Miljoeneninvestering: ‘Netwerk Telenet wordt Europese top’
#45
van een e-mail over de grote netwerf (zal wel hetzelfde zijn als telenet stunt)

Als Telenet internetklant kan je overal mobiel surfen met je smartphone, tablet of laptop via Wi-Free: ons netwerk van ruim 1500 Telenet-hotspots en meer dan 1 miljoen Telenet-homespots.

Tot vandaag moest je je telkens aanmelden om verbinding te maken met een Telenet hotspot of homespot. Daar komt verandering in. Dankzij het nieuwe EAP (Extensible Authentication Protocol) ben je na één keer inloggen altijd automatisch aangemeld bij Wi-Free. Je smartphone, tablet of laptop maakt zo meteen verbinding met het snelste gratis internet in je buurt.



Verbonden met alle hotspots

Alle Telenet hotspots in België zijn sinds vandaag aangepast aan EAP. Je bent vanaf nu dus altijd automatisch aangemeld (uitgezonderd de Telenet hotspots in de NMBS-stations en op de luchthaven). De volgende maanden komen ook alle Telenet homespots aan de beurt.



EAP inschakelen

1. Surf naar Mijn Telenet.

2. Ga naar Algemeen - Mijn aanmeldgegevens en kijk of EAP actief staat. Indien niet: klik je op 'Activeer EAP'.

3. Controleer onder Mijn internet - draadloze instellingen of je publieke homespot ingeschakeld is:
• Kies Draadloze instellingen
• Selecteer Instellingen
• Kies in de tab Algemeen bij Draadloos signaal: Ingeschakeld
• Selecteer bij Homespot: Ingeschakeld
• Vergeet niet te bewaren

Opgelet: kies je ervoor om je homespot niet in te schakelen, dan kan je niet op homespots surfen, en binnenkort ook niet meer op hotspots.*

4. Zet Wifi aan op je toestel (smartphone, tablet, laptop...). Vaak staat deze functie onder 'instellingen'.

5. Kies bij de beschikbare draadloze netwerken voor 'TelenetWiFree'.
De eerste keer zal je je inloggegevens moeten ingeven (Telenet login, Telenet e-mailadres of internetlogin en bijhorend wachtwoord).
Vanaf dan word je automatisch aangemeld om te surfen op een WiFree-netwerk.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Miljoeneninvestering: ‘Netwerk Telenet wordt Europese top’ - door zorro123 - 07-10-2014, 20:21



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)