play sport ipv sporting telenet
#21
(21-07-2015, 14:39)HaveHave2222 schreef:
(21-07-2015, 00:00)master-magic schreef:
(20-07-2015, 19:29)Dimira schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.

snap je wel dimira, maar het is een feit dat je het gewoon niet kan vergelijken,
het zenderaanbod ligt heel erg uit elkaar bij beide providers,
als je alle voetbal wilt zien heb je al beide providers nodig want anders kan je niet alles volgen.
er is gewoon geen gelijk zenderaanbod bij beiden.
zelfde voor films,de ene bied netflix aan en de andere het play pakket met de vele films.
qua ander zenderaanbod verschilt dat ook al met exclusieve zenders bv.
er is gewoon geen gelijkheid in te brengen,
je kiest uw provider naar gelang welke zenders je wilt.

Klopt inderdaad, maar wanneer Telenet een deal kan sluiten met Eleven Sports, dan wordt het toch iets duidelijker.

Dan mis je alleen de CL en de Portugese competitie en ook onze 2de klasse  Dodgy (Wanneer je Telenet abonnee bent)

Alleen het Spaanse voetbal is nog even afwachten/

En blijkbaar is Proximus ook gestopt met het uitzenden van de 2de klasse.
Antwoord
#22
(26-07-2015, 10:07)HaveHave2222 schreef:
(21-07-2015, 14:39)HaveHave2222 schreef:
(21-07-2015, 00:00)master-magic schreef:
(20-07-2015, 19:29)Dimira schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.

snap je wel dimira, maar het is een feit dat je het gewoon niet kan vergelijken,
het zenderaanbod ligt heel erg uit elkaar bij beide providers,
als je alle voetbal wilt zien heb je al beide providers nodig want anders kan je niet alles volgen.
er is gewoon geen gelijk zenderaanbod bij beiden.
zelfde voor films,de ene bied netflix aan en de andere het play pakket met de vele films.
qua ander zenderaanbod verschilt dat ook al met exclusieve zenders bv.
er is gewoon geen gelijkheid in te brengen,
je kiest uw provider naar gelang welke zenders je wilt.

Klopt inderdaad, maar wanneer Telenet een deal kan sluiten met Eleven Sports, dan wordt het toch iets duidelijker.

Dan mis je alleen de CL en de Portugese competitie en ook onze 2de klasse  Dodgy (Wanneer je Telenet abonnee bent)

Alleen het Spaanse voetbal is nog even afwachten/

En blijkbaar is Proximus ook gestopt met het uitzenden van de 2de klasse.

Wist niet dat 2de klasse bij telenet zat Wink
Antwoord
#23
(26-07-2015, 10:52)master-magic schreef:
(26-07-2015, 10:07)HaveHave2222 schreef:
(21-07-2015, 14:39)HaveHave2222 schreef:
(21-07-2015, 00:00)master-magic schreef:
(20-07-2015, 19:29)Dimira schreef:
(20-07-2015, 17:48)master-magic schreef:
(20-07-2015, 08:55)Dimira schreef:
(19-07-2015, 20:53)master-magic schreef: wat heeft proximus te zien met play sport,
niks,daarom hou het bij telenet,
je kan niet vergelijken ook,
het aanbod is niet hetzelfde bij beide operators.

master volg jij in feite je eigen forum nog?Kijk dan naar de vorige bladzijde en zij  wat tontol 36 daar schrijft.En ik geef daar simpelweg een antwoord op.Kan ik er aan doen dat jij niet tegen het woord proximus kan.Ik heb het al 10 tallen keren proberen duidelijk te maken als je op de markt staat ook niet steeds over vis kan praten.

was op natte die er over begon en vergeleek,je kan het gewoon weg niet omdat beide aanbieders niet hetzelfde aanbieden op sport en film vlak.

Sorry,maar je ziet dat dit soms zeer moeilijk is vooral voor mij en natte als je veel op het forum zit.En ik probeer antwoorden te geven op alles wat gevraagd waar ik iets over weet.Maar het gebeurt wel dat ik die tread uit het oog verlies.

snap je wel dimira, maar het is een feit dat je het gewoon niet kan vergelijken,
het zenderaanbod ligt heel erg uit elkaar bij beide providers,
als je alle voetbal wilt zien heb je al beide providers nodig want anders kan je niet alles volgen.
er is gewoon geen gelijk zenderaanbod bij beiden.
zelfde voor films,de ene bied netflix aan en de andere het play pakket met de vele films.
qua ander zenderaanbod verschilt dat ook al met exclusieve zenders bv.
er is gewoon geen gelijkheid in te brengen,
je kiest uw provider naar gelang welke zenders je wilt.

Klopt inderdaad, maar wanneer Telenet een deal kan sluiten met Eleven Sports, dan wordt het toch iets duidelijker.

Dan mis je alleen de CL en de Portugese competitie en ook onze 2de klasse (Wanneer je Telenet abonnee bent)

Alleen het Spaanse voetbal is nog even afwachten/

En blijkbaar is Proximus ook gestopt met het uitzenden van de 2de klasse.

