vraag over smart tv
#11
In welke winkel heb je die juist gekocht?want ik weet het van bij mij in dat boekje vind je niets terug.Ikzal morgen eens kijken bij mijn geluidsinstellingen of je die nog anders kan instellen dan enkel die 4 of 5 basis instellingen.
Antwoord
#12
(18-10-2014, 19:16)natte schreef:
(13-10-2014, 18:05)murdock schreef: ik heb sinds gisteren een Samsung smart tv staan de UE48H6200 nu heb ik nog volgend probleempje, alles werkt super maar wanneer ik via de usb poorten er een HDD op aan sluit dan merk ik dat de tv geen dolby D of DTS doorgeeft naar de home cinema receiver. ik heb de tv aangesloten via een optical kabel met de Pioneer receiver en ik krijg enkel gewoon geluid door, is dat normaal? ook als ik kijk via netflix heb ik dat ook.
kan zo een tv geen cinema geluid doorsturen naar een home cinema receiver?

http://www.tvstore.be/product/440142/cat...h6200.html

koop ze bij coolblue veel betere service

moest je eens goed gekeken hebben zag je dat het dezelfde firma is Wink
Antwoord
#13
(18-10-2014, 21:44)master-magic schreef:
(18-10-2014, 19:16)natte schreef:
(13-10-2014, 18:05)murdock schreef: ik heb sinds gisteren een Samsung smart tv staan de UE48H6200 nu heb ik nog volgend probleempje, alles werkt super maar wanneer ik via de usb poorten er een HDD op aan sluit dan merk ik dat de tv geen dolby D of DTS doorgeeft naar de home cinema receiver. ik heb de tv aangesloten via een optical kabel met de Pioneer receiver en ik krijg enkel gewoon geluid door, is dat normaal? ook als ik kijk via netflix heb ik dat ook.
kan zo een tv geen cinema geluid doorsturen naar een home cinema receiver?

http://www.tvstore.be/product/440142/cat...h6200.html

koop ze bij coolblue veel betere service

moest je eens goed gekeken hebben zag je dat het dezelfde firma is Wink
master bedankt voor de hint bij vdb krijg je die ook, maar het gaat niet over de service maar over het boekje dat je bij het type tv geleverd krijgt.En ik denk dat dit bij elke leverancier het zelfde is.Enkel de naverzorging niet zoals waar ik mijn heb gekocht,en daar zal ik nooit niets meer kopen hoe goedkoop er ook iets mag zijn.
Antwoord
#14
@murdock;ik heb even naar instellingen van dat geluid gezien,maar veel kan je daar precies weer niet aan doen want als ik iets wil veranderen dan komt er op dat dit niet beschikbaar is.Ik begrijp dan ook niet goed waarom men dit er op zet.Misschien kan dit dan ook weer zijn omdat een andere instelling anders staat,ik weet het ook niet.Voor echte uitleg zou je ofwel naar de winkel meer uitleg moeten vragen en anders eens zien,normaal is er in je tv een manual ingebouwd.Ga naar ondersteuning en dan e-manual en snuffel daar wat rond,misschien vind je daar iets.
Antwoord
#15
je kan ook de user Manuel downloaden bij Samsung, heb ik nu ook gedaan.
Antwoord
#16
(20-10-2014, 09:42)murdock schreef: je kan ook de user Manuel downloaden bij Samsung, heb ik nu ook gedaan.

Ja,maar ik vind dit toch een verkeerde gang van zaken hoe het in feite zou moeten gaan.Normaal zou je een duidelijke handleiding van minstens 5-6 talen moeten krijgen over dat toestel.Over enkele weken nog naar vdb geweest voor een wasmaschine,daar staat meer in dan hier over een tv die 2700€ duurder kost en dat vind ik niet normaal.En dat zal in jouw winkel zo zijn als bij gramo waar ik mijn tv heb gekocht.
Antwoord
#17
ne vaste winkel heb ik niet, ik vergelijk en waar het goedkoopst is koop ik. in de makro staat nu een 50 inch voor 499 een 60 inch voor 1299 meer zou ik zeker niet meer geven aan een tv.ik verander graag eens en ik hou maar mijn tv's 5 jaar. ik zit er niet meer in dat er geen uitgebreid boekje bijzit, is beter voor milieu minder papier en vermits ik een digitale mens ben lees ik dat liever op tablet
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)