Windows 10 krijgt gloednieuwe standaardbrowser
#41
Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.
Antwoord
#42
(31-07-2015, 16:39)master-magic schreef: Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.

Ik had beter ook even gewacht tot de mail effectief van microsoft kwam.Maar ja dit kan ook nog even duren.En men zij dat hij beschikbaar was vanaf de 29e,dus heb ik hem geforceerd gedownload.Met als resultaat dat ik nu weer verneem dat dit de update voor profesionals zou zijn.Al zal daar wijnig verschil bij zijn denk ik.Want ik merk er xeinig van.
Antwoord
#43
(31-07-2015, 22:36)natte schreef:
(31-07-2015, 16:39)master-magic schreef: Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.

Ga ik ook doen master

Ik heb het ook nog niet. Best niet te vlug downloaden denk ik, want ik heb ergens gelezen dat er al verschillende bugs zijn en dat Microsoft er nog aan bezig is om die bugs te verhelpen. Men spreekt reeds van een upgrade naar Windows 10.1 voor oktober 2016! In ieder geval hebben we toch een jaar de tijd om die Windows 10 te installeren he. Bron : Totaal tv
Antwoord
#44
ondanks alles een veel betere dan windows 8.1,
het enige waar velen een groot probleem mee zullen hebben : is namelijk een virusscanner erop zetten, ik heb de mijne erop gekregen,
en het moet een windows 10 compatible zijn, en wat de standaardbrowser betreft windows edge, als je graag google chrome of firefox of opera wilt gebruiken, als standaardbrowser :
heel eenvoudig : je installeert er een naar keuze (diegene die je gewoon bent), je gaat bij het windows teken naar :
instellingen >> systeem >> standaard-apps,
je klikt op windows edge en je krijgt te zien welke browsers je geinstalleerd hebt, je klikt erop een, en deze wordt automatisch de standaardbrowser (gemakkelijker kan niet)

alleen dat van die virusscanner : iets voor gevorderden (te moeilijk om het in een keer uit te leggenn)
Antwoord
#45
(31-07-2015, 23:00)Dreekes schreef:
(31-07-2015, 22:36)natte schreef:
(31-07-2015, 16:39)master-magic schreef: Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.

Ga ik ook doen master

Ik heb het ook nog niet. Best niet te vlug downloaden denk ik, want ik heb ergens gelezen dat er al verschillende bugs zijn en dat Microsoft er nog aan bezig is om die bugs te verhelpen. Men spreekt reeds van een upgrade naar Windows 10.1 voor oktober 2016! In ieder geval hebben we toch een jaar de tijd om die Windows 10 te installeren he. Bron : Totaal tv

Die bugs daar hoef je geen schrik voor te hebben want die verdwijnen vanzelf als er een opgrade komt volgende week;Of je nu die W10 installeert of je wacht er nog 3 maanden mee.Het is immers ook de laatste versie van windows die steeds zal verbetert worden.Ik heb er toch nog niets aan ondervonden;Misschien iemand die het gebruikt voor profesionele doeleinden.
Antwoord
#46
(31-07-2015, 22:36)natte schreef:
(31-07-2015, 16:39)master-magic schreef: Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.

Ga ik ook doen master

Ik wacht ook af, niet alleen voor die bugs maar ik wil ondertussen uitzoeken of ik Windows Media Player en iTunes nog kan gebruiken en pas als ik 100% zekerheid daar over heb dan zal ik misschien overschakelen naar Windows 10, niet eerder.
Antwoord
#47
(01-08-2015, 10:24)Dimira schreef:
(31-07-2015, 23:00)Dreekes schreef:
(31-07-2015, 22:36)natte schreef:
(31-07-2015, 16:39)master-magic schreef: Ik heb windows 10 nog niet,
Nog enkele daagjes mee wachten want wil zeker zijn dat bepaalde programmas nog ondersteunt worden in windows 10.

