Een grote speler komt terug op de kabel!
#1
de beide zenders dreigen met gerechtszaken tegen bhaaluu,
De Redactie.be, over de nieuwe videorecorder die alles opneemt (7 dagen tot 3 maanden), naar gelang je kiest te betalen,
maar het zijn bij belgacom, telenet en tv-vlaanderen niet alle zenders hoor,
wel is het zo wie tv vlaanderen heeft, daar haaltt bhaalu meer zenders om op te nemen, dan bij belgacom of telenet (het minst),
komt ook uit de wolken (cloud) die bhaalu,
de twee vooral VTM die tegen de digicorder zijn, vanwege het opnemen en (gratis) voortspoelen, hebben nu plotseling kopzorgen meer
Antwoord
#2
vooral het feit dat bhaluu : namelijk VTM'S stievie (maandag) voorsbij steekt, dat maar een beperkte terug kijktijd heeft, en ook 5 euro (is of was ?),
dezelfde prijs maar veel minder dan bhaalu aanbiedt,
zal zeker ook wel een rol meespelen : vooral bij VTM
Antwoord
#3
(25-11-2013, 19:44)natte schreef: in standaard en nieuwsblad ook groot artikel

de reclame ervan,
wat wel opvalt heeft veel weg van de digicorder (zelfs de reclame is in telenet stijl),
en zonder prime (men geeft wel aan dat dit kan, maar wie er in trapt, komt bedrogen uit), staat op hun eigen website : welke zenders je kunt ontvangen bij belgacom, telenet, tv vlaanderen : bij shop, als je bij tv abonnement op opties bewaren klikt
Antwoord
#4
Momenteel werkt Right Brain Interface samen met TV Vlaanderen waar je een Basic Light abonnement van twaalf maanden neemt voor 11,90 euro per maand.

De volgende zenders zitten in het TV Vlaanderen abonnement: VTM, Eén, Canvas, Vier, 2BE, Vijf, Vitaya, Jim, Acht, Ketnet op 12, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, National Geographic, Discovery Channel, AnimalPlanet, vtmKzoom, KanaalZ, Extreme Sports, TVL/ATV/TV Oost, BBC One, BBC Two, BBC News, CNN en de 18+-zender Hustler.

Of bhaalu dit aanbod zal kunnen uitbreiden is de vraag: andere tv-operatoren gebruiken immers eigen settopboxen en digitale videorecorders. Volgens de start-up zal het met andere operatoren kunnen samenwerken als die een authenticatiesysteem, zoals de smart card, gaan gebruiken, iets waar Europa op aanstuurt.
Antwoord
#5
is dat vorige bericht echt gisteren gepost? dit is toch al verouderde niet up to date informatie??
Antwoord
#6
(04-12-2013, 12:47)bartmaniac schreef: is dat vorige bericht echt gisteren gepost? dit is toch al verouderde niet up to date informatie??

best mogelijk : net als deze, voor wie het weet tenminste : Jo Van Gorp, ex-topman Telenet, wordt COO bij Right Brain
Antwoord
#7
Zelf gebruik ik al meer dan een maand de bhaalu box en kijk ook af en toe via de ipad. Alles gaat tot nu toe zeer vlot, heel af en toe eens een korte storing in het beeld maar niet dat het stoort. Vanaf kerst komen ook hd kanalen er bij. Het beeld op mijn 46" lcd is meer dan behoorlijk op een kijkafstand van 3 meter. Ik heb ook nog een telenet hd digicorder staan maar die heb ik sinds niet meer aangezet sinds ik via bhaalu kijk. In tegenstelling tot de telenet box die vaak al eens kuren vertoonde, heb ik dit niet voor met de bhaalu box. Ook de ipad versie werkt zeer vlot, beeld start heel snel, heb al eens meer dan 1u30 non stop gekeken zonder een hapering.
Antwoord
#8
(04-12-2013, 21:19)zorro123 schreef:
(04-12-2013, 12:47)bartmaniac schreef: is dat vorige bericht echt gisteren gepost? dit is toch al verouderde niet up to date informatie??

best mogelijk : net als deze, voor wie het weet tenminste : Jo Van Gorp, ex-topman Telenet, wordt COO bij Right Brain

als je naar home gaat zie je dat deze ook met canal digitaal werkt
Antwoord
#9
(04-12-2013, 22:07)zorro123 schreef:
(04-12-2013, 21:26)natte schreef:
(04-12-2013, 21:19)zorro123 schreef:
(04-12-2013, 12:47)bartmaniac schreef: is dat vorige bericht echt gisteren gepost? dit is toch al verouderde niet up to date informatie??

best mogelijk : net als deze, voor wie het weet tenminste : Jo Van Gorp, ex-topman Telenet, wordt COO bij Right Brain

goed bezig zorro doe zo verder. goede info

als je naar home gaat zie je dat deze ook met canal digitaal werkt

Kijk eens op https://benl.bhaalu.com/?tld=be
Antwoord
#10
Als vtm een rechtszaak gaat aanspannen is het dan verstandig u daarop te abonneren? is wel een goedkoper dan stievie, men moet wel eenmalig 49 euro betalen voor de app en de factuur van telenet naar ze mailen en dan kan je beginnen kijken.
wie gebruikt er al dit systeem?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)