Wist niet dat 2de klasse bij telenet zat Wink

Neen, daarom heb ik ook Proximus geschreven  Big Grin

En on topic:

Is er nu feitelijk iets veranderd? Ok, ze hebben een mooie app gelanceerd. Ze hebben het voetbalaanbod een beetje gekortwiekt. En een paar niche sporten toegevoegd. Heb ik iets gemist?
Antwoord
#24
Start van de Bundesliga op Play Sports

Vrijdag 14 augustus om 20.20 uur op Play Sports HD2
Bundesliga 2015-2016 : Bayern-Hamburg
Leuke affiche om het nieuwe seizoen in Duitsland mee af te trappen. Kampioen Bayern München is zoals gewoonlijk torenhoog favoriet bij aanvang van de competitie en heeft zeer leuke herinneringen aan de laatste wedstrijd tegen Hamburg. In februari werd het in de Allianz Arena immers - hou je vast - 8-0. Hamburg eindigde vorig jaar als 17de en verzekerde zich in de barrages tegen Karlsruhe van een jaartje extra in de Bundesliga. Krijgen we meteen de Beierse pletwals te zien of weet Hamburg zich deze keer wel te verweren? Commentaar: Stefan Van Loock

Zaterdag 15 augustus om 15.25 uur op Play Sports HD2
Bundesliga 2015-2016 : Werder Bremen-Shalke 04
Werder Bremen en Schalke 04 eindigden vorig jaar respectievelijk als tiende en zesde. Voor beide ploegen is dat gewoon ondermaats. De Königsblauen stootten vorig jaar immers nog door tot in de achtste finales van de Champions League, waar het ei zo na nog Real Madrid verraste in eigen huis. Dit jaar is er van voetbal in het kampioenenbal geen sprake in Gelsenkirchen, want de achterstand op die vierde plek die recht geeft op een plek in de laatste voorronde bedroeg immers 13 punten. Goed begonnen is half gewonnen, dus Schalke weet wat het moet doen in Bremen. Commentaar: Carlo Wilmots

Zaterdag 15 augustus om 18.25 uur op Play Sports HD1
Bundesliga 2015-2016 : Dortmund- Borussia Mönchengladbach
Geen betere manier om het nieuwe seizoen in het Signal Iduna Park te beginnen dan met een heerlijke streekderby. Borussia Dortmund kende vorig jaar een desastreuze eerste seizoenshelft, maar herpakte zich wel in de terugronde. De buren uit Mönchengladbach ging het een stuk beter af, zij eindigden als derde op 'amper' 13 punten van kampioen Bayern München. De voorsprong op Dortmund bedroeg aan het einde van de rit liefst twintig punten. Da's toch even slikken. Hopelijk krijgen we meteen vuurwerk met deze Borussia-streekderby. Commentaar: Luc Van Doorslaer

Zondag 16 augustus om 15.25 uur op Play Sports 3
Bundesligia 2015-2016 : Wolfsburg-Frankfurt
Met of zonder Kevin De Bruyne? Dat is op dit moment het enige waar de fans van Wolfsburg nog mee bezig zijn, want het lijkt er immers sterk op dat onze landgenoot toch naar Manchester City trekt.
Als De Bruyne vertrekt, verliest Wolsburg heel wat creativiteit en scorend vermogen. De Wölfe krijgen met Frankfurt wel een haalbare kaart op deze openingsspeeldag. Frankfurt eindigde vorig jaar immers als negende op 26 punten van Wolfsburg. Commentaar: Luc Van Doorslaer
Antwoord
#25
wie eens naar de programmatie heeft gekeken bij Play Sports volgende week, ziet op elk kanaal een eigen sport : voorbeeld : hockey + world volleyballeague, formule 1 + motorcross,
wielrennen, en ga zo maar verder
Antwoord
#26
volgens Play Sports zijn ze bezig met een 4de HD-kanaal,
wordt vervolgd dus
Antwoord
#27
(10-10-2015, 15:45)natte schreef: beste zorro heb je link die dat kan bevestigen

wordt door Play Sports zelf bevestigd op hun FB-pagina
Antwoord
#28
Sporting4 HD ;-)
daarvoor moet die ene zender plaats ruimen dus Wink
Antwoord
#29
je zou al afvragen wat er gaande is bij Play Sports :
ze vragen een Freelance Sport journalist, een Productie-assistent, een Freelance studioregisseur, een Eindredacteur ???,
lees maar
Antwoord
#30
Ik heb dit weekend opgemerkt dat Play Sports nu een kanaal heeft voor motorsporten op Play Sports 5. Waarschijnlijk daarom dat Motors TV moet verdwijnen.
Ook nog : Play Sports 4 (Lokale sporten) - Play Sports 6 (Belgisch Voetbal) - Play Sports 7 (Wielrennen) en Play Sports 8 (Docu).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)