afstandsbediening die u monitort
#11
maar zullen geen zelfde functies hebben als de nieuwe en heb nog nooit gehoord van die bestaande dus zo veel zullen er niet van verkocht worden denk ik.
Antwoord
#12
"De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Wie zoiets kan maken, moet toch slim zijn, die kan als hij solliciteert bij telenet : direct aan de slag, het idee alleen al :
een afstandsbediening die tv-uitzendingen beinvloedt ???
Antwoord
#13
(21-06-2014, 19:13)zorro123 schreef: "De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Wie zoiets kan maken, moet toch slim zijn, die kan als hij solliciteert bij telenet : direct aan de slag, het idee alleen al :
een afstandsbediening die tv-uitzendingen beinvloedt ???

Zorro jij slaagt de nagel op de kop ik denk dat ze zo een mannen bij telenet wel kunnen gebruiken.Daarom spreek ik niets slecht over de ingenieurs die daar zitten want ik denk dat deze wel nog beter zijn dan bij belgacom omdat ik het ook al heb ondervonden en aan het materiaal zelf merk je ook al veel.
Antwoord
#14
(22-06-2014, 17:14)natte schreef:
(22-06-2014, 04:22)Dimira schreef:
(21-06-2014, 19:13)zorro123 schreef: "De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Wie zoiets kan maken, moet toch slim zijn, die kan als hij solliciteert bij telenet : direct aan de slag, het idee alleen al :
een afstandsbediening die tv-uitzendingen beinvloedt ???

Zorro jij slaagt de nagel op de kop ik denk dat ze zo een mannen bij telenet wel kunnen gebruiken.Daarom spreek ik niets slecht over de ingenieurs die daar zitten want ik denk dat deze wel nog beter zijn dan bij belgacom omdat ik het ook al heb ondervonden en aan het materiaal zelf merk je ook al veel.
De adb materiaal van Telenet komt uit Zwitserland de boelen van Belgacom komen uit amerika

adb? Van waar het materiaal of onderdelen komen maakt niets uit voor mij.Of dat nu Amerika Zwitserland,Nederland of Duitsland is.Het belangrijkste is de kwaliteit hiervan.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)