Eerste zenders in MPEG4 (H.264) toegevoegd
#61
Ik ben daarstraks eens bij mijn ma geweest, zij heeft nog een SD digicorder staan.
Het is effectief zoals ik dacht : de SD kanalen mogen dan nog wel op de kabel staan, maar bezitters van een SD digibox krijgen enkel nog de pancarte te zien.
Doe je een scan op zenders dan krijg je enkel kanaal 1 en 2 (INFO NL en INFO FR).
Antwoord
#62
(07-09-2014, 00:16)boulder schreef: Ik ben daarstraks eens bij mijn ma geweest, zij heeft nog een SD digicorder staan.
Het is effectief zoals ik dacht : de SD kanalen mogen dan nog wel op de kabel staan, maar bezitters van een SD digibox krijgen enkel nog de pancarte te zien.
Doe je een scan op zenders dan krijg je enkel kanaal 1 en 2 (INFO NL en INFO FR).

Is via die zenderlijst dat de box alles inscant he,die ziet de zenderlijst op de kabel staan en linkt hem daar aan en daar zal enkel die 2 zenders instaan.
Kunt dat testen ook met uw ontvanger als je de juiste regiocode en box code hebt normaal gezien op een dreambox Wink
Antwoord
#63
(07-09-2014, 00:58)master-magic schreef:
(07-09-2014, 00:16)boulder schreef: Ik ben daarstraks eens bij mijn ma geweest, zij heeft nog een SD digicorder staan.
Het is effectief zoals ik dacht : de SD kanalen mogen dan nog wel op de kabel staan, maar bezitters van een SD digibox krijgen enkel nog de pancarte te zien.
Doe je een scan op zenders dan krijg je enkel kanaal 1 en 2 (INFO NL en INFO FR).

Is via die zenderlijst dat de box alles inscant he,die ziet de zenderlijst op de kabel staan en linkt hem daar aan en daar zal enkel die 2 zenders instaan.
Kunt dat testen ook met uw ontvanger als je de juiste regiocode en box code hebt normaal gezien op een dreambox Wink

Op een tv met kaartje , die laat ook alles door . Zelfs is er prime action , al maanden ongecodeerd lol
Antwoord
#64
(07-09-2014, 08:40)chukky2 schreef:
(07-09-2014, 00:58)master-magic schreef:
(07-09-2014, 00:16)boulder schreef: Ik ben daarstraks eens bij mijn ma geweest, zij heeft nog een SD digicorder staan.
Het is effectief zoals ik dacht : de SD kanalen mogen dan nog wel op de kabel staan, maar bezitters van een SD digibox krijgen enkel nog de pancarte te zien.
Doe je een scan op zenders dan krijg je enkel kanaal 1 en 2 (INFO NL en INFO FR).

Is via die zenderlijst dat de box alles inscant he,die ziet de zenderlijst op de kabel staan en linkt hem daar aan en daar zal enkel die 2 zenders instaan.
Kunt dat testen ook met uw ontvanger als je de juiste regiocode en box code hebt normaal gezien op een dreambox Wink

Op een tv met kaartje , die laat ook alles door . Zelfs is er prime action , al maanden ongecodeerd lol

zal het dan even doorgeven,zullen het niet weten zeker.
Antwoord
#65
(07-09-2014, 08:40)chukky2 schreef:
(07-09-2014, 00:58)master-magic schreef:
(07-09-2014, 00:16)boulder schreef: Ik ben daarstraks eens bij mijn ma geweest, zij heeft nog een SD digicorder staan.
Het is effectief zoals ik dacht : de SD kanalen mogen dan nog wel op de kabel staan, maar bezitters van een SD digibox krijgen enkel nog de pancarte te zien.
Doe je een scan op zenders dan krijg je enkel kanaal 1 en 2 (INFO NL en INFO FR).

Is via die zenderlijst dat de box alles inscant he,die ziet de zenderlijst op de kabel staan en linkt hem daar aan en daar zal enkel die 2 zenders instaan.
Kunt dat testen ook met uw ontvanger als je de juiste regiocode en box code hebt normaal gezien op een dreambox Wink

Op een tv met kaartje , die laat ook alles door . Zelfs is er prime action , al maanden ongecodeerd lol
Weet ik wel, ik heb hier zelf als eerste gemeld dat Prime Action, enz. ongecodeerd op de kabel zaten, in H.264.
Maar betekent dus dat de oude decoders helemaal waardeloos worden, behalve dan voor het bekijken van de oude opnames.
Ik had gedacht dat radio zou blijven werken, maar misschien gaan ze daar ook het nieuwere audio formaat gebruiken dat ze ook voor de audio van de TV zenders gebruiken.
Antwoord
#66
Zijn er nu al nieuwe HD decoders op de markt?Of heb je nog steeds die bestaande 2100 en dat zwarte moddel.
Antwoord
#67
(07-09-2014, 14:05)Dimira schreef: Zijn er nu al nieuwe HD decoders op de markt?Of heb je nog steeds die bestaande 2100 en dat zwarte moddel.
Hier (http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=102&t=42247) lees ik al over de 2200, met in totaal 4 tuners in het toestel (3 opnames gelijktijdig + 1 live kijken)
Antwoord
#68
Ja,maar ik weet niet goed Die 2100 blijft toch gewoon werken denk ik.Normaal moest ik die binnenleveren.Maar ja ik weet nog vroeger bij belgacom en telenet kreeg men eerst een formulier waarmee men naar de winkel moest met dat toestel.Ik heb dat nooit gehad.Daar bij ik zou die nooit hebben binnen gedaan want die staat nog bijna vol.Dus die Andere is wel beter.Maar ooit kom ik nog wel naar telenet.Maar zal wel bij belgacom blijven voor het voetbal.En probeer dan terug telenet er bij tenemen met RIO maar dan zonder gsm abonnement en internet dat blijft allemaal bij belgacom.Maar dit gaat toch nog 2 jaar duren denk ik.
Antwoord
#69
(07-09-2014, 22:37)Dimira schreef: Ja,maar ik weet niet goed Die 2100 blijft toch gewoon werken denk ik.Normaal moest ik die binnenleveren.Maar ja ik weet nog vroeger bij belgacom en telenet kreeg men eerst een formulier waarmee men naar de winkel moest met dat toestel.Ik heb dat nooit gehad.Daar bij ik zou die nooit hebben binnen gedaan want die staat nog bijna vol.Dus die Andere is wel beter.Maar ooit kom ik nog wel naar telenet.Maar zal wel bij belgacom blijven voor het voetbal.En probeer dan terug telenet er bij tenemen met RIO maar dan zonder gsm abonnement en internet dat blijft allemaal bij belgacom.Maar dit gaat toch nog 2 jaar duren denk ik.

de 2100 is een HD, met Yelo menu : met andere woorden, blijft gewoon werken,
tot je bericht krijgt om deze te wisselen (gratis, voor die huren) voor nieuw model
Antwoord
#70
Er zijn alweer test kanalen gevonden,wel nu gecodeerd Wink
Ze zullen weten dat er zijn die het onderzoeken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)