Ex Exqi zenders zijn al op de kabel
#11
is dezelfde groep van exqi vrees ik,
zag allemaal dingen die ze al uitzonden,
al zal dit nog testen geweest zijn,
heb eens de programatie bekeken al van dat cultuur kanaal,
zijn veel herhalingen zoals de exqi tijd.
een kortfilm over de strangers en soulsiter concert dit weekend.
ik hoop op niet veel verandering,is gewoon nieuwe naam en wat vers geld,
maar zal niet veel veranderen.
exqi plus was ook een flop,en met wat vers geld en een andere reclame regie zal dit niet veel veranderen als ze herhalingen blijven uitzenden.
Antwoord
#12
(24-10-2012, 22:38)master-magic schreef: is dezelfde groep van exqi vrees ik,
zag allemaal dingen die ze al uitzonden,
al zal dit nog testen geweest zijn,
heb eens de programatie bekeken al van dat cultuur kanaal,
zijn veel herhalingen zoals de exqi tijd.
een kortfilm over de strangers en soulsiter concert dit weekend.
ik hoop op niet veel verandering,is gewoon nieuwe naam en wat vers geld,
maar zal niet veel veranderen.
exqi plus was ook een flop,en met wat vers geld en een andere reclame regie zal dit niet veel veranderen als ze herhalingen blijven uitzenden.

Laat ons hopen dat ze heel volgend jaar al halen.Shy
Antwoord
#13
Gisteren rond 21 u nog eens alle zenders doorlopen en de 2 zenders zijn reeds beschikbaar.
Sport10 HD en Cultara7 HD.

Mijn zenders zijn anders gesorteerd dan de standaard setting van Telenet.
Dus het kanaalnummer kan ik niet meegeven.

Ik heb enkel de HD- zenders geen SD. Waarschijnlijk omdat ik beschik over een HD- digicorder.
Antwoord
#14
hebben jullie ook nog geen beeld op die zenders,
heb net eens gekeken en er zit geen beeld op,er is gewoon geen beeld en geluid stroom op die kanalen want zie niks van bandbreedte verbruik,
alles blijft op 0 staan.
of hebben ze al een probleem bij Cultura7 en Sport10 Confused

update: kennelijk enkele uren later is er wel beeld op weer,
optreden van soulsister zoals eerder gemeld.
al een herhaling van exqi Wink
Antwoord
#15
Vanmorgen op bijde zenders prachtig beeld met geluid.soulsister en fia world Endura rechtsteeks motor verslag.
Antwoord
#16
Ik kijk nooit naar die zenders..
Grtz
xXx
Antwoord
#17
Maar als sport 10 al direckt met rechstreekse uitzendingen begint uit te zenden is dat heel goed.Is te hopen als er ooit mag geboden worden op de tweede klasse als deze hier bij komen.Is nu in ieder geval beter dan al die herhalingen dan bij exqi.
Antwoord
#18
(25-10-2012, 11:02)Dimira schreef: Maar als sport 10 al direckt met rechstreekse uitzendingen begint uit te zenden is dat heel goed.Is te hopen als er ooit mag geboden worden op de tweede klasse als deze hier bij komen.Is nu in ieder geval beter dan al die herhalingen dan bij exqi.

denk dat dit niet live is maar opgenomen,
heb dit al eerder zien voorbij komen op exqi sport dacht ik.
en de kwaliteit kan beter,al zitten ze geknepen op 8000 mb/s voor beeld.
geluid is max 192 mb/s
Antwoord
#19
Nee het was rechtstreeks ik verschoot er eerlijk gezecht ook van heb direckt op de tv gids gaan kijken toen ik jouw bericht las vanmorgen.En de datum van vandaag stond er bij.Beeld kwaliteit kan misschien beter maar zoals ik reeds zei bij mij komen die beelden van de meeste zenders goed over.Ik zal hier in een goede streek wonen denk ik.Tongue
Antwoord
#20
(25-10-2012, 15:16)Dimira schreef: Nee het was rechtstreeks ik verschoot er eerlijk gezecht ook van heb direckt op de tv gids gaan kijken toen ik jouw bericht las vanmorgen.En de datum van vandaag stond er bij.Beeld kwaliteit kan misschien beter maar zoals ik reeds zei bij mij komen die beelden van de meeste zenders goed over.Ik zal hier in een goede streek wonen denk ik.Tongue
bij bewegende beelden zou die bitrate hoger moeten gaan maar dat gebeurt dus niet omdat de max op rond de 8000 staat,
maar is normaal omdat op die mux dat de sport10 HD nog andere HD zenders staan en ze weer spelen met max 5 HD zenders op een mux wat teveel is voor echte mooie beeldkwaliteit te hebben,
als je weet dat ze in nederland max 4 HD zenders op een mux zetten en daar hogere biterate hebben dan wij hier weet je genoeg zeker.
telenet zet er 5 op,in feite omdat ze niet anders kunnen met de beperking van muxen.
nu nog 2 vrij op heel de bandbreedte.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)