Ga ik ook doen master

Ik heb het ook nog niet. Best niet te vlug downloaden denk ik, want ik heb ergens gelezen dat er al verschillende bugs zijn en dat Microsoft er nog aan bezig is om die bugs te verhelpen. Men spreekt reeds van een upgrade naar Windows 10.1 voor oktober 2016! In ieder geval hebben we toch een jaar de tijd om die Windows 10 te installeren he. Bron : Totaal tv

Die bugs daar hoef je geen schrik voor te hebben want die verdwijnen vanzelf als er een opgrade komt volgende week;Of je nu die W10 installeert of je wacht er nog 3 maanden mee.Het is immers ook de laatste versie van windows die steeds zal verbetert worden.Ik heb er toch nog niets aan ondervonden;Misschien iemand die het gebruikt voor profesionele doeleinden.
Windows 10 is net bezig met de downloaden. Gelukkig net m'n instellingen aangepast om niet automatisch te installeren, maar mij laten te bepalen wanneer en of ik het installeer. Ga toch nog efkes afwachten en eerst wat rond horen of lezen omtrent de verwikkelingen die kunnen optreden. Want zal die al mijn programmas zoals office( Outlook, word excel...), winamp, antivirus, Mbam,... en dergelijke mee overnemen of moeten die opnieuw geinstalleerd worden ???
Ik ben geen computer expert.
Oeps, Windows 10 staat klaar om geinstalleerd te worden, maar je krijgt géén jaar de tijd hoor. Ik krijg de keuze tussen nu, morgen of overmorgen; het uur van installatie mag jezelf kiezen.  Microsoft verplicht je bijna tot de installatie over te gaan. En dat downloaden naar je pc gebeurd automatisch zoals de gewone updates! Ik hoop dat alles vlotjes en normaal zal verlopen.
Antwoord
#48
(01-08-2015, 00:29)zorro123 schreef: ondanks alles een veel betere dan windows 8.1,
het enige waar velen een groot probleem mee zullen hebben : is namelijk een virusscanner erop zetten, ik heb de mijne erop gekregen,
en het moet een windows 10 compatible zijn, en wat de standaardbrowser betreft windows edge, als je graag google chrome of firefox of opera wilt gebruiken, als standaardbrowser :
heel eenvoudig : je installeert er een naar keuze (diegene die je gewoon bent), je gaat bij het windows teken naar :
instellingen >> systeem >> standaard-apps,
je klikt op windows edge en je krijgt te zien welke browsers je geinstalleerd hebt, je klikt erop een, en deze wordt automatisch de standaardbrowser (gemakkelijker kan niet)

alleen dat van die virusscanner : iets voor gevorderden (te moeilijk om het in een keer uit te leggenn)

Ik gebruik Eset NOD32 Antivirus 8 en die schijn net als de versie 7 compatibel te zijn met Windows 10.
Antwoord
#49
(01-08-2015, 17:44)Dreekes schreef:
(01-08-2015, 00:29)zorro123 schreef: ondanks alles een veel betere dan windows 8.1,
het enige waar velen een groot probleem mee zullen hebben : is namelijk een virusscanner erop zetten, ik heb de mijne erop gekregen,
en het moet een windows 10 compatible zijn, en wat de standaardbrowser betreft windows edge, als je graag google chrome of firefox of opera wilt gebruiken, als standaardbrowser :
heel eenvoudig : je installeert er een naar keuze (diegene die je gewoon bent), je gaat bij het windows teken naar :
instellingen >> systeem >> standaard-apps,
je klikt op windows edge en je krijgt te zien welke browsers je geinstalleerd hebt, je klikt erop een, en deze wordt automatisch de standaardbrowser (gemakkelijker kan niet)

alleen dat van die virusscanner : iets voor gevorderden (te moeilijk om het in een keer uit te leggenn)

Ik gebruik Eset NOD32 Antivirus 8 en die schijn net als de versie 7 compatibel te zijn met Windows 10.

windows 10 gebruikt windows defender met antivirus antispyware, en wie 2 verschillende anti-virusscanners erop zet : vraagt om problemen hoor :
want dan start uw windows 10 niet meer : wilt wel maar na een paar keer herstart : krijg je te lezen windows opnieuw instellen,

ALS je je licentiecode nog hebt van Eset antivirus 8, 
eerst en vooral de windows defender en windows firewal uitschakelen zowel bij : start > instellingen > bijwerken en beveiliging, 
ZOWEL de realtimebeveiliging > cloudbeveiliging > sample indienen
naast het startteken staat een vergrootglas, daar typ je : beveiliging en onderhoud en schakel daar ook alles uit, defender + firewal
DAARNA naar de website gaan van Eset en de gratis 30 dagen downloaden, en installeren : eens die geinstalleerd is,
VOER je je licentiecode terug in van je Eset die je hebt
Antwoord
#50
ik gebruik andere programma's voor andere doeleinden,
video bewerking,geluidsbewerking,en webdesign enzo,ftp opener en winrar enzo,
dus die moeten zeker ondersteunt worden of ga niet over.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)