Animal Planet HD
#11
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware
Ik dacht al dat die uitzending het zelfde was.Ik geloof dat enkel het uur een beetje kan veranderen.Bij mij was het in ieder geval nooit indi gebied want anders had ik ook kunnen profiteren van een hoop zendersBig Grin
i
Antwoord
#12
(19-07-2014, 18:50)Dimira schreef:
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware
Ik dacht al dat die uitzending het zelfde was.Ik geloof dat enkel het uur een beetje kan veranderen.Bij mij was het in ieder geval nooit indi gebied want anders had ik ook kunnen profiteren van een hoop zendersBig Grin
i
De HD versie en SD versie verschillen van elkaar,
de HD versie is de europese versie en de SD de benelux versie........
Antwoord
#13
het enige verschil bij animal planet is, dat vroeger tijdens de onderbreking alles in het nederlands werdt aangekondigd + reclame over gokken en goksites enz. Nu is alles terug in het engels met ondertitteling zonder die vervelende reclame over dot com enz.
Antwoord
#14
(20-07-2014, 02:34)zorro123 schreef: het enige verschil bij animal planet is, dat vroeger tijdens de onderbreking alles in het nederlands werdt aangekondigd + reclame over gokken en goksites enz. Nu is alles terug in het engels met ondertitteling zonder die vervelende reclame over dot com enz.

Ik geef hier niemand geen gelijk niet meer in omdat belgacom enkel de SD versie uitzend dus ik ga enkel verder op jullie uitleg.
Antwoord
#15
(19-07-2014, 16:30)natte schreef:
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
even ter info dreekens pbe gebied vlaams brabant was wel indi gebied samen met limburg en rond middelkerke en rond het antwerpse. wij hadden deze al lang hoor dus niet heel vlaams brabant was telenetgebied hoor. even rechtzetten als het ware

Hier in Halle ( Vlaams brabant ) steeds Telenet gebied geweest.
Ik denk dat mettertijd Animal Planet sd versie zal verdwijnen vandaar de HD versie reeds open scherm.
Antwoord
#16
Kanaal 61 , gecodeerd hoor!
Antwoord
#17
(20-07-2014, 15:31)chukky2 schreef: Kanaal 61 , gecodeerd hoor!

Hier zonet nog gekeken, bij ons in Vlaams brabant open scherm Chukky2.
En ik zit nog bij het oude abonnement (Pluspakket) en geen abonnement op de Hd zenders. Ik moet nog overschakelen op Rio als de moment zich voordoet.Wink
Antwoord
#18
(20-07-2014, 20:32)natte schreef: bij bompa speelt nog cbbc enzo dus nog pluspakket. kan dus ook mee opvolgen daar

Ik kijk via het basis pakket momenteel natte met zo een ci + kaart en dan is hij niet open . Prime action is onderandere wel open ;-)
Antwoord
#19
(20-07-2014, 22:17)chukky2 schreef:
(20-07-2014, 20:32)natte schreef: bij bompa speelt nog cbbc enzo dus nog pluspakket. kan dus ook mee opvolgen daar

Ik kijk via het basis pakket momenteel natte met zo een ci + kaart en dan is hij niet open . Prime action is onderandere wel open ;-)

die zit in mpeg4 als test chuccky2 Wink
is verlof dus denk tegen eind juli begin augustus weer weg of gecodeerd,
was vorig jaar ook iets in die periode dat een paar dagen duurde.
Antwoord
#20
Ja idd als test met AAC . Maar dit is al een kleine maand nu ;-)

Zou het dus kunnen dat animal planet in Limburg gecodeerd is en in vele gebieden niet?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)