Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hd+
In deze topic stel ik voor dat we ervaringen uitwisselen ivm hd+

ik heb vandaag mijn hd+ humax fox inclusief kaart ontvangen. even doorlussen via mijn m7 werkt perfect. diseqcs instellen en laten zoeken. hij plaatst alle duitse hd kanalen netjes op een rij. en ja ook de 21 hd+ kanalen. jongens wat een beeld. een aanrader voor iedereen. nu nog mijn canaaldigitaal kaart erin aan de praat krijgen.
Jongens wat een beelden. een streling voor het oog en voorbeeld voor vele providers.
veel hbbtv en dit voor weinig geld. de kaart elk jaar vervangen.
Jongens kopen dat ding.
kan ook met ci+ module en in je linux apparaatje.
naart schijnt werkt dit ook goed.

ervaringen volgen nu genieten jongens.
Antwoord
En wat zegt natte dan tegen mij :p ????
Antwoord
Dank master voor de goede tip. De humax HD+ is wel maar een gewone reciever. Maar hbbtv maakt al veel goed. Dit staat wel nog in zijn kinderschoenen vind ik. Maar sommige HD+ zenders zenden echt in fullhd. Een streling voor het oog. Humax portaal is mooi geweest maar de decoder stamt van 2011met laatste update van 2012. Dus meer zal er niet bij komen vrees ik. Ook scannen van andere satellieten gaat wel beter dan mijn m7 can canaaldigitaal. Hopelijk nu nog satkabel bij. Want dat doorlussen gaat toch niet zo goed.
Antwoord
Juist in maxdrome eens gaan bladeren in humaxportal. Deze HD+ filmpaketten kan je per sms bestellen we zullen wel eens zien
Antwoord
Drie film blijkt zo te werken. Heb hem helemaal niet kunnen zien. Nadeel met slechte weer valt beeld weg. Raar is dat de HD plus zenders het wel lang uithouden dan de HD fta zenders. De HD plus zenders zenden ook in een 1080i uit terwijl vele fta HD zenders 720p gebruiken.
Antwoord
Ze gingen vandaag kabels komen bijtrekken via sat. 3 stuks zodat ik er 4 heb in mijn hobby kamer. Dan kan ik eindelijk die HD+ eens afzonderlijk aansluiten .
Antwoord
Vandaag eindelijk 3 satkabels bijgetrokken nu op alle 3 verdiepingen zat, kabel en iptv. Raad master opgevolgd en m7 en humax HD+ ieder sat kabel jongens wat een beeld nu op die + en geen storingen meer. Meer dan 60 mooie Duitse HD kanalen.. Dank master voor mooie tip
Antwoord
Ik heb al mijn decoders een beetje herschikt.
Op de humax heb ik alle Duitse HD+ en fta HD zenders geplaatst.
Op de m7 heb ik alle Nederlandse HD en filmzetters geplaatst.
Op de xtrend heb ik alle Engelse HD en filmzenders geplaatst.
Op de belgacomtv heb ik alle Franstalige sd, voetbal en filmzenders geplaatst.
Op de telenetbox heb ik alle Vlaamse hdzenders, film en internationale zenders gezet.
Ik vind in opzichte van mooi heid en kwaliteit dit als top 5
1. hd+
2. canal digitaal familyhd HD
3. Telenet HD
4. hbo HD
5. Film 1 HD
6. All foot belgacom
7. movieseries belgacom
Antwoord
Ga sparen voor gso zodat ik die verschillende providers door 1 kabel kan jagen een soort hoteltv dus.
hopelijk met HD+ ook mogelijk. Ik heb hier een huis met 17 vertrekken. Kabels trekken wordt lastig.
Antwoord
soms komen de fta duitse hd zenders toch aardig in de buurt van die hd+ zenders.
dan zie je toch groot verschil tussen hd+ en belgacom tv sd zenders.
westerlo anderlecht en dan matchke op sport1 hd.
groot verschil in beeld.
Antwoord