zenderverplaatsing
#1
Sinds gister een nieuwe digicorder in huis en nu zie ik dat eurosport 1 niet meer op kan.65 staat maar op 211, is dat recent gebeurd of is dat omdat ik een nieuwe dc neb ?
Antwoord
#2
(04-01-2018, 15:00)tontol36 schreef: Sinds gister een nieuwe digicorder in huis en nu zie ik dat eurosport 1 niet meer op kan.65 staat maar op 211, is dat recent gebeurd of is dat omdat ik een nieuwe dc neb ?

zal zijn omdat je een nieuwe hebt en de zenderligging weer als standaard zenders staat zoals ze zonder aanpassingen worden gezet.
Antwoord
#3
(04-01-2018, 16:16)natte schreef: ofwel je regio aanpassen

heeft niks met regio aanpassen te maken,
de standaard zenderlijst komt altijd op nieuwe boxen te staan als je uw zenders nog niet hebt verplaatst naar uw eigen zin.
deze Eurosport staat al een tijdje op die plek in de hogere nummers.
denk dat ze dit doen omdat mensen dan gaan zappen en andere zenders tegenkomen die hen interessant lijken en dat ze dan zeggen, oooh we gaan daar abbo op nemen zodat we die ook kunnen bekijken.
en zo hebben ze dan zonder ze het echt door hebben een extra pakket aangeschaft en betalen ze meer bovenop het basis pakket.
goed gezien van telenet, maar denk dat dit bij elke provider wel is.
Antwoord
#4
(04-01-2018, 15:00)tontol36 schreef: Sinds gister een nieuwe digicorder in huis en nu zie ik dat eurosport 1 niet meer op kan.65 staat maar op 211, is dat recent gebeurd of is dat omdat ik een nieuwe dc neb ?

Eurosport 1 staat wel op kanaal 210, het is Eurosport 2 die op kanaal 211 staat.
Antwoord
#5
(05-01-2018, 01:18)apestaart12 schreef:
(04-01-2018, 15:00)tontol36 schreef: Sinds gister een nieuwe digicorder in huis en nu zie ik dat eurosport 1 niet meer op kan.65 staat maar op 211, is dat recent gebeurd of is dat omdat ik een nieuwe dc neb ?

Eurosport 1 staat wel op kanaal 210, het is Eurosport 2 die op kanaal 211 staat.

oops sorry, foutje getypt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)