play sport ipv sporting telenet
#11
(19-07-2015, 20:12)natte schreef: neen heb geen internet bij hen dus combineer ik maar met anderen als ze prijs aanpassen neem ik het wel maar juist weer uitgebreid bij proximus tv maultypaketten alfoot en movieseries hoeplapoela mag niet van wederhelft

Maar jij zoekt het ook zelf hé natte je moet geen vewoon zoals een normale mens een pack nemen bij een operator.Wat trouwens ook nog eens het goedkoopste uitkomt.Maar jij neemt 4 verschillende operators.Waar van je dan denkt die telefoon of internet verbinding is daar goedkoper maar dat is niet zo.Want als je een volledig pack bij telenet neemt dan verlaagt die prijs automatich.+ dat je dan nog nog eens met abonnementen zit op schotel.Somq vraag ik mij af hoe jij dat allemaal doet.Bij mij is het nu anders,maar master heeft het me al verwittigd dat het zwaar is om telenet met tv vlaanderen te nemen omdat je ook financ[eel moet denken.
Antwoord
#12
(18-07-2015, 11:07)tontol36 schreef: Vind het spijtig dat het italiaanse voetbal verdwijnd, zie trouwens ook nergens meer de spaanse competitie staan(al zag ik daar niet naar).

Dat Spaanse voetbal zit al een tijdje bij proximus,ik weet nu niet voor volgend seizoen.
Antwoord
#13
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zie wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.
Antwoord
#14
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.
Antwoord
#15
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.
Antwoord
#16
(20-07-2015, 21:14)natte schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Rustig blijven jongens Tongue

we blijven rustig natte,blijf jij maar rustig Wink
Antwoord
#17
(20-07-2015, 19:29)Dimira schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.

snap je wel dimira, maar het is een feit dat je het gewoon niet kan vergelijken,
het zenderaanbod ligt heel erg uit elkaar bij beide providers,
als je alle voetbal wilt zien heb je al beide providers nodig want anders kan je niet alles volgen.
er is gewoon geen gelijk zenderaanbod bij beiden.
zelfde voor films,de ene bied netflix aan en de andere het play pakket met de vele films.
qua ander zenderaanbod verschilt dat ook al met exclusieve zenders bv.
er is gewoon geen gelijkheid in te brengen,
je kiest uw provider naar gelang welke zenders je wilt.
Antwoord
#18
(21-07-2015, 00:00)master-magic schreef:
(20-07-2015, 19:29)Dimira schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.

snap je wel dimira, maar het is een feit dat je het gewoon niet kan vergelijken,
het zenderaanbod ligt heel erg uit elkaar bij beide providers,
als je alle voetbal wilt zien heb je al beide providers nodig want anders kan je niet alles volgen.
er is gewoon geen gelijk zenderaanbod bij beiden.
zelfde voor films,de ene bied netflix aan en de andere het play pakket met de vele films.
qua ander zenderaanbod verschilt dat ook al met exclusieve zenders bv.
er is gewoon geen gelijkheid in te brengen,
je kiest uw provider naar gelang welke zenders je wilt.

Klopt inderdaad, maar wanneer Telenet een deal kan sluiten met Eleven Sports, dan wordt het toch iets duidelijker.

Dan mis je alleen de CL en de Portugese competitie en ook onze 2de klasse  Dodgy (Wanneer je Telenet abonnee bent)

Alleen het Spaanse voetbal is nog even afwachten/
Antwoord
#19
Wat het veldrijden betreft bij play sports
Het is Telenet menens in het veldrijden. Nadat het jarenlang al sponsor was van het team van Hans van Kasteren, heeft het Belgische telecommuniciatiebedrijf nu ook een akkoord gesloten met de Internationale Wielerunie UCI, onder anderen over de uitzendrechten van de wereldbeker veldrijden.

De overeenkomst geldt voor vijf jaar en omvat de wereldbeker én het WK veldrijden. Telenet wordt tegelijk ook hoofdsponsor van de wereldbeker. Het Mechelse bedrijf wil nieuwe technieken toepassen: drones, onboardcamera’s, live tracking enzovoort. Maar het gaat hiervoor ook een samenwerking aan met de VRT.

Waar ziet U wat ?

Wereldbeker: de Belgische manches Zolder en Koksijde zijn via Sporza te bekijken. De overige buitenlandse manches komen op het gratis Play Sports-kanaal van Telenet. Overeenkomst loopt tot 2020.

Superprestige: drie van de acht manches gaan naar Sporza, de overige vijf zijn te bekijken op het gratis Play Sports-kanaal van Telenet. Overeenkomst loopt tot 2020.

Bpost Banktrofee: Sporza en de organisatoren hebben net een akkoord bereikt voor de komende drie seizoenen. De acht manches zullen tot de winter 2017-2018 te bekijken zijn via Sporza.

Kampioenschappen: WK, BK en EK zijn te volgen via Sporza.
Antwoord
#20
Play Sports, zal vanaf het begin van Augustus de MXGP wedstrijden op de buis brengen. Daarnaast heeft Play Sports ook de rechten verworven op de ‘Motocross Des Nations’ die dit jaar zal plaats vinden in het Franse Ernee. Deze wedstrijden zullen te volgen zijn met het deskundige commentaar van motorsport duizendpoot Peter Baert en Jurgen Nijs.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)