:2


enkel een goeie afstelling van je schotel en een goeie ontvanger Wink
Antwoord
#2
dat kan je zelf niet ontvangen Wink
als ik er nog een lnb zou bijzetten dan kan ik het ontvangen maar voor die paar feeds dat je kan zien.....
Antwoord
#3
(13-06-2014, 16:02)natte schreef:
(12-06-2014, 19:36)master-magic schreef: dat kan je zelf niet ontvangen Wink
als ik er nog een lnb zou bijzetten dan kan ik het ontvangen maar voor die paar feeds dat je kan zien.....

haha master inderdaad nog plaats genoeg. hopelijk op je diseck ook nog

zetten we er gewoon ene bij zeker en extra kabelke trekken voor 2de ontvanger Wink
Antwoord
#4
We zegden het al eerder, satelliet heeft heel wat troeven in handen om Ultra HD te verdelen. SES en EBU zorgen er nu voor dat je het WK ook effectief in Ultra HD kan bekijken.

Distributie van Ultra HD vereist heel wat infrastructuur, geen makkelijke taak voor kabelbedrijven. Via satelliet bestrijk je in één keer een enorme hoeveelheid klanten. Bovendien heeft satelliet ook de nodige bandbreedte voor het Ultra HD-signaal. Daar zullen SES, de satelliet operator achter onder andere TV Vlaanderen en Canal Digitaal, en de EBU (European Broadcast Union) nu gebruik van maken om het WK voetbal in Noord Amerika, Latijns Amerika, Europa en Azië beschikbaar te maken in Ultra HD and HD via de SES satellieten.

Eurovision zal de matchen live in HD en Ultra HD verdelen. SES gebruikt daar de NSS-7 en SES-6 satellieten voor.
Antwoord
#5
De feed in 4k komt nu van de 5west kan die ontvangen maar heb nu geen aangepaste tuner of ontvanger Sad
Zou het eens willen zien dat beeld of het echt zo zuiver is.
Antwoord
#6
(13-07-2014, 22:03)natte schreef: das juist master jij krijgt die sat maar kan jij 4k afspelen op een media? tv, pc? tablet?

Moet eerst een geschikte ontvanger voor hebben he Wink
En heb nog geen geld teveel daarvoor Wink
Antwoord
#7
(13-07-2014, 22:27)natte schreef: die gigablue guad+ kan die dat?veel interesse voor

Vrees dat er al amper te vinden zijn en als ze te vinden zijn dat nog onbetaalbaar is.
Antwoord
#8
(14-07-2014, 19:57)natte schreef: Die gigablues zijn er hoor zijn soort dreambox maar beter naart schijnt

gezien,maar nog geen UHD Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)