play sport ipv sporting telenet
#71
(23-07-2016, 17:04)master-magic schreef:
(23-07-2016, 16:31)Dreekes schreef: Nu nog Golfkanaal in HD en ARD en ZDF in HD en Travel Channel in HD en we beginnen er stilaan te komen.
Ze kunnen op kanaal 41 (JUST kanaal) dat pencarte weghalen en er is weer wat ruimte. Ik denk dat ze dat vergeten zijn. Op kanaal 216, 563 en 564 is dit inmiddels verdwenen.
Ik vraag me af waarom ze Fashion tv (kanaal 550)niet gewoon open zetten. Die zender zit nog in de lijst en is haast door niemand meer te bekijken, wegens oud Pluspakket.
Aangezien die toch nog op de kabel zit, zouden ze die gewoon mogen doorsturen. Er zijn al tientallen zenders gestopt of van de kabel gezwierd.
We betalen steeds méér en hebben minder om minder.

play sport4 hd staat er zelf 2 keer op nu,zal foutje zijn zeker en de sd versies staan er ook nog op.
fashion zal nog een overeenkomst hebben met dat ze in een pluspakket zitten en die overeenkomst nog loopt.
die zal ook wel verdwijnen want wie kijkt dat nu

De SD versies? In de rechterbovenhoek staat toch overal het HD-logo. Maar het is verre van goede HD.
En bij mij staat er trouwens maar 1 keer playsports 4 Hd op.
Antwoord
#72
Op de kabel zelf staan deze nog,op de telenet box merk je dit niet
Antwoord
#73
(23-07-2016, 22:41)natte schreef:
(23-07-2016, 18:22)master-magic schreef: Op de kabel zelf staan deze nog,op de telenet box merk je dit niet

master censureert zijn eigen. weer wat anders Tongue

nee ik heb geen telenet meer dus kan ik enkel de kabel scannen en melden wat er op de kabel staat,
ik heb niks gecensureerd,zou niet weten wat er te censureren is aan wat er op de kabel staat,
met een tv met kabel tuner kan je dit ook opmerken als ze niet de zenderlijst inscannen zoals bij telenet box.
Antwoord
#74
(23-07-2016, 22:40)natte schreef:
(23-07-2016, 16:31)Dreekes schreef: Nu nog Golfkanaal in HD en ARD en ZDF in HD en Travel Channel in HD en we beginnen er stilaan te komen.
Ze kunnen op kanaal 41 (JUST kanaal) dat pencarte weghalen en er is weer wat ruimte. Ik denk dat ze dat vergeten zijn. Op kanaal 216, 563 en 564 is dit inmiddels verdwenen.
Ik vraag me af waarom ze Fashion tv (kanaal 550)niet gewoon open zetten. Die zender zit nog in de lijst en is haast door niemand meer te bekijken, wegens oud Pluspakket.
Aangezien die toch nog op de kabel zit, zouden ze die gewoon mogen doorsturen. Er zijn al tientallen zenders gestopt of van de kabel gezwierd.
We betalen steeds méér en hebben minder om minder.
proficiat dreekes maar graag ook terug een paar filmzenders bij aub. ik heb gisteren trouwens op sundaytv het logo van filmon gezien ook bij zdf duitsland neo zend vele filmen uit van filmon. moet dus allemaal kunnen. graag nog een paar prime zenders: prime +1 prime nostalgie, prime crime, prime24 er zijn er zoveel. ze zijn goed telenet maar te rap content begavcom heeft al netflix en andere.

zolang ze hun zenders moeten proppen nog kan dit niet,en hebben ze nog geen genoeg voor wat je betaald.
Antwoord
#75
nu met de start van de NBA blijkt dat de wedstrijden van de NBA die men op Play Sports geeft niet op Eleven Sports Network zelf te zien zijn
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)