sundance channel is niet meer
#11
(30-07-2014, 21:46)Kris schreef: Ik weet niet waar jullie die info halen, maar ik heb nog steeds Sundance Channel sd Nederlandse Versie.

zoals ik al zei,er is nog een SD versie van Sundance,Nederland en Frans Wink
Antwoord
#12
ik zie hier maar twee versie : de franse met een heel andere progamatie,
en sundance channel (gewone logo) met nederlandstalige ondertitteling,
MAAR als je met afstandsbediening : op ok drukt zie je wel sundance channel HD staan,
met het programma dat bezig is en het volgende
Antwoord
#13
(31-07-2014, 00:05)zorro123 schreef: ik zie hier maar twee versie : de franse met een heel andere progamatie,
en sundance channel (gewone logo) met nederlandstalige ondertitteling,
MAAR als je met afstandsbediening : op ok drukt zie je wel sundance channel HD staan,
met het programma dat bezig is en het volgende

Er staan nog 3 versies op de kabel,een Franse versie SD en 2 Nederland:dse waaronder 1 SD en 1 HD Wink alleen op de telenetbox word er de HD versie in de HD lijst gezet en de Franse SD versie.
Op een SD box zal de Nederlandse SD versie er ook nog opstaan.
Antwoord
#14
Ik heb nog steeds Sundance Channel NL en FR standaardversies en Sundance Channel HD op de kabel hoor hier in Vlaams Brabant. met andere woorden nog steeds beeld op kanalen 25 - 60 en 159. En ik heb een HD digicorder. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen dat Sundance SD versie er niet meer is ! Bij mij in ieder geval nog wel.Wink
Antwoord
#15
(01-08-2014, 22:17)Dreekes schreef: Ik heb nog steeds Sundance Channel NL en FR standaardversies en Sundance Channel HD op de kabel hoor hier in Vlaams Brabant. met andere woorden nog steeds beeld op kanalen 25 - 60 en 159. En ik heb een HD digicorder. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen dat Sundance SD versie er niet meer is ! Bij mij in ieder geval nog wel.Wink
De zender zit nog steeds op de kabel,
Alleen zijn er zender aanpassingen geweest in enkele gemeentes,
Kennelijk bij jullie nog niet ofwel heeft je ontvanger dit nog niet ontvangen.
Of had je vroeger een gekochte SD box ????
Hoor van nog enkele mensen die dat vroeger hadden dat ze nog steeds bericht krijgen dat ze die box nog gebruiken en hem moeten omruilen voor een HD versie,
Antwoord
#16
(01-08-2014, 22:30)master-magic schreef:
(01-08-2014, 22:17)Dreekes schreef: Ik heb nog steeds Sundance Channel NL en FR standaardversies en Sundance Channel HD op de kabel hoor hier in Vlaams Brabant. met andere woorden nog steeds beeld op kanalen 25 - 60 en 159. En ik heb een HD digicorder. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen dat Sundance SD versie er niet meer is ! Bij mij in ieder geval nog wel.Wink
De zender zit nog steeds op de kabel,
Alleen zijn er zender aanpassingen geweest in enkele gemeentes,
Kennelijk bij jullie nog niet ofwel heeft je ontvanger dit nog niet ontvangen.
Of had je vroeger een gekochte SD box ????
Hoor van nog enkele mensen die dat vroeger hadden dat ze nog steeds bericht krijgen dat ze die box nog gebruiken en hem moeten omruilen voor een HD versie,

neen Master, mijn vorige sd box was een gehuurde digibox die ik heb omgeruild voor een HD digicorder al meer dan een jaar geleden.
Antwoord
#17
(02-08-2014, 12:30)Dreekes schreef:
(01-08-2014, 22:30)master-magic schreef:
(01-08-2014, 22:17)Dreekes schreef: Ik heb nog steeds Sundance Channel NL en FR standaardversies en Sundance Channel HD op de kabel hoor hier in Vlaams Brabant. met andere woorden nog steeds beeld op kanalen 25 - 60 en 159. En ik heb een HD digicorder. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen dat Sundance SD versie er niet meer is ! Bij mij in ieder geval nog wel.Wink
De zender zit nog steeds op de kabel,
Alleen zijn er zender aanpassingen geweest in enkele gemeentes,
Kennelijk bij jullie nog niet ofwel heeft je ontvanger dit nog niet ontvangen.
Of had je vroeger een gekochte SD box ????
Hoor van nog enkele mensen die dat vroeger hadden dat ze nog steeds bericht krijgen dat ze die box nog gebruiken en hem moeten omruilen voor een HD versie,

neen Master, mijn vorige sd box was een gehuurde digibox die ik heb omgeruild voor een HD digicorder al meer dan een jaar geleden.
Ja maar merk bij nog klanten het probleem wie nog een sd box hebben gehad dat er op hun hd box nog de sd versie van nl opstaat,
Ergens bugje in het systeem.
Maar tegen september zal dit opgelost zijn als ze allemaal een hd versie krijgen.
Maar er zal denk ik een overgang periode zijn voor wie nog geen hd box heeft.
Heb deze week toch 2 mensen gehad die in een telenet winkel stonden en melding hadden gekregen dat ze een hd box moesten gaan halen en die hadden hun sd box al omgeruild votig jaar,en snapten het niet goed.
En stonden daar voor niks.
Antwoord
#18
Wat heeft Belgacom nu weer te maken met een telenet topic van zenders die gewijzigd worden.
Antwoord
#19
Nu ook bij ons hier in de streek van Halle ( Vlaams brabant ) zenderaanbod aangepast. Alle zenders waarvan een HD versie, werden de SD versies eruit gezwierd. Maar liefst 19 kanalen komen hierdoor vrij, waaronder ook het HIGH tv 3D is verdwenen op kanaal 333.
Sundance Channel in HD (kanaal 63) is verhuisd naar kanaal 25 en neemt de plaats in van hun SD kanaal.
Nat Geo HD kanaal 51 is verhuisd naar kanaal 16.
Discovery Vl HD kanaal 60 is verhuisd naar kanaal 15.
Ook Animal Planet SD is verdwenen (kanaal 506) maar nu in HD op kanaal 61 zoals ik al eerder vermoedde.
Eurosport kanaal 210 SD is ook verdwenen maar te bekijken in HD op kanaal 65.
Kanalen 94 t/m 99, 218,219,306,333,790 t/m 793 zijn terug vrij. In totaal dus 19 kanalen.
Ben benieuwd of Telenet deze kanalen zal opvullen met nieuwe zenders. Of oudere kanalen terugplaatsen ?
Antwoord
#20
Yep, hier ook Oost-Vlaanderen. SD versies zijn allemaal weg.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)