Animal Planet HD
#21
(20-07-2014, 12:34)Dreekes schreef:
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

Bij telenet is dit mogelijk,maar zoals ik deze week ook al zei moet dit niet zo te zijn bij andere operators.Het zelfde dat jullie dachten dat sport 10 al lang opgedoekt was lopen hier nog beide versies bij belgacom.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware

Hier in Halle ( Vlaams brabant ) steeds Telenet gebied geweest.
Ik denk dat mettertijd Animal Planet sd versie zal verdwijnen vandaar de HD versie reeds open scherm.
Antwoord
#22
(21-07-2014, 09:36)chukky2 schreef: Ja idd als test met AAC . Maar dit is al een kleine maand nu ;-)

Zou het dus kunnen dat animal planet in Limburg gecodeerd is en in vele gebieden niet?

Nee,hier in het Antwerpse is het ook gecodeerd,volgens mij zit het gewoon in het(REX)&RIO pakket, en zij die het nu gratis hebben hebben mischien nog het plus pakket,zullen het binnenkort ook kwijt zijn want iedereen word verplicht REX of RIO te nemen of enkel naar de basis zenders te kijken of die 1 of 2 overige pakketten te nemen.
Antwoord
#23
(21-07-2014, 09:37)Dimira schreef:
(20-07-2014, 12:34)Dreekes schreef:
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

Bij telenet is dit mogelijk,maar zoals ik deze week ook al zei moet dit niet zo te zijn bij andere operators.Het zelfde dat jullie dachten dat sport 10 al lang opgedoekt was lopen hier nog beide versies bij belgacom.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware

Hier in Halle ( Vlaams brabant ) steeds Telenet gebied geweest.
Ik denk dat mettertijd Animal Planet sd versie zal verdwijnen vandaar de HD versie reeds open scherm.

Wie kan mij bevestigen met een gewoon basis pakket dat animalplanet open is. ?
Dus niet met een pluspakket of xl pakket enz..he
Antwoord
#24
(21-07-2014, 09:49)chukky2 schreef:
(21-07-2014, 09:37)Dimira schreef:
(20-07-2014, 12:34)Dreekes schreef:
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

Bij telenet is dit mogelijk,maar zoals ik deze week ook al zei moet dit niet zo te zijn bij andere operators.Het zelfde dat jullie dachten dat sport 10 al lang opgedoekt was lopen hier nog beide versies bij belgacom.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware

Hier in Halle ( Vlaams brabant ) steeds Telenet gebied geweest.
Ik denk dat mettertijd Animal Planet sd versie zal verdwijnen vandaar de HD versie reeds open scherm.

Wie kan mij bevestigen met een gewoon basis pakket dat animalplanet open is. ?
Dus niet met een pluspakket of xl pakket enz..he

Iedereen die zegt dat deze in het basis pakket zit liegt.Mijn moeder is 73 en heeft enkel nog dat vroegere entertainment pakket.Ik weet nu niet meer of dat bestaat maar ze moet er wel voor betalen en binnenkort word alles gelijkgetrokken en in REX&RIO gestoken als die zender vrij zat kon zij die ook zien en dit is niet het geval.
Antwoord
#25
soms is het mogelijk dat een zender openstaat omdat de key van de codering deze zender niet gesloten heeft zonder abbo op bepaald pakket,
of dat men de zender in een basis heeft gestoken waar deze in een betaalpakket moest zitten.
gebeurt veel hoor, zijn daarom geen testen in bepaalde delen van vlaanderen.
Antwoord
#26
het is wel bij telenet zelf dat er iets met de codering soms fout gaat bij een update op de kaart en de ontvanger die het niet goed verwerkt of niet heeft doorgekregen of een foute bit gekregen.
Antwoord
#27
zou toevallig zijn dat een hele streek hem open heeft staan hé,
elke kaart word 1 per 1 aangepast als ze pakket veranderen,
daarna komen de update's via de kabel via de vlaamse zenders.
en soms kan het al eens fout gaan dat de keys niet verwerkt worden of foute keys doorkomen ofzo.
het is en blijft pc hé,en bij telenet durft dat soms al wel eens fout gaan hahahahahahahaha.